2026-03-02, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
USAF F-15E nedskjutet över Kuwait. Huruvida incidentenj orsakades av lokalt kuwaitiskt luftförsvar, amerikanskt opererade system eller en kombination av feltolkningar av sensorer är fortfarande oklart.
https://www.itamilradar.com/2026/03/02/usaf-f-15e-downed-over-kuwait-in-suspected-friendly-fire-incidents-highlighting-air-defense-risks-in -ongoing-iran-operations/

Ett plan - Friendly fire

Piloterna landade oskadda om än tagna till sjukhus.
Citera
2026-03-02, 11:20
Avstängd
Var min lista på de döda underrättelsecheferna ok gumman? 🥺

Seyed Yahya Hamidi, Iran’s deputy intelligence minister for Israel affairs = DÖD

Jalal Pour Hossein, = DÖD

Citat:
Ursprungligen postat av Do1ores
För att greppa denna logik måste jag använda AI-modell Stupinik 2.0. Eller, såvida du inte är lite schysst nu och tipsar mig om vilken modell det är som du använder? Den verkar närmast superintelligent, måste jag medge.
Citera
2026-03-02, 11:21
Avstängd
Vill påmmina dina vännet då de vill ha källor
men så tysta när de väl får det...

Citat:
Ursprungligen postat av Connykrim
Nu får du väl ändå ge dig? Du har postat din kommentar 5 gånger. Det räcker med en gång, vill du citera alla i tråden med samma meddelande får du fan editera ditt inlägg. Är du helt dum i huvudet eller? Om något är DU desperat som korspostar för fullt för att få ut ditt meddelande din jävla trattskalle.
Citera
2026-03-02, 11:22
Avstängd
Kan du namnen på dina egna 😅😅😅

Citat:
Du sitter och hittar på namn nu också? Lol. Belägg, evidens, fakta, det är fullkomligt främmande begrepp för dig, eller hur?
Citera
2026-03-02, 11:22
Medlem
Citat:
För att greppa denna logik måste jag använda AI-modell Stupinik 2.0. Eller, såvida du inte är lite schysst nu och tipsar mig om vilken modell det är som du använder? Den verkar närmast superintelligent, måste jag medge.

Tråkigt att kognitiv förmåga känns som science fiction för dig. Försök hänga med nu - du är genomskådad, ditt manus är daterat och dina försök till ironi faller lika platt som Irans luftförsvar. Behöver du en manual för att förstå det också?
Citera
2026-03-02, 11:23
Medlem
Connykrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David1982
Vill påmmina dina vännet då de vill ha källor
men så tysta när de väl får det...

Är inte mina vänner, våga inte antyda det igen.

Oavsett ifall de velat haft nån källa så är din kommentar ingen källa fattar du väl? En källa är en artikel eller något liknande inte bara din fjuttiga kommentar.

Nu räcker det med ditt spammande! Som jag sa editera och lägg till dina fiender i citeringen istället.
Citera
2026-03-02, 11:23
Avstängd
Finns på FBI sida

https://www.fbi.gov/wanted/terrorinfo/seyed-yahya-hosseiny-panjaki

så vad hittar jag på?

Citat:
Du sitter och hittar på namn nu också? Lol. Belägg, evidens, fakta, det är fullkomligt främmande begrepp för dig, eller hur?
Citera
2026-03-02, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av David1982
Seyed Yahya Hamidi, Iran’s deputy intelligence minister for Israel affairs = DÖD

Jalal Pour Hossein, = DÖD

De är två höga chefer i underrättelsetjänsten

Kanske ville veta detta med...

Alla 30+ regionerna leder sin egen militär nu … högkvarter är inte längre deras ledare. Det är de som blir problemet för USA osv.
Citera
2026-03-02, 11:24
Medlem
Raktinyllets avatar
Irans motattacker är ju rent av patetiska, är det allt de har att komma med?
Citera
2026-03-02, 11:26
Avstängd
Kungenshoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Medan västvärlden ser sina börser rasa, ser Ryssland följande hända… Oljepriset!! Brent-oljan har hoppat upp till 82 dollar per fat under morgonen (en ökning med 13 % på grund av Iran-kaoset). Ryssland, som redan har ställt om sin ekonomi till en krigsekonomi, får nu ett enormt oväntat inflöde av pengar som kan gå direkt till deras egna krigsinsatser… Dom lovade så sent som igår att öka produktionen för att täcka upp handeln.
Dessutom kommer gulfstaterna kräva av USA att de får köpa påfyllning till sina luftvärn.
Detta kan leda till problem för Ukraina att fylla på sina patriots för USA har inte hur mycket som helst.
Citera
2026-03-02, 11:26
Avstängd
och problemet är??

Menar du att de kan plötsligt slå Israelerna? bara för nu uppdelat? betyder inte ett skit i kraftmätning...

Har de kommunikation så kommer de spåras.... och dödas ...svårt för en general att göra sitt jobb om inte order kommer in eller ut

Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Alla 30+ regionerna leder sin egen militär nu … högkvarter är inte längre deras ledare. Det är de som blir problemet för USA osv.
Citera
2026-03-02, 11:27
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Irans motattacker är ju rent av patetiska, är det allt de har att komma med?

Vad ska de göra tycker du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in