2026-03-01, 18:35
Medlem
Ballcancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BENSINO
Det bryr jag mig inte om om de dör eller gråter jag skulle bara skratta

Kanske borde ta o resa i år 🤔

Snälla gör det. Res långt bort. Sen lär du väl hata kvinnorna i det landet då du inser att de också är människor med egen vilja och egna åsikter.
Citera
2026-03-01, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ballcancer
Snälla gör det. Res långt bort. Sen lär du väl hata kvinnorna i det landet då du inser att de också är människor med egen vilja och egna åsikter.
Kan du se in i framtiden då? Imponerande!
Citera
2026-03-01, 21:29
Medlem
ArtificialElegances avatar
Citat:
Neeeeejjjjjjj kvinnor hittar mig

Hur köper man en kvalitets kvinna då? Du verkar vara expert

Jag antecknar!

Om du upplever samma mönster gång på gång kan det vara värt att titta på vilka du dras till – och hur du tolkar det du ser.

Självsäkerhet betyder inte att man vill bli korrigerad eller undervisad. Och att någon reagerar på att bli förminskad är inte samma sak som att vara osäker.

Vad betyder självsäkerhet för dig konkret? Hur märks den i praktiken?
När någon reagerar på att du vill “lära dem något”, vad händer i dig då?
Citera
2026-03-01, 21:43
Medlem
Citat:
Nån mer än jag som tröttnat på svenska kvinnan?

Börjar bli äckliga att se på, Deras attityder är patetiska, ego trippade till max, tror att de är smarta när de låter helt efterblivna, oseriösa nonchalerar allt, tror att de gör nytta när de är värdelösa i verkligheten och gör situationer värre, maktmissbruk, hela hon är fejk både fysiskt o psykiskt, Ja listan kan göra lång..

En tjej hälsade och försökte visa intresse när jag var o handlade såg på henne och blev äcklad av att hon ens försökte

Grejen är jag har tappat vikt och börjat träna något nu och i guess ser bra ut och märker av det med några komplimanger eller random hej ibland vilket jag aldrig fick förut vilket känns konstigt att jag inte ens vet hur jag ska ta emot dessa längre

Ibland när de tror att de låter viktiga känner jag sån jävla ilska och vill bara armbåga dessa arroganta, veka missfoster till parasiter vi kallar kvinnor precis som man slår en man typ full kraft och inte hålla tillbaka

Ibland vill jag lämna sverige helt och säga upp mitt medborgarskap för gott ta mina pengar o bara sticka härifrån väljer hellre fattigdom än att dela med dessa pajaser.

Nån mer än jag, Typ swedish woman behavior fatigue? Känns som att min själ inte är kompatibel eller tolererar dom längre.

Flytta till något ställe där kvinnor accepterar dig (saturnus kanske?). Då gör du en tjänst till dig själv och de svenska kvinnor som inte anser dig attraktiv som man- eller pojkvänsmaterial, utan de säger hej av medlidande.
Citera
2026-03-01, 21:46
Medlem
Korkskallar finns i alla länder, folkgrupper, kön och religioner
Du har nog bara haft otur med vilka du träffat på
Eller så är det du som är knasbollen
Citera
2026-03-01, 22:19
Medlem
Citat:

Börjar bli äckliga att se på, Deras attityder är patetiska, ego trippade till max, tror att de är smarta när de låter helt efterblivna, oseriösa nonchalerar allt, tror att de gör nytta när de är värdelösa i verkligheten och gör situationer värre, maktmissbruk, hela hon är fejk både fysiskt o psykiskt, Ja listan kan göra lång..

En tjej hälsade och försökte visa intresse när jag var o handlade såg på henne och blev äcklad av att hon ens försökte

Grejen är jag har tappat vikt och börjat träna något nu och i guess ser bra ut och märker av det med några komplimanger eller random hej ibland vilket jag aldrig fick förut vilket känns konstigt att jag inte ens vet hur jag ska ta emot dessa längre

Ibland när de tror att de låter viktiga känner jag sån jävla ilska och vill bara armbåga dessa arroganta, veka missfoster till parasiter vi kallar kvinnor precis som man slår en man typ full kraft och inte hålla tillbaka

Ibland vill jag lämna sverige helt och säga upp mitt medborgarskap för gott ta mina pengar o bara sticka härifrån väljer hellre fattigdom än att dela med dessa pajaser.

Nån mer än jag, Typ swedish woman behavior fatigue? Känns som att min själ inte är kompatibel eller tolererar dom längre.
Utifrån hur du uttrycker dig i text ska du vara glad om någon kvinna vill ha dig överhuvudtaget. Om man startar en tråd där man klagar på andra då ska man nog se till att formulera sig på ett sätt som inte gör att folk tror att du är lite efterbliven.
Sen är kvinnor i Sverige inte en homogen grupp utan består av individer somliga är trevliga somliga är rövhål precis som männen.
Citera
2026-03-02, 09:03
Avslutad
Citat:

Varför dejtar du själv inte överviktiga kvinnor som har utseendet emot sig? Det finns nog gott om jordnära, ödmjuka svenska kvinnor i den kategorin.

Eller är du själv lika fejk?
Citera
2026-03-02, 13:26
Medlem
ArtificialElegances avatar
Citat:

När någon reagerar på att du vill “lära dem något”, vad händer i dig då, vad känner du?
Citera
2026-03-02, 13:36
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Trött på svenska kvinnan

Fast vid en närmare eftertanke, varför inte bara förlusta dig med dem då, de ska ju vara helt lössläppta, slampiga och ligger med allt och alla enligt många experter här på Flashen. Man behöver ju liksom inte gifta sig med kärringen bara för att man använder henne för att bygga upp ett respektabelt BC?
Citera
2026-03-02, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Fast vid en närmare eftertanke, varför inte bara förlusta dig med dem då, de ska ju vara helt lössläppta, slampiga och ligger med allt och alla enligt många experter här på Flashen. Man behöver ju liksom inte gifta sig med kärringen bara för att man använder henne för att bygga upp ett respektabelt BC?
Jag vill inte få könssjukdomar så desperat är jag inte
Citera
2026-03-02, 17:00
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Gör nåt åt din självkänsla å hat.
Citera
2026-03-02, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArtificialElegance

När någon reagerar på att du vill “lära dem något”, vad händer i dig då, vad känner du?
Varför försöker du rikta om mina svar istället för att acceptera att det kanske är sanning i det jag säger?

Det är personer som du som gör att män tar självmord

Ni lyssnar aldrig ni vill bara omleda diskussioner för att ni inte gillar det som är sanningen så fort det ens nämner "kvinna" då får ni spelet vi kan aldrig ha diskussioner eller ens förståelse

Fifan vilka vidriga personer ni är att ens kalla er människa vore en förolämpning till hela det mänskliga släktet

Vad är ens meningen med att diskutera med såna som du? Finns ingen vinning eller förståelse bara lögner och konflikter och så kliar ni er på huvudet varför det händer saker med individer som är värre än vad jag är.

Samhället ser ut som skit på grund av personer som dig och det kommer alltid att bli så oavsett tidpunkt så länge ni har huvudet i arslet kommer det aldrig ske en förändring.

Usch äckligt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in