2026-03-01, 18:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaKaptenen
Hade du gått genom länken du länkar till så framgår det att det endast är fantasier från hans sida.
Ja men då så, då behöver han ju inte ha ångest över att gå tillbaka till jobbet och snacka med kollegorna.

Citera
2026-03-01, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Jag brukar inte säga att den och den kommer att självspilla men när man lyssnar på samtalet så är det nog inte helt uteslutet i fall #746. Ångesten går att ta på. Det kan nog svajas från takbjälken redan ikväll.
Det där var ångestfyllt. Lär vara en hög risk för självmord innan han hinner söka hjälp.
Citera
2026-03-01, 19:04
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Det där var ångestfyllt. Lär vara en hög risk för självmord innan han hinner söka hjälp.
Han skriver även att han har för mycket att förlora. Så ja, bådar inte gott.
Citera
2026-03-01, 19:08
Medlem
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laban2026
Ja men då så, då behöver han ju inte ha ångest över att gå tillbaka till jobbet och snacka med kollegorna.

Tänker mest på förtal och sånt han gör sig skyldig till som pekar ut någon oskyldig sådär. Blir ju jobbigt för en själv och väldigt tråkigt för man inte läser länken man länkar till
Citera
2026-03-01, 19:09
Medlem
Underbart att höra senaste #746 gäddas ångest. Brinn i helvetet din sjuka fan
Citera
2026-03-01, 19:10
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M4X8
Någon som vet vem gäddan #746 är?
Sara nämner förnamnet flera gånger i telefonsamtalet. Åldern och bostadsorten han uppger lämnar inte många alternativ på Ratsit.
Citera
2026-03-01, 19:11
Medlem
rallykalle69s avatar
Lyssnade på samtalet till stor del, jag önskar inte livet ur någon annan människa vill jag säga. Men här har vi nog en 99% risk.
Citera
2026-03-01, 19:11
Medlem
KaninHitlers avatar
Tråkig konfrontation men HUJEDA mig telefonsamtalet var ångestfyllt.
Han ber för sitt liv låter det som. Den här kan nog ta livet av sig.

Fan....jag är kanske vek, men det är nästan jag tycker synd om honom. Jag hade nog inte klarat göra Saras jobb....även om han är ett svin och äcklig hundknullare så gör det ont att höra en vuxen man att böna på detta vis.
Citera
2026-03-01, 19:13
Medlem
Citat:
Hade du gått genom länken du länkar till så framgår det att det endast är fantasier från hans sida.

Fantasier han vill göra verklighet av, tänk om det var en mamma med barn han träffade? Det här var inte någon överkåt gubbe som är sexuellt frustrerad som ville ligga med 14-snart-15 Lisa med tuttar och höfter. Det är är en man som säger han har förgripit sig på spädbarn och ville göra det.

Citat:
Tänker mest på förtal och sånt han gör sig skyldig till som pekar ut någon oskyldig sådär. Blir ju jobbigt för en själv och väldigt tråkigt för man inte läser länken man länkar till

Snälla lägg ner det där.
Jag gillar inte ens dumpen, är utsatt själv, men du är bara urlöjlig nu.
Tur i oturen för gäddan är att han inte lyckas visa sitt ansikte under själva konfrontationen eller i chatten.

Med allt detta sagt önskar jag inte livet ur någon.
Citera
2026-03-01, 19:14
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laban2026
Jag har precis lyssnat igenom hela samtalet, och måste nog säga att detta var det absolut mest ångestfyllda samtalet någonsin på Dumpen. Och det är rätt åt honom, vill jag bara tillägga. Jävla ynkliga gäddjävel.

Jag orkar inte läsa chatloggarna,
men att lyssna på samtalet efter konfrontationen skänker en ett ansenligt mått av skadeglädje!
Citera
2026-03-01, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Tråkig konfrontation men HUJEDA mig telefonsamtalet var ångestfyllt.
Han ber för sitt liv låter det som. Den här kan nog ta livet av sig.

Fan....jag är kanske vek, men det är nästan jag tycker synd om honom. Jag hade nog inte klarat göra Saras jobb....även om han är ett svin och äcklig hundknullare så gör det ont att höra en vuxen man att böna på detta vis.

Du får tänka på dom väldigt små barnen han säger sig ha förgripit sig på och vad han planerade att göra med pedofilmammans barn.

Då borde nog dina sympatier försvinna.

Jag känner mest skadeglädje åt peddot. Rättvisa kallas det!
Citera
2026-03-01, 19:17
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titanon
Snälla lägg ner det där.
Jag gillar inte ens dumpen, är utsatt själv, men du är bara urlöjlig nu.
Tur i oturen för gäddan är att han inte lyckas visa sitt ansikte under själva konfrontationen eller i chatten.

Med allt detta sagt önskar jag inte livet ur någon.
Jo, men folk är jäkligt bra på vaska fram ID på personen ändå. Säkert redan känt.

Utöver extrem ångest i samtalet så är hans logg lika extrem, absolut ingen "kåt på tonåring" som på många sätt är "mer" okej, något han säkerligen är djupt medveten om.

Så det blir fel i alla led för denna herre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in