2026-03-02, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Gör nåt åt din självkänsla å hat.
Lämna mig ifred då?
Citera
2026-03-02, 17:17
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BENSINO
Lämna mig ifred då?
Jag har inte ens gjort dig nåt. Så mig kan du inte dra över samma kam så som du beskriver att vi kvinnor ska vara (enligt dig) i din TS.

Jag beklagar om nån har behandlat dig illa. Men att döma ut exakt alla kvinnor i Sverige blir lite märkligt.
Citera
2026-03-02, 17:31
Avstängd
Ju fler av TS art som lämnar landet desto större smörgårdsbord till oss andra som faktiskt uppskattar båda könen lika mycket.

Citera
2026-03-02, 18:33
Medlem
ArtificialElegances avatar
Citat:
Varför försöker du rikta om mina svar istället för att acceptera att det kanske är sanning i det jag säger?

Det är personer som du som gör att män tar självmord

Ni lyssnar aldrig ni vill bara omleda diskussioner för att ni inte gillar det som är sanningen så fort det ens nämner "kvinna" då får ni spelet vi kan aldrig ha diskussioner eller ens förståelse

Fifan vilka vidriga personer ni är att ens kalla er människa vore en förolämpning till hela det mänskliga släktet

Vad är ens meningen med att diskutera med såna som du? Finns ingen vinning eller förståelse bara lögner och konflikter och så kliar ni er på huvudet varför det händer saker med individer som är värre än vad jag är.

Samhället ser ut som skit på grund av personer som dig och det kommer alltid att bli så oavsett tidpunkt så länge ni har huvudet i arslet kommer det aldrig ske en förändring.

Usch äckligt...

Jag ställer frågor. Jag försöker inte "rikta om dina svar".
Anledningen till att jag ställer frågor är för att förstå mer för att kunna hjälpa dig.

Du missbedömer mig.
Vilket kön jag eller du tillhör är irrelevant - vi är människor.
Citera
2026-03-02, 22:17
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Nån mer än jag som tröttnat på svenska kvinnan?

Börjar bli äckliga att se på, Deras attityder är patetiska, ego trippade till max, tror att de är smarta när de låter helt efterblivna, oseriösa nonchalerar allt, tror att de gör nytta när de är värdelösa i verkligheten och gör situationer värre, maktmissbruk, hela hon är fejk både fysiskt o psykiskt, Ja listan kan göra lång..

En tjej hälsade och försökte visa intresse när jag var o handlade såg på henne och blev äcklad av att hon ens försökte

Grejen är jag har tappat vikt och börjat träna något nu och i guess ser bra ut och märker av det med några komplimanger eller random hej ibland vilket jag aldrig fick förut vilket känns konstigt att jag inte ens vet hur jag ska ta emot dessa längre

Ibland när de tror att de låter viktiga känner jag sån jävla ilska och vill bara armbåga dessa arroganta, veka missfoster till parasiter vi kallar kvinnor precis som man slår en man typ full kraft och inte hålla tillbaka

Ibland vill jag lämna sverige helt och säga upp mitt medborgarskap för gott ta mina pengar o bara sticka härifrån väljer hellre fattigdom än att dela med dessa pajaser.

Nån mer än jag, Typ swedish woman behavior fatigue? Känns som att min själ inte är kompatibel eller tolererar dom längre.

Hur skulle du vilja att kvinnorna betedde sig för att du inte skulle bli äcklad och irriterad?
Citera
2026-03-02, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Hur skulle du vilja att kvinnorna betedde sig för att du inte skulle bli äcklad och irriterad?
Nåt man kan se upp till, vara stolt över.

Sluta vara socialt efterbliven helt enkelt
Citera
2026-03-02, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArtificialElegance
Jag ställer frågor. Jag försöker inte "rikta om dina svar".
Anledningen till att jag ställer frågor är för att förstå mer för att kunna hjälpa dig.

Du missbedömer mig.
Vilket kön jag eller du tillhör är irrelevant - vi är människor.
Jag behöver ingen hjälp.

Kanske några råd eller tips annat perspektiv

Men Nope du går in direkt "det är nåt fel på han han behöver hjälp"

Varför är du sådär? Kan inte du vara bättre?
Citera
2026-03-02, 22:45
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Sluta vara socialt efterbliven helt enkelt

Som hon som hälsade på dig när du var och handlade?
Citera
2026-03-02, 22:51
Medlem
1754s avatar
Citat:
Nån mer än jag som tröttnat på svenska kvinnan?

Börjar bli äckliga att se på, Deras attityder är patetiska, ego trippade till max, tror att de är smarta när de låter helt efterblivna, oseriösa nonchalerar allt, tror att de gör nytta när de är värdelösa i verkligheten och gör situationer värre, maktmissbruk, hela hon är fejk både fysiskt o psykiskt, Ja listan kan göra lång..

En tjej hälsade och försökte visa intresse när jag var o handlade såg på henne och blev äcklad av att hon ens försökte

Grejen är jag har tappat vikt och börjat träna något nu och i guess ser bra ut och märker av det med några komplimanger eller random hej ibland vilket jag aldrig fick förut vilket känns konstigt att jag inte ens vet hur jag ska ta emot dessa längre

Ibland när de tror att de låter viktiga känner jag sån jävla ilska och vill bara armbåga dessa arroganta, veka missfoster till parasiter vi kallar kvinnor precis som man slår en man typ full kraft och inte hålla tillbaka

Ibland vill jag lämna sverige helt och säga upp mitt medborgarskap för gott ta mina pengar o bara sticka härifrån väljer hellre fattigdom än att dela med dessa pajaser.

Nån mer än jag, Typ swedish woman behavior fatigue? Känns som att min själ inte är kompatibel eller tolererar dom längre.

Det stämmer att tjejer behandlar en efter hur man ser ut. Det märker du nu när du börjar gå ner i vikt.

Passa på och ligg med dom nu när du kan innan kilona ev börjar öka igen.
Citera
2026-03-02, 22:52
Medlem
ArtificialElegances avatar
Citat:
Jag behöver ingen hjälp.

Kanske några råd eller tips annat perspektiv

Men Nope du går in direkt "det är nåt fel på han han behöver hjälp"

Varför är du sådär? Kan inte du vara bättre?

Ja, när jag säger "hjälp" avser jag precis det: "råd tips annat perspektiv".

Men för att kunna ge dig "råd, tips, annat perspektiv", behövs mer information från ditt håll - därför är vi flera som ställer frågor till dig. Inte för att ifrågasätta dig eller sätta dit dig, utan för att förstå dig bättre, och därifrån kunna ge dig råd och tips samt andra perspektiv.
Citera
2026-03-03, 10:13
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Kvinnan kan jobba ja

Men till vilket pris?

Du kanske menar hur de är överrepresenterade i antalet sjukskrivningar och alla måste betala för den här cirkusen tillslut?

Kvinnan kan jobba 🤣

Jaha, vem får betala för brott sen då.
Citera
2026-03-03, 10:19
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Jag vill inte få könssjukdomar så desperat är jag inte

Fast du vet att det finns kondom va? Och oavsett vad du träffar för kärring så är det lite av ett lotteri, har hon eller har hon inte troll i tratten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in