Citat:
Det har kommit fram att klantskalleutredarna inte ens hade koll på att:1. Det finns fler än en vapentyp, som skjuter sådana kulor. "Utredningarna" kollade bara ett av dem!
2. En ledningsutredare hävdade att det inte går att ladda om patroner!
(Det vet ju t o m jag som allmänbildning/onödigt vetande för mig att det går som, fastän jag inte hållit på med skjutvapen sedan obligatoriska militärtjänsten på stenåldern...)
Dessutom:
3. "Gärningsmannaprofilen" gjorde de EFTER klantskalle"utredarna" hade bestämt sig för att det var Christer Pettersson så profilen gjordes så att den passade in på Christer Pettersson!

4. Det var en massa walkitalkies i närområdet. SÄPO gjorde en utredning om det. Den utredningen har ignorerats av mord"utredningen".
5. SÅPO har "tappat bort" filen de hade om Palme från innan han blev mördad!
6. En av kulorna hittades senare där teknikerna kollade den INTE var då! Kan bero på att mördarGÄNGET ville få bort att Palme sköts med VÄNSTER hand... Ytterligare ett tecken på att det låg en organisation/grupp bakom mordet...
Så om det inte var SydAfrika (eller Moskva), var det uppenbarligen - utom för officiella idiot"utredarna" - någon annan organnisation/grupp. (Grupp inom) SÄPO är uppenbarligen inblandad som utredningen manipulerats efteråt även OM de inte sköt.
Här berättas en del från INSIDERinfo från den normale mordutredaren i Stockholm, som inte fick vara med som förväntat!
https://www.youtube.com/watch?v=c1tnyoCAoXM