2026-03-01, 12:41
Medlem
DonaldTramss avatar
Det ska bli intressant att se ifall Bodströms advokatfirma går vidare med rättsliga åtgärder ang #744.
De verkar se fallet med #342 som ett prejudikat.
Skillnaden i det fallet var att Dumpen gjorde något de inte brukar göra; lura ut gäddan i ett annat ärende. Han var alltså inte på platsen just då för att träffa ett barn.
Citera
2026-03-01, 13:27
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrams
Det ska bli intressant att se ifall Bodströms advokatfirma går vidare med rättsliga åtgärder ang #744.
De verkar se fallet med #342 som ett prejudikat.
Skillnaden i det fallet var att Dumpen gjorde något de inte brukar göra; lura ut gäddan i ett annat ärende. Han var alltså inte på platsen just då för att träffa ett barn.
Förändrar inte att måla upp någon som klandervärd. Så det saknar betydelse.

Det handlar alltså om förtal, inte hans avsikter (vilket är det du menar).
Senast redigerad av rallykalle69 2026-03-01 kl. 14:00.
Citera
2026-03-01, 14:31
Medlem
DonaldTramss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Förändrar inte att måla upp någon som klandervärd. Så det saknar betydelse.

Det handlar alltså om förtal, inte hans avsikter (vilket är det du menar).

Så varför stämmer inte fler gäddor Dumpen då, vore ju solklar vinst i så fall?
Citera
2026-03-01, 14:40
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Så varför stämmer inte fler gäddor Dumpen då, vore ju solklar vinst i så fall?
I sig bra fråga. Dels måste dom driva fallet själva, sen den uppståndelse som blir (342 exempelvis).

Hade det räckt med anmäla och åklagare tar det, då hade det nog varit x hundra stämningar nu. Men då det bara är JK som kan driva det och JK vägrar så faller även det.

Det är vad jag tror. Då publicerade trots allt ganska snabbt blir historia, så låt säga, 6 månader och äldre är nog ganska osynliga. Har dem då börjat renovera livet så är uppståndelse likt 342 knappast värt det.

Detta är bara vad jag tror, men kan inte tänka mig andra anledningar. Viljan finns nog.
Citera
2026-03-01, 17:05
Medlem
DonaldTramss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
I sig bra fråga. Dels måste dom driva fallet själva, sen den uppståndelse som blir (342 exempelvis).

Hade det räckt med anmäla och åklagare tar det, då hade det nog varit x hundra stämningar nu. Men då det bara är JK som kan driva det och JK vägrar så faller även det.

Det är vad jag tror. Då publicerade trots allt ganska snabbt blir historia, så låt säga, 6 månader och äldre är nog ganska osynliga. Har dem då börjat renovera livet så är uppståndelse likt 342 knappast värt det.

Detta är bara vad jag tror, men kan inte tänka mig andra anledningar. Viljan finns nog.

Att driva en process där alternativen är att vinna 40 000, eller förlora en halv miljon, är inte så bra odds att många tar den chansen heller.
Citera
2026-03-01, 17:10
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Att driva en process där alternativen är att vinna 40 000, eller förlora en halv miljon, är inte så bra odds att många tar den chansen heller.
Absolut inte. Som sagt, många som inte är helt störda (mycket små barn, djur å skit) vill nog bara bli bortglömda och sköta sitt (helt okej för den delen).
Citera
2026-03-01, 18:37
Medlem
https://dumpen.se/2026/03/01/smabarn-och-hundar-varnamo-746/

GÄDDCON 1!!! #746

Här har det knullats både spädbarn och hundar och mer hoppas äcklet på att få knulla.
Fyfan, här har vi avgrunden av mänskligheten, det är dessa monster dumpen ska lägga krut på!

Livrädd för dumpen i chatten och tror han är mastermind som kan finta bort dumpen.
Ej hunnit lyssna på telefonsamtalet efter konfrontationen, återkommer när jag gjort det.
Senast redigerad av Titanon 2026-03-01 kl. 18:39.
Citera
2026-03-01, 18:38
Medlem

Ännu en helt vansinnigt sjukt pedofil och aspirerande hundknullare!

- Erkänner övergrepp på mycket små barn
- Söker pedofilmamma
- Knullar hundar

Inte mycket till konfrontation men det bjöds på ett ångestfyllt samtal efteråt!
En riktigt ynklig krake, sitter och ojar sig vad andra ska tycka om honom nu, det ska han ha pedofiljäveln.

Citat:
Mannen har berättat om samma scenario med en ett- och en treåring för två olika fiskare, och när det var dags för träff då ville han träffa en mamma och ett mycket litet barn.

-------------

Man blir less när man ser alla dessa sjuka pedofiler som dumpen hänger ut. Det ska knullas spädbarn och hundar. Nattsvart.
Senast redigerad av KetaminKajsa 2026-03-01 kl. 18:53.
Citera
2026-03-01, 18:48
Medlem
Galejans avatar
Jag brukar inte säga att den och den kommer att självspilla men när man lyssnar på samtalet så är det nog inte helt uteslutet i fall #746. Ångesten går att ta på. Det kan nog svajas från takbjälken redan ikväll.
Citera
2026-03-01, 18:50
Medlem
Någon som vet vem gäddan #746 är?
Citera
2026-03-01, 18:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Titanon

GÄDDCON 1!!! #746

Här har det knullats både spädbarn och hundar och mer hoppas äcklet på att få knulla.
Fyfan, här har vi avgrunden av mänskligheten, det är dessa monster dumpen ska lägga krut på!

Livrädd för dumpen i chatten och tror han är mastermind som kan finta bort dumpen.
Ej hunnit lyssna på telefonsamtalet efter konfrontationen, återkommer när jag gjort det.
Jag har precis lyssnat igenom hela samtalet, och måste nog säga att detta var det absolut mest ångestfyllda samtalet någonsin på Dumpen. Och det är rätt åt honom, vill jag bara tillägga. Jävla ynkliga gäddjävel.

Citera
2026-03-01, 18:51
Medlem
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titanon

GÄDDCON 1!!! #746

Hade du gått genom länken du länkar till så framgår det att det endast är fantasier från hans sida.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in