2025-02-16, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skojnastaren
Låter mycket likt det som Geezer Butler beskrev hände honom vilket i sin tur gav honom inspiration för att skriva texten till låten Black Sabbath.

https://genius.com/Black-sabbath-black-sabbath-lyrics

Intressant. Det kanske är så som dessa demoniska figurer brukar visa sig? När jag dagen efter händelsen tänkte på det kändes det som att jag blivit varnad. Sabbath gjorde väl en låt som hette "The warning" också? Saker hänger ihop.
Citera
2025-02-23, 22:58
Medlem
Adraxuss avatar
mörker & ljus det är sånt där man sätter på på barn.
Citera
2025-03-07, 23:56
Medlem
Charliework86s avatar
Bara jag själv. Allt dör i min närhet. Och dör dom inte så händer det annat skit.
Citera
2025-03-10, 15:25
Medlem
Hoppilandkalles avatar
Den stora frågan är väl hur man skulle kunna veta om man träffar någon av dem? De ska ju enligt uppgift kunna byta skepnader och det är ju inte som dom presenterar sig som "Hej, jag är Jesus". Beroende på var man är på skalan så finns det ju till exempel djupt troende personer som påstår sig se djävulen i små barn bla.
Citera
2025-08-30, 06:49
Medlem
EnkeliSotilass avatar
Såg en liten gubbe ängel med ande kropp som var stökig och bråkig tappat besinning leker plågande djävulen för inte orkar bära sin tortyr väskan. Vilket beteende! Det är synd om människor som blir utsatta sånt här. Det är inget lek det här. Fan!

Kärleks kvinnliga änglar ger fred för mänskligheten. Arbetar med sin kärleks kraft påverka och lugna ner alla. Peace!

Gammal manlig Indian från Latinamerika lever ostört bland oss lyssnar på allt i varandet nuets vad som händer i livet. Budskapet. Lev själv skit i oss. Din lärdom är lära själv.
Citera
2025-12-12, 04:48
Medlem
Jesus har jag träffat i en dröm
Men drömmen låter ja va osagt blir säkert hets mot folkgrupp
Citera
2026-02-22, 18:34
Avslutad
Nope. Man träffar endast personer som telepatiserar deras ande eller närhet i kosmos. Men inte genuint. Förmodligen så saknar alla dessa tre nämnda en mänsklig form ändå.
Så nej. Man träffar aldrig dessa. Det är ett missförstånd.
Sen finns det svennar förstås. Och där spelar det ingen roll med deras jävla vatten teknik.
Hursomhelst är det ett jävla crossplay elände och själlös ai teknik om så ens själva gud hade badat i stringtrosor bredvid dom i badhuset. Det är enbart en bög som vill äta lingon eller nåt om svensken ska förmedla kännedom av dessa 3.
Citera
2026-02-22, 22:46
Avstängd
Nej men jag satt en gång på psyk och träffade där en person som trodde att han var Messias. Glad och vänlig var han men närmare än så har jag aldrig kommit Jesus.

En vän hittade igår en fejk hundralapp där någon skrivit "Sluta dyrka..." (pengar/mammon gissade jag. "Jesus är ..vägen.."
Tyckte det var gulligt så jag behöll sedeln som trist nog blev lite skrynklig då jag glömde att ta ur den ur jackfickan.

Jag hade en riktigt vidrig dröm en gång om en demon/varelse som antog olika skepnader och var allt ifrån ett ex kort till att bli mina kusiners pappa. Varelsen såg demonisk ut ibland medan den butte skepnader och satt ovanpå mog wmdan jag låg i sängen. Det var inte någon dröm om åldtäkt eller några sådana inslag men ändå ganska vidrig. Efter den drömmen begick mina kusiners pappa självmord. Ja inte exakt samtidigt. Tror jag drömde det ett år innan, men drömmen var rätt obehaglig eftersom jag såg något väsen förvridas till människor eller människor förvridas till det eller andra personer. Kunde inte greppa vad i hela världen jag ens drömt, när jag vaknade. Sjukt obehagligt bara.
Senast redigerad av AvMedTofflorna 2026-02-22 kl. 22:51.
Citera
2026-02-26, 15:38
Medlem
TwoThousands avatar
Mådde aldrig bra bredvid djävulen, kritiserade det sjuka beteendet.
Kristus är en väldigt snäll man barmhärtig och rättfärdig i sitt dömande.

Reserverar rätten och förbokar den, rätten till att prata om verkligheten.

Vem är rädd för djävulen dyker upp varenda gång gör någonting väldigt dumt.
Du kan lyssna till hånskrattet dessa människor har blivit dömda till helvetet.
Det förblir den sista gången en människa ger och offrar gåvor till djävulen.
Citera
2026-02-28, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AvMedTofflorna
Nej men jag satt en gång på psyk och träffade där en person som trodde att han var Messias. Glad och vänlig var han men närmare än så har jag aldrig kommit Jesus.

En vän hittade igår en fejk hundralapp där någon skrivit "Sluta dyrka..." (pengar/mammon gissade jag. "Jesus är ..vägen.."
Tyckte det var gulligt så jag behöll sedeln som trist nog blev lite skrynklig då jag glömde att ta ur den ur jackfickan.

Jag hade en riktigt vidrig dröm en gång om en demon/varelse som antog olika skepnader och var allt ifrån ett ex kort till att bli mina kusiners pappa. Varelsen såg demonisk ut ibland medan den butte skepnader och satt ovanpå mog wmdan jag låg i sängen. Det var inte någon dröm om åldtäkt eller några sådana inslag men ändå ganska vidrig. Efter den drömmen begick mina kusiners pappa självmord. Ja inte exakt samtidigt. Tror jag drömde det ett år innan, men drömmen var rätt obehaglig eftersom jag såg något väsen förvridas till människor eller människor förvridas till det eller andra personer. Kunde inte greppa vad i hela världen jag ens drömt, när jag vaknade. Sjukt obehagligt bara.

Haha skumt med han messias på sjukhuset. Var han helt 100 säker på att han var messias?

Pratade du något med honom?
Citera
2026-02-28, 23:06
Avstängd

Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Haha skumt med han messias på sjukhuset. Var han helt 100 säker på att han var messias?

Pratade du något med honom?
Skumt och skumt, det är lite så med psykoser. Han hade hela Jesus-looken med pur glädje, långt hår och övertygelser. Jag är ganska säker på att han var inne i en psykos där han trodde att han var Messias, ja. Bättre än att vara psykopat iallafall.

Psykopater gör så mycket annat av "övertygelser" eller för att få hämnd för minsta kränkta känsla. Övertygade om att världen cirkulerar kring dem på samma vispsykotiska gör men med en stor portion illvilja istället.

Jag pratade inte särskilt mycket med någon då få var i pratbart skick. Där blev inga barn gjorda iallafall.
Citera
2026-03-01, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AvMedTofflorna

Skumt och skumt, det är lite så med psykoser. Han hade hela Jesus-looken med pur glädje, långt hår och övertygelser. Jag är ganska säker på att han var inne i en psykos där han trodde att han var Messias, ja. Bättre än att vara psykopat iallafall.

Psykopater gör så mycket annat av "övertygelser" eller för att få hämnd för minsta kränkta känsla. Övertygade om att världen cirkulerar kring dem på samma vispsykotiska gör men med en stor portion illvilja istället.

Jag pratade inte särskilt mycket med någon då få var i pratbart skick. Där blev inga barn gjorda iallafall.

Coolt ändå att ha pratat med Jesus. Jag förstår att det berodde på hans medicinska tillstånd men det kan också ha varit så att han upplevde det som ett mirakel att få prata lite med dig och därför trodde han att han var Jesusbarnet ☺️ Man kan inte klandra Jesus i det här fallet 😉
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in