2026-03-01, 11:32
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Coolt ändå att ha pratat med Jesus. Jag förstår att det berodde på hans medicinska tillstånd men det kan också ha varit så att han upplevde det som ett mirakel att få prata lite med dig och därför trodde han att han var Jesusbarnet ☺️ Man kan inte klandra Jesus i det här fallet 😉

Jag vandrar runt på kyrkogården pratar kommunicerar med dom döda människor som rör sig runt där.
Efter all paranormal aktivitet vilade mig.

Ta inte namnet i onödan, konungarnas konung arbetar väldigt hårt och intensivt.
Citera
2026-03-01, 15:17
Avstängd
Citat:
Coolt ändå att ha pratat med Jesus. Jag förstår att det berodde på hans medicinska tillstånd men det kan också ha varit så att han upplevde det som ett mirakel att få prata lite med dig och därför trodde han att han var Jesusbarnet ☺️ Man kan inte klandra Jesus i det här fallet 😉
Nja vi pratade knappast mycket och han var där innan mig, och kvar när jag lämnade för att åka hem också..
Citera
2026-03-01, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AvMedTofflorna
Nja vi pratade knappast mycket och han var där innan mig, och kvar när jag lämnade för att åka hem också..

Japp jag förstår. Om jag träffar en jesus någon gång så kommer jag testa hans färdigheter i vatten och kolla om han verkligen klarar av att gå på vattnet. Fixar han det så bjuder jag jesus på några öl.
Citera
2026-03-01, 19:30
Avstängd
Citat:
Japp jag förstår. Om jag träffar en jesus någon gång så kommer jag testa hans färdigheter i vatten och kolla om han verkligen klarar av att gå på vattnet. Fixar han det så bjuder jag jesus på några öl.
En kompis sa igå att Jesus hafe blivit inläst om han dykt upp i modern tid om han inte omedelbart blrjat ytflra mirakel. Jag tror att han hade fått rätt svårt om han gjort det också.

Allt ska alltid presenteras så enkelt annars blir det fel.
Citera
2026-03-01, 19:38
Medlem
TwoThousands avatar
Det är inte värre än helvetets fängelsehålor, vårt moderna fängelse system.

Någon som vill dansa med vilddjuret, nyss utsläppt ur helvetets fängelsehålor.

Säg till vanliga människor att vilddjuret triumferar.
Citera
2026-03-02, 16:32
Medlem
Citat:
En kompis sa igå att Jesus hafe blivit inläst om han dykt upp i modern tid om han inte omedelbart blrjat ytflra mirakel. Jag tror att han hade fått rätt svårt om han gjort det också.

Allt ska alltid presenteras så enkelt annars blir det fel.

Yes garanterat. Det var en helt annan tid när jesus körde sin grej. Idag har folk högre krav på bevis och jesus mirakel hade inte klarat en granskning. Vetenskapen hade dragit ner brallorna på honom 😂
Citera
2026-03-03, 02:23
Avstängd
Citat:
Yes garanterat. Det var en helt annan tid när jesus körde sin grej. Idag har folk högre krav på bevis och jesus mirakel hade inte klarat en granskning. Vetenskapen hade dragit ner brallorna på honom 😂
Ja fast de korsfäste honom också. Så vettefasen om LPT verkligen är värre än att bli uppspikad på ett kors som straff för att man har tolv polare att surra med medan man upptäcker världen.
Citera
2026-03-03, 19:51
Medlem
Citat:
Ja fast de korsfäste honom också. Så vettefasen om LPT verkligen är värre än att bli uppspikad på ett kors som straff för att man har tolv polare att surra med medan man upptäcker världen.

Ja haha det låter troligt. Korsfästning var lite väl hårt straff för stackars jesus.
Citera
2026-03-03, 19:59
Avstängd
Citat:
Ja haha det låter troligt. Korsfästning var lite väl hårt straff för stackars jesus.
Ja vad är det de säger? Allt förändras men ingenting är nytt?
Citera
2026-03-04, 18:08
Medlem
Citat:
Ja vad är det de säger? Allt förändras men ingenting är nytt?

Ja det där låter som mitt liv 😅
Citera
2026-03-04, 18:12
Avstängd
Citat:
Ja det där låter som mitt liv 😅
😘
Citera
2026-03-04, 18:22
Medlem
Citat: