2026-03-01, 23:39
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satanhelvete12345
Jag såg just att trump hotar med hämd för 3 amerikaner som dött i detta anfallskrig.
Jag tycker det är förjävligt, igår bombade dom en flickskola 51 döda .dom är tydligen inte värda nåt .just den här typen av hot gör mig äcklad .
Usa visar sitt fulaste tryne .

https://www.expressen.se/tv/nyheter/varlden/trump-utlovar-hamnd-det-hardaste-slaget/

Var det inte bara förlorare som dog i ett krig enligt Trump?
Citera
2026-03-01, 23:39
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snyggast.i.Speedo
Magkänslan säger att avskummet Trump och hans clowner dragit igång ett mycket illa förberett krig.
Inte då - det han gjort är hakat på Nettan. Fast visst är det ett hopplöst företag utan marktrupper.....blir väl ett uppdrag för NATO och därmed är "vi" snart nog med även i det.
Citera
2026-03-01, 23:41
Avstängd
Unlucky-Monkeys avatar
Citat:
Jag såg just att trump hotar med hämd för 3 amerikaner som dött i detta anfallskrig.
Jag tycker det är förjävligt, igår bombade dom en flickskola 51 döda .dom är tydligen inte värda nåt .just den här typen av hot gör mig äcklad .

https://www.expressen.se/tv/nyheter/varlden/trump-utlovar-hamnd-det-hardaste-slaget/

Hur menar du? Israel bombade flickskolan för de var två veckor från att tillverka kärnvapen och då är det
klart att flickorna ska dödas om Bibbi Netanyahu, Mileikowsky säger så!
Citera
Moderator
farbror_barbros avatar
DNs Nathan Shachar om mötet med 40 (!) ledare som bombades igår morse:
Citat:
Det stora mysteriet är varför Irans ledning samlades till konsultationer med ayatolla Ali Khamenei på lördagsmorgonen. 40 höga makthavare dödades på mindre än en minut.

En israel med militärt förflutet säger till DN:
– Iranierna litade inte längre på sina elektroniska kanaler. Dels därför att de inte fungerar, dels därför att de förstod, under kriget mot Israel i somras, att allt var avlyssnat. Om de ville tala ostört så måste de samlas i ett fysiskt rum.
https://www.dn.se/varlden/mellanosterns-nya-krig-ett-elektroniskt-pussel/

CNN beskriver attacken mot de Iranska ledarna som tycks ha genomförts av Israel ensamt:
Citat:
In broad daylight, around 6 a.m. in Israel, Israeli war planes fired into the compound in the opening salvo of a coordinated wave of strikes from the US and Israel. They were equipped with highly accurate munitions and long-range missiles, sources said. All three sites with the various leaders at the compound were hit simultaneously.
https://www.cnn.com/2026/03/01/politics/cia-ayatollah-ali-khamenei-strike?cid=ios_app
Citera
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unlucky-Monkey
Lipar du fortfarande, det var timmar sedan jag svarade dig, stackars liten, det svaga judiska psyket gör sig påmint, hoppas du inte förvärrar ditt mentala tillstånd

Men stackars liten, fastnade den? 😄 Om lilla Greta nu inte vill prata Iran och Israel/USA, vad tycker hon(du) om att europeiska länder nu ska hjälpa till och skydda Israel? Är dom dumma i huvudet med?

Bara vänsterpartister och muslimska extremister i din tvåa?
Citera
Medlem
Säg vad ni vill men Trump äger just nu
Citera
2026-03-01, 23:42
Medlem
Jag har försökt hålla mig men nu rann det över. Fattar inte att man kan läsa såna dumma kommentarer än idag år 2026.

Det här är sanningen och ni som tycker annat är antingen helt hjärntvättade av media/skolan. Eller så är ni bara rasister och vill illa muslimer/bruna/svarta osv.

Utan Israel hade världen varit en mycket bättre plats. Dem har tagit palestiniernas land för att "FN" som också styrs av judar har bestämt det.

Varje gång Usa som är Israels knähund invaderar ett land har de en rutten ursäkt som många av er går på så enkelt.

Irakkriget 2003, Saddam har kärnvapen. Då kan jag vända på det, Usa/Israel har också kärnvapen som de dessutom använder. Varför får inte andra länder ha kärnvapen?
Bombningarna i Afghanistan 2001, dem låg bakom 9/11. Som senare visade sig vara en inside job.
Venezuela bombningarna och gripandet av Maduro. De ville fria folket i Venezuela.😅 Varför börjar de inte lösa sina problem i sitt land först? Alla mass-skjutningar, drogproblem och alla som sitter i fängelse är några exempel bara på vad de kan börja ordna upp i sitt land. (Usa är ett av de länder som har mest fängslade människor I världen.)
Vietnamkriget, Usa tog allt de kunde.
Usa har gjort så att människor nu nästan svälter i Kuba.
Samma smutsiga land som stal delar av Mexico och säljer vapen till karteller i Latinamerika. Sedan klagar idioterna att de kommer flyktingar därifrån. Att ni dumma rasister ändå hyllar Usa och Israel men samtidigt är det pga. dem som de allra flesta flyktingar har kommit till Europa.

Juste Usa tog även svarta som slavar från Afrika.
Usa är det enda landet i världen som har använt kärnvapen. Dem släppte atombomben i Japan under andra världskriget. Hela deras historia går ut på brott mot mänskligheten. De tog indianernas land från början. Precis som Israel tog palestiniernas land.

Tänk om EU länderna, Kanada och Australien var lika kritiska till Usa som dom är mot Ryssland och Putin. För Putin/Ryssland har inte gjort hälften av skiten jämfört med det Usa & Israel har gjort. Även inget kriget är dessa äckliga zionister inblandade och gör kriget värre när de "stöttar" Ukrainia. Zelensky är själv jude. Ni kan väl räkna ut resten.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doxycyklin87
För att många Chilenare flydde från Pinochet och såvitt jag vet så ligger Pinochet några meter under marken och ruttnar? Så vad är poängen med att stå på torg och sälja Empanadas i Sverige när man kan åka hem och hjälpa styra upp sitt hemland?
Hur då styra upp?
Citera
Moderator
Allaballawallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagheterHenrik
Och ändå störtades han, det enda försöket till demokrati i Iran...

Ja, han störtades av UK och USA eftersom han ville få möjligheten att granska BP och på så sätt säkerställa att BP inte blåste det iranska folket på deras oljetillgångar...
Citera
2026-03-01, 23:43
Medlem
HejaFinlands avatar
En reflektion jag gjort idag. I Sverige är detta det enda Trump gjort som väldigt många tycker i bra. I USA är kritiken enorm från höger till vänster, från MAGA till progressiva demokrater. Trumps värsta kritiker och många MAGA är kritiska.

Troligtvis för att de i Sverige inte behöver kriga själva eller betala för det.
Citera
Avstängd
Doxycyklin87s avatar
Citat:

Det är dessvärre 100+ döda barn, inte 51. Siffran har uppdaterats sen den släpptes. Vedervärdigt, men det som gör mig ännu mer upprörd är hur hela västvärlden blundar för det. Det finns ingen moral kvar och man gör skillnad mellan deras barn och våra barn. Jag hoppas genuint att flashback är fyllt av ungdomar och bottar, för om såhär mycket människor stöttar slakt av barn, då ser jag genuint ingen framtid för mänskligheten.
Citera
Avstängd
Säg det till arab League 1948-1956-1967 tex och vem dödade Ayatollah och högkommamdot 2025 och 2026

Sen glömmer du att Israel har kärnvapen...vet du vad ett kärnvapen kan göra med mullor??

Men vi pratar om Kinas undsättning... har du accepterat verkligheten att Kina är Harold som bara kan titta på när hans fru rider Rudy (film getaway med Alec Baldwin 1994) och Harold kan bara skrika men kan inget göra 😅😅😅😅

För övrigt SD + kristen sötnos 😅 men som JÅ är jag pro israelisk som satan

Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Israelerna? Utan USA inget Israel din dumma jävel 😂🤣😂... och som sagt Kina har guldläge nu att ta Taiwan sen om de gör det eller inte återstår att se men det blir jobbigt för ditt pissland om de bestämmer sig för att göra det gulleplutt 😘
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in