2026-01-17, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Jag kan bekräfta att han har legat med en tjej som är född 1988.

En " tjej " på snart 40 år. OH man häpnar.

Eller var det förr i tiden?
Citera
2026-01-17, 16:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Roggaluktargris
En " tjej " på snart 40 år. OH man häpnar.

Eller var det förr i tiden?

2009 var det.
Citera
2026-01-17, 21:10
Medlem
Citat:
2009 var det.

Ok. Men den magre mannen är en häradsbeteckare av rang när han är på turné.
Kanske inte sen han träffade nuvarande men förr.
Att han som 45 åring satte på en 21 åring är inte särskilt anmärkningsvärt i groupie/ turnesammanhang
Citera
2026-01-17, 22:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Roggaluktargris
Ok. Men den magre mannen är en häradsbeteckare av rang när han är på turné.
Kanske inte sen han träffade nuvarande men förr.
Att han som 45 åring satte på en 21 åring är inte särskilt anmärkningsvärt i groupie/ turnesammanhang

Nä och framförallt då detta hände i en mycket liten kommun med mindre än 4000 invånare i tätorten.
Citera
2026-01-23, 19:53
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Nä och framförallt då detta hände i en mycket liten kommun med mindre än 4000 invånare i tätorten.

Då är det inte många kommuner att välja på Arjeplog, Dorotea, Bjurholm, Sorsele?
Citera
2026-01-29, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogren
Ja vad är han känd för? Bra fråga. Helt utan talang. Skrynklig som ett russin i fejan och en urbota löjlig frilla.

Svenska avundsjukan som talar. De flesta män kan nog bara drömma om att vara i det skicket när de är i den åldern. Håret har han i vart fall i behåll utifall ett frisyrbyte skulle vara aktuellt.
Citera
2026-01-29, 20:40
Medlem
EpicureNo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tedrom
Svenska avundsjukan som talar. De flesta män kan nog bara drömma om att vara i det skicket när de är i den åldern. Håret har han i vart fall i behåll utifall ett frisyrbyte skulle vara aktuellt.

Jag bryr mig, för min del, inte om hur han ser ut, men tycker att han är totalt ointressant som artist. Han pratar väl mest entonigt i låtarna och låter tjejer sjunga.
Citera
2026-01-29, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EpicureNo2
Jag bryr mig, för min del, inte om hur han ser ut, men tycker att han är totalt ointressant som artist. Han pratar väl mest entonigt i låtarna och låter tjejer sjunga.

Ett x antal stora hits och en av de allra största på 90-talet inom sin genre. Någon slags talang har han även om den kanske inte omfattar sång.
Citera
2026-01-30, 12:33
Medlem
EpicureNo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tedrom
Ett x antal stora hits och en av de allra största på 90-talet inom sin genre. Någon slags talang har han även om den kanske inte omfattar sång.

Han verkar ju reko och har tydligen underhållningsvärde för många, så jag klandrar honom inte även om hans musik inte faller mig i smaken. Han kan ju knappast ha ridit på sin pappas berömmelse eftersom den är ganska olik, om man får komma med en underdrift. Bra programledare med perfekt berättarröst.
Citera
2026-01-30, 20:36
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Han verkar ju reko och har tydligen underhållningsvärde för många, så jag klandrar honom inte även om hans musik inte faller mig i smaken. Han kan ju knappast ha ridit på sin pappas berömmelse eftersom den är ganska olik, om man får komma med en underdrift. Bra programledare med perfekt berättarröst.

Han var helt enkelt störst för oss som var tonåringar på 90-talet. låtarna med sin energi fångade allt hos våran generation. Vi växte upp men vår respekt för honom kvarstår. Amen.
Citera
2026-01-30, 21:04
Medlem
Dirty.Harrys avatar
Förstår inte heller varför folk ska gnälla på honom 😁 Han ägde listorna med sin euromusik under många år. Hans musik var en av dom som sålde bäst i den genren. Plus alla turneer osv. Så oavsett vad man tycker om hans musik och frisyr så har han i alla fall skapat och upplevt mer än dom flesta av oss 😱🤣

Hans pappa, Bo G Eriksson, var helt grym som progamledare för Vetenskapens Värld. Han passade perfekt i det programmet.

Citat:
Citera
2026-03-02, 00:20
Medlem
svenskors avatar
Martin fast i Dubai.
Bomber slog ner 70 meter från hotellet.
Evakuerad till skyddsrum.

https://www.expressen.se/noje/e-type-fast-i-dubai-smaller-nara-hotellet/
Citat:
Då blir man lite skärrad, man fick springa ner i morgonrocken. Och så vet man ju inte om det rör sig om timmar eller fem minuter. Men jag tror vi satt där i tre timmar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in