2026-02-27, 21:19
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Vafalls, är hon typ blond nu eller? Eller är det bara ljuset i bilden?

Och så menar hon att Z efter en fråga i frågelådan säger att hon som person är rolig, sprallig, generös, varm och omtänksam... Inget vi fått ta del av någonsin i alla fall, inte alls den person hon upplevs vara... Helt tvärtemot...
Citera
2026-02-27, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soffpotatis1357
Vafalls, är hon typ blond nu eller? Eller är det bara ljuset i bilden?

Och så menar hon att Z efter en fråga i frågelådan säger att hon som person är rolig, sprallig, generös, varm och omtänksam... Inget vi fått ta del av någonsin i alla fall, inte alls den person hon upplevs vara... Helt tvärtemot...

Ang håret är hon en sån person som tror att servare naturligt ut med löshår i fel hårfärg. Det ser ”slingat” ut.
Ser oftast billigt ut.

Och angående hur Z beskriver henne ska det nog läsas som hur Gabbsan drömmer om/vill uppfattas och eventuellt hur hon tror hon är.
Citera
2026-02-27, 22:26
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EGO007
Ang håret är hon en sån person som tror att servare naturligt ut med löshår i fel hårfärg. Det ser ”slingat” ut.
Ser oftast billigt ut.

Och angående hur Z beskriver henne ska det nog läsas som hur Gabbsan drömmer om/vill uppfattas och eventuellt hur hon tror hon är.

Ja, det var ju ändå en jäkla skillnad på bilderna med och utan löshår. Både i färg och volym. Men vilken influenser har inte löshår liksom, men nyansen borde väl ligga på samma som sitt eget hår... Såg lite märkligt ut med skillnaden... Sen såg jag att hon borde klippa sitt eget, snacka om tunt i topparna... Men vem ser det med löshåret i...

Ja, det var ju knappast Z som sagt något. Hon menade att hon hade frågat honom för att hon fick frågan. Är ju inte ens säker på att frågan fanns, hon hittade väl på både fråga och svar själv, som vanligt, för att framställa sig som något hon inte är... Lika falskt som hennes hår...
Citera
2026-02-28, 07:12
Medlem
Forumforums avatar
Citat:
Ja, det var ju ändå en jäkla skillnad på bilderna med och utan löshår. Både i färg och volym. Men vilken influenser har inte löshår liksom, men nyansen borde väl ligga på samma som sitt eget hår... Såg lite märkligt ut med skillnaden... Sen såg jag att hon borde klippa sitt eget, snacka om tunt i topparna... Men vem ser det med löshåret i...

Ja, det var ju knappast Z som sagt något. Hon menade att hon hade frågat honom för att hon fick frågan. Är ju inte ens säker på att frågan fanns, hon hittade väl på både fråga och svar själv, som vanligt, för att framställa sig som något hon inte är... Lika falskt som hennes hår...

Tror ändå att Gabby gillar den billiga looken eftersom det alltid drar blickar till sig. Håret matchar så att säga resten av uppenbarelsen. Löshår förresten. Det känns väldigt ofräscht och onödigt (oavsett någon är influencer eller ej) Det sliter väl på det naturliga håret och kräver dessutom mer skötsel och mer frekventa frisörbesök.

Vet att jag reagerat på det när jag kollar in Maggan Graafs blogg till exempel. Att ödsla tid och så mycket pengar på att skapa en sån onaturlig look är obegripligt.

Gab har väl också sagt att hon inte duschar//tvättar håret så ofta? Med två småbarn i huset och ett intresse för maniskt städande så har jag svårt att se att det där hårsvallet är särskilt fräscht.

Vad gäller Z svar till hennes frågor 🤦🏻‍♀️ Alltså! Hon framställer ju både sig själv och sin make som otroligt pinsamma. Vad händer med att bli mer privat? Och det är väl naturligt att ha positiva åsikter om sin partner så det här uppfattar jag bara som ett desperat sätt att övertyga omgivningen om att de är såååå lyckliga och att han älskar henne såååå mycket för att hon är så rolig och generös etc.

Det är så högstadieaktigt med sånt där. Innan den här flashbacktråden uppstod så hade hon säkert hittat på en fråga av typen: "Hur tycker Z att du är som sexpartner?" 😄
Men något litet har hon nog lärt sig just om det offentliga sexpratandet!
Citera
2026-02-28, 08:52
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forumforum
Tror ändå att Gabby gillar den billiga looken eftersom det alltid drar blickar till sig. Håret matchar så att säga resten av uppenbarelsen. Löshår förresten. Det känns väldigt ofräscht och onödigt (oavsett någon är influencer eller ej) Det sliter väl på det naturliga håret och kräver dessutom mer skötsel och mer frekventa frisörbesök.

Vet att jag reagerat på det när jag kollar in Maggan Graafs blogg till exempel. Att ödsla tid och så mycket pengar på att skapa en sån onaturlig look är obegripligt.

Gab har väl också sagt att hon inte duschar//tvättar håret så ofta? Med två småbarn i huset och ett intresse för maniskt städande så har jag svårt att se att det där hårsvallet är särskilt fräscht.

Vad gäller Z svar till hennes frågor 🤦🏻‍♀️ Alltså! Hon framställer ju både sig själv och sin make som otroligt pinsamma. Vad händer med att bli mer privat? Och det är väl naturligt att ha positiva åsikter om sin partner så det här uppfattar jag bara som ett desperat sätt att övertyga omgivningen om att de är såååå lyckliga och att han älskar henne såååå mycket för att hon är så rolig och generös etc.

Det är så högstadieaktigt med sånt där. Innan den här flashbacktråden uppstod så hade hon säkert hittat på en fråga av typen: "Hur tycker Z att du är som sexpartner?" 😄
Men något litet har hon nog lärt sig just om det offentliga sexpratandet!

Har aldrig själv testat löshår, men när jag ser andra som har det och ser hur det ska skötas verkar det bara både jobbigt och snuskigt... Och ja, det är ju som med lösnaglar, inget vidare för ens egna kvalitet... G uppgav ju alldeles nyligen att hon tvättar håret 2 ggr per vecka... Vilket inte borde vara tillräckligt med tanke på allt städande och hur mycket hon far runt överallt... Men med löshår har jag uppfattat det som att man ska tvätta håret max 2-3 ggr per vecka... Så ur den synvinkeln gör hon väl rätt... Men det lär ju inte vara fräscht inte...

Ja, det är pinsamt. Både för att det förmodligen är hittepå och att hon ens drar upp det och vill framställa sig själv och sin man och deras förhållande på ett visst sätt.
Citera
2026-03-01, 14:27
Medlem
Angående Z beskrivning av henne så var den väldigt rumsren med hur det har låtit tidigare .. Alla som har hängt med ett tag kommer väll ihåg vad han sa en annan gång?
Citera
2026-03-01, 23:43
Medlem
Gabsans frågelådor påminner om listorna med frågor man svarade på på Bilddagboken och sen utmanade någon annan att svara på... Enda skillnaden är väl att man var typ 14 år då 🤪
Citera
2026-03-02, 06:23
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fucktskada
Gabsans frågelådor påminner om listorna med frågor man svarade på på Bilddagboken och sen utmanade någon annan att svara på... Enda skillnaden är väl att man var typ 14 år då 🤪

🤣 Fanns även något liknande i bloggvärlden. Mängder med olika listor med frågor man kopierade från varandra och sen fyllde i. Det är väl typ där nivån ligger... Det blir liksom inte mer kreativt och mer utvecklande än så...
Citera
2026-03-02, 07:41
Medlem
Forumforums avatar
Citat:
🤣 Fanns även något liknande i bloggvärlden. Mängder med olika listor med frågor man kopierade från varandra och sen fyllde i. Det är väl typ där nivån ligger... Det blir liksom inte mer kreativt och mer utvecklande än så...

Ja, det är som att hon stannat i sin highlight när hon gick på högstadiet / gymnasiet och faktiskt var drottningen av sin lilla värld. Med finniga beundrarskaror av både kvinnligt och manligt kön som tyckte att allt Gabban gjorde var coolt och häftigt.
Det är förmodligen därför hon fortfarande håller på med beteenden som de flesta andra faktiskt lämnat bakom sig. För länge sedan.

Jag kan verkligen förstå om det är jobbigt för henne om hon är van att bli beundrad vad hon än gör och säger, för det mesta är ju liksom "tillåtet" när man är ung och dum så att säga. Till exempel att skrävla om sitt sexliv i korridoren när man hänger med andra niondeklassare. Ja, det ingår liksom i åldern. Så helt ok, men ändå ett tecken på att man är en gränslös individ.
Men att skräna om sexlivet som medelålders 4 barnsmamma på internet inför några hundra tusen följare är inte ok.

Samma sak med listorna och frågelådorna. Det var kul för omogna 14isar, men inte lika kul att läsa för tex följare som har så pass mycket innanför pannbenet att de vill läsa om något som inspirerar.

Jag undrar ibland hur många som läser den här tråden på flashback. Kanske inte lika många följare som Gabban har, men jag tror ändå att det kan vara en del. 🤔

Flashback är tusen gånger roligare än en beige flunsas frågestunder och vad hennes man eventuellt tycker om henne.

Dessutom kanske han inte vågar säga vad han tycker.. "Ja, Gabby är en jävel i sängen. Hon är bra på att ta hand om mina barn och så får jag ganska bra veckopeng om jag gör som hon säger. Hon är alltid snygg efter tre timmar framför spegeln, men vi har inte så mycket att prata om utanför sängen och så är hon ofta arg och ganska svartsjuk. Dominant skulle jag säga. Men i sovrummet är det kul med dominans ibland. Hon köper roliga sexleksaker också och det gillar jag."

Transparens någon? 😆
Citera
2026-03-02, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallekofot93
Angående Z beskrivning av henne så var den väldigt rumsren med hur det har låtit tidigare .. Alla som har hängt med ett tag kommer väll ihåg vad han sa en annan gång?

Haha! Jag minns en frågestund Gabriella hade där hon fick en fråga vilket märkligaste stället hon och Z haft sex på. (Tvivlar återigen på att det är en riktigt följare som ställt frågan) Och då hade Z förmedlat vidare svaret att det var ”den gången folk såg på” Och jag tyckte verkligen att dom var så äckliga då efter det svaret 😂 Hårt sagt men sant.
Citera
2026-03-02, 14:12
Medlem
Forumforums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelsmor
Haha! Jag minns en frågestund Gabriella hade där hon fick en fråga vilket märkligaste stället hon och Z haft sex på. (Tvivlar återigen på att det är en riktigt följare som ställt frågan) Och då hade Z förmedlat vidare svaret att det var ”den gången folk såg på” Och jag tyckte verkligen att dom var så äckliga då efter det svaret 😂 Hårt sagt men sant.

Vi alla vet ju mer om hennes sexliv än vad som borde vara nyttigt.
Japp, då vet vi hittills att: Hon gillar hårda tag, buttplugs, tar den i tvåan, går igång på sig själv och heta underkläder, gärna förför gifta män (nu inklusive även sin egen man) och nu kan vi alltså lägga till "att ha sex offentligt" 😄👍🏻

Det där hade jag helt glömt! Vilken pärla alltså 😆
Citera
2026-03-02, 14:13
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Haha, G tog ju upp en fråga/"fråga" vad hon hade gjort om hon hade en barnfri vecka... Detta kom upp på Bloggbevakning... Gs svar var att hon skulle sova, ligga i sängen, scrolla, återhämta sig, gå på spa och massage, åka nånstans med en vän...

Någon kommenterade något som är sant:

"Jossposs beskriver en vanlig vecka ju? Hon gör ju redan allt det hela tiden"

🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in