Citat:
Ursprungligen postat av
Unlucky-Monkey
Ja,
israel är per definiton en terrorstat, styrt av judisk maffia "mossad"mm. De har egna speciella regler som gäller för oss icke-judar,goyims men inte för som judar de "utvalda", vi är bara boskap i deras ögon. Talmuden säger så, och jag tror att de är precis så de tänker för de är så de agerar.
Vi kommer få skörda draksådden i Europa med stigande oljepriser,levnadskostnader och massinvasion av muslimer! Bara tacka alla mossadbotsen och sväärjisarna i tråden som hejar på stora stygga satan 
Du har rätt att Israels regim för närvarande är arroganta och struntar i både folkrätt och mänskliga rättigheter. Det är een samling israeliska nationalister och religiösa extremister. Det har dock lika lite med judendom att göra som Iran har med islam. De flesta judar är dock inte sionister och även bland sionisterna finns det många som förordar en politisk linje. Albert Einstein, själv politiskt aktiv jude, skrev 1939:
Citat:
Jag skulle mycket hellre se en rimlig överenskommelse med araberna på basis av fredligt samliv än tillkomsten av en judisk nationalstat. Bortsett från de praktiska synpunkterna motsätter sig min uppfattning om judendomens egentliga väsen tanken på en judisk stat med gränser, armé och ett visst mått av makt, åtminstone tills vidare, oavsett hur liten den må vara. Jag är rädd för att judendomen skulle ta skada till sin själ, i synnerhet genom uppkomsten av trångsynt nationalism bland våra egna, vilket vi ju redan tidigare, utan att det funnits någon judisk stat, måst bekämpa med all kraft.