2026-03-01, 18:36
Avstängd
De ber om att få tala med Trump

Snart kommer du se själv gumman

Du trodde bara att 3 ledare var döda men hela 40 generaler och Mulla Präster rostar nu i helvetet

Citat:
Ursprungligen postat av Do1ores
Vad yrar du om? Lol. Du påstod att iranierna hade bett om fredsamtal med "fredsduvan" i Vita huset, eftersom de var så himla rädda och fann "fredsduvans" ord mer pålitligt än Guds. Har haschtomten redan glömt det?
Citera
Avstängd
Unlucky-Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doxycyklin87

Israeler/judar kommer aldrig vara västerländska. Ni kan ockupera vår politik, kontrollera vår media, kultur och ekonomi. Men ni är aldrig västerländska eller vita.
Dagens visdom till oss stolta goyimer som inte tänker lyda under tyranniet under ZOG staten. Shlomo vi har vaknat
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Jag tror inte att man drar igång en så här stor operation bara för att bomba lite i en månad.

Lite svårt att ta nån seriöst som inte verkar ha läsförståelse. Jag skrev ju faktiskt att jag inte trodde på en markinvasion. Däremot så tror jag säkert att man kan ta kontroll över strategiskt viktiga platser. Tex säkra Hormuzsundet.

Jag tror att Trump har förberett sig för ett utdraget krig och kanske fler krig och det var därför försvarsbudgeten höjdes med kolossala 50%. Du får inte glömma bort att USA just nu styrs av vad som i praktiken är en envåldshärskare som har bestämt sig för att gå till historien. Han kan göra vad han vill.

Men herregud! En till som inte kan läsa innantill. Jag skrev att jag inte tror på en markinvasion. I varje fall inte i nuläget. Däremot så tror jag att operationerna mot Iran kan pågå under mycket lång tid.

Jag förstår inte hur folk kan vara så naiva att de tror att Trump av alla människor skulle nöja sig med att bomba lite och sen gå vidare.

Huruvida planen för att få bort regimen och som vi inte ens känner till än kommer att lyckas är däremot en helt annan sak.

Jösses. Detta måste vara trådens mest verklighetsfrånvända inlägg hittills. Ditt ordbajseri räddar inte upp situationen.
Citera
2026-03-01, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unlucky-Monkey
Varför går du inte med i IDF och mördar kvinnor och barn i Gaza, om du inte anser att det är krigsbrott som dina hjältar i israel skall stå för?

Gaza är redan fixat så jag behöver inte åka dit och mörda någon . Har du fler dumma frågor?
Citera
2026-03-01, 18:38
Medlem
Do1oress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David1982
Du trodde bara att 3 ledare var döda men hela 40 generaler och Mulla Präster rostar nu i helvetet
Nu ljuger du igen. Patetiskt. Men du kan få en till chans och producera listan på de höga ledare som Trump påstod att USA har skickat till eftervärlden. 48 stycken är de till antalet. Lycka till.
Citera
2026-03-01, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Tycker du själv att vilket språk ett folk talar är avgörande för dess intelligens?
Intelligens påverkas av många saker vid sidan av den biologiska faktorn specielli när det görs på vitt skilda befolkningar.
Citera
2026-03-01, 18:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kacklaren
4 missiler sköta mot USS Lincoln. Mer tycker jag krävs. Tar ca 150 för att sänka den https://chatgpt.com/s/m_69a4752341188191a8072353116263a1
Du är sent ute. Kom med något nytt
Citera
2026-03-01, 18:40
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
After the information from the Israeli Yedioth Ahronoth that the US tried to negotiate a ceasefire with Iran yesterday, President Trump now says they should talk with Iran:

“We'll be talking to Iran. We should talk.”

Amerikanerna börjar ångrar vad de gett sig in i.

Hahahahaha du är en kul kille!

Jag Tror ärligt talat Trump aldrig varit så full av endorfin och känt sig så odödlig som nu.
Citera
2026-03-01, 18:41
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mary99
Ja risken finns att det nya styret efter kriget är slut kommer att bli mer repressiva och att de skaffar kärnvapen.
Krig leder sällan till något bättre för folken
Men det .
Verkligen??, i rysslands-trådarna sitter du ju l och propagerar för rysslands invasionskrig i Ukraina....
Citera
2026-03-01, 18:42
Avstängd
Ja gumman ... ser du några flygplan i luften? ser du några krigskepp?
ser du några IRGC befäl på gatan

Så Trumps underrättelse stämmer nog ganska bra

Är du ledsen att geten är DÖD? bara erkänn...inget att skämmas över... jag vet du grät när geten dog

Citat:
Ursprungligen postat av Do1ores
Nu ljuger du igen. Patetiskt. Men du kan få en till chans och producera listan på de höga ledare som Trump påstod att USA har skickat till eftervärlden. 48 stycken är de till antalet. Lycka till.
Citera
2026-03-01, 18:43
Medlem
Iranska flottan finns inte längre

Citat:

Trump: US has sunk 9 Iranian ships and "largely destroyed" country's naval headquarters

Hahaha fyfan vilka nollor och idioter

https://edition.cnn.com/world/live-news/us-israel-iran-attack-03-01-26-intl#cmm80vigt00033b6swfqai0mf
Citera
2026-03-01, 18:43
Medlem
bddts avatar
Så Charlie Kirks profetia stämde skrämmande väl. Inte konstigt Israel såg till att plocka bort honom. Han förstod att Israel skulle få Humty Trumpy att inte motstå Netanyahus utpressning.

https://www.instagram.com/reel/DVWXoLEjBBj/?igsh=bjR3ZG84dGJzd2th
Senast redigerad av bddt 2026-03-01 kl. 18:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in