Citat:
Ursprungligen postat av
Soffpotatis1357
🤣 Fanns även något liknande i bloggvärlden. Mängder med olika listor med frågor man kopierade från varandra och sen fyllde i. Det är väl typ där nivån ligger... Det blir liksom inte mer kreativt och mer utvecklande än så...
Ja, det är som att hon stannat i sin highlight när hon gick på högstadiet / gymnasiet och faktiskt var drottningen av sin lilla värld. Med finniga beundrarskaror av både kvinnligt och manligt kön som tyckte att allt Gabban gjorde var coolt och häftigt.
Det är förmodligen därför hon fortfarande håller på med beteenden som de flesta andra faktiskt lämnat bakom sig. För länge sedan.
Jag kan verkligen förstå om det är jobbigt för henne om hon är van att bli beundrad vad hon än gör och säger, för det mesta är ju liksom "tillåtet" när man är ung och dum så att säga. Till exempel att skrävla om sitt sexliv i korridoren när man hänger med andra niondeklassare. Ja, det ingår liksom i åldern. Så helt ok, men ändå ett tecken på att man är en gränslös individ.
Men att skräna om sexlivet som medelålders 4 barnsmamma på internet inför några hundra tusen följare är inte ok.
Samma sak med listorna och frågelådorna. Det var kul för omogna 14isar, men inte lika kul att läsa för tex följare som har så pass mycket innanför pannbenet att de vill läsa om något som inspirerar.
Jag undrar ibland hur många som läser den här tråden på flashback. Kanske inte lika många följare som Gabban har, men jag tror ändå att det kan vara en del. 🤔
Flashback är tusen gånger roligare än en beige flunsas frågestunder och vad hennes man eventuellt tycker om henne.
Dessutom kanske han inte vågar säga vad han tycker.. "Ja, Gabby är en jävel i sängen. Hon är bra på att ta hand om mina barn och så får jag ganska bra veckopeng om jag gör som hon säger. Hon är alltid snygg efter tre timmar framför spegeln, men vi har inte så mycket att prata om utanför sängen och så är hon ofta arg och ganska svartsjuk. Dominant skulle jag säga. Men i sovrummet är det kul med dominans ibland. Hon köper roliga sexleksaker också och det gillar jag."
Transparens någon? 😆