2026-03-02, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dressingdress
Vaddå kontakten med läsarna? Jo det kanske ser ut så i kommentarsfältet då hon raderar och blockar minsta lilla naturliga ifrågasättande, ej heller konstruktiv kritik. Hon är en gapig självcentrerad jobbig person, gå i samma butik får ni se. Podden talar sitt tydliga språk, överöstar & noll intresserad till och med passivt aggressiv när Sofia som hon ofta gör tar upp något inom konst mode trender som Sofia kan mycket bättre, då känner och hör man på Elsas ton att hon blir störd & bara swishar förbi utan frågor & bara säger Guuuud vad härligt!!

Lyssnar inte på hennes blogg. Har inte obegränsat med tid. Jag syftar på hur hon sköter kontakten med ”fans” och att hon har dialog med dem till skillnad mot Beijer som beter sig divigt och knappt svarar alls utom på kritik som hon gärna tillåter sina läsare dreva mot för hennes räkning. Elsa däremot syns medveten om vilka hon har att tacka för framgång och stadig lön medan Sandra beter sig bortskämt och snålt och tar klicken för givna. Elsa frågar också då och då vad läsarna vill se mer av medan Sandra verkar totalt ointresserad.
Citera
2026-03-02, 17:50
Medlem
Citat:
Vaddå kontakten med läsarna? Jo det kanske ser ut så i kommentarsfältet då hon raderar och blockar minsta lilla naturliga ifrågasättande, ej heller konstruktiv kritik. Hon är en gapig självcentrerad jobbig person, gå i samma butik får ni se. Podden talar sitt tydliga språk, överöstar & noll intresserad till och med passivt aggressiv när Sofia som hon ofta gör tar upp något inom konst mode trender som Sofia kan mycket bättre, då känner och hör man på Elsas ton att hon blir störd & bara swishar förbi utan frågor & bara säger Guuuud vad härligt!!

Haha, glömmer aldrig den där gif:en hon la upp när hon fullkomligt vräker sig fram och nästan trampar ned folk vid insläppet till någon loppis på Gotland.
Citera
2026-03-02, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bataclan
Lyssnar inte på hennes blogg. Har inte obegränsat med tid. Jag syftar på hur hon sköter kontakten med ”fans” och att hon har dialog med dem till skillnad mot Beijer som beter sig divigt och knappt svarar alls utom på kritik som hon gärna tillåter sina läsare dreva mot för hennes räkning. Elsa däremot syns medveten om vilka hon har att tacka för framgång och stadig lön medan Sandra beter sig bortskämt och snålt och tar klicken för givna. Elsa frågar också då och då vad läsarna vill se mer av medan Sandra verkar totalt ointresserad.

Skulle såklart stå podd inte blogg.
Citera
2026-03-03, 08:32
Medlem
Citat:
Skulle såklart stå podd inte blogg.
Beijer svarar visst på sina fans.
Citera
2026-03-03, 08:44
Medlem
Citat:
Beijer svarar visst på sina fans.

Sällan och då knappt mer än enstavigt. Ofta snäsigt och surt. Elsa däremot tar sig tid att vara trevlig och lite mer utförlig i sina svar.
Citera
2026-03-03, 12:39
Medlem
Citat:
Sällan och då knappt mer än enstavigt. Ofta snäsigt och surt. Elsa däremot tar sig tid att vara trevlig och lite mer utförlig i sina svar.

Sandra har svarat på varenda dm jag skickat till henne genom åren. Alltid trevligt, ska tilläggas.
Citera
2026-03-03, 14:09
Medlem
Också intressant i dagens avsnitt om vad man lägger pengar på: att Elsa ca 5 min i podden fem minuter återigen börjar prata om hennes föräldrar och hur de använder sina pengar.

ALLTID en referens till dem. Hon är 40 år? Klipp navelsträngen. Prata om hur DU spenderar dina pengar inte dina föräldrar? Herregud.
Citera
2026-03-03, 14:14
Medlem
Jag har följt bloggen i flera år och nuförtiden tittar jag in för att se om det finns något annat än svart vippig kjol, randig topp, blinkande öga och en inredning som ser ut exakt som alla andras.
Citera
2026-03-03, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fugtgivende
Jag har följt bloggen i flera år och nuförtiden tittar jag in för att se om det finns något annat än svart vippig kjol, randig topp, blinkande öga och en inredning som ser ut exakt som alla andras.
Samma.Man tittar in o hoppas bli överraskad,men det blir man aldrig.
Citera
2026-03-03, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Sandra har svarat på varenda dm jag skickat till henne genom åren. Alltid trevligt, ska tilläggas.

Kul för dig. Jag har aldrig skrivit ett ord till kvinnan men utgår från hur kommentarsfälten ser ut.
Citera
2026-03-03, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petroliumxx
Samma.Man tittar in o hoppas bli överraskad,men det blir man aldrig.

Nää, jag får nog försöka att gå in mer sällan. Det blir intressant i juli för det var väl då hon skulle bli trädgårdsmästare?

Undrar vad dom bofasta på Gotland tänker när det kommer en influenser med massa kartonger och går runt och håller upp lampor i ett hus som är halvfärdigt?
Citera
2026-03-03, 16:21
Medlem
Listan på dagens blogg hade vi ju kunnat skriva åt henne! Såå förutsägbar. Snacka om utfyllnadsinlägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in