Citat:
Ursprungligen postat av
grungewhore
Det gjorde jag inte heller.
Du kanske levt under en sten, men äldre man/yngre kvinna har förvisso setts med avundsjuka från en del kvinnor, men tabut jag avser är åldern, inte sex.
Och ändå kunde du inte förstå vad jag menade..du verkar en smula eljest.
Källa?
Frågan är om du haft en relation ö h t..det jag avser är referenspunkter över tid.
Nej,
vi kvinnor inom gruppen som dejtar yngre män har aldrig varit "avundsjuka" på yngre kvinnor som dejtat äldre män. Ärligt talat så skiter jag fullständigt i folks åldrar. Det enda jag reagerat på är att min mamma alltid träffade yngre samt blev på smällen med någon omkring min egen ålder som hon sedan vägrat uppge vem det är så man har fått gåmrunt med misstankar istället.
Som barn är det såklart något pinsamt med snoriga "låtsaspappor" men annars har jag aldrig brytt mig.
Du är möjligt lite udda och konstig själv, men jag har åtminstone ett utbud av partners som inte hade uppstått om jag vore "eljest" då männen jag får är ganska normalfungerande. En hel del av dem har varit ordentligt utbildade också.
Det som gör dig såpass tappad är att fu sitter och ljuger ihop saker om oss kvinnor som du använder som referenser för hur vi tänker och sedan applicerar det på oss felaktigt som sanning.
Tror du verkligen att jag tillhör de kvinnor som lämn̈ats för uäyngre kvinnor efter att ha gett all min tid, kraf och ork till att bygga ett hem, föda ungar och sedan stått på bar backe efter att en skitstövel bytt bort mig som utsliten och förbrukad mot första bästa som är lite fräschare och som fallit för den uppmärksamhet jag själv då inte fick?
Går det alltid lika bra för dig när det ska till att tänkas?
Tror du min mamma som alltid träffat yngre män, till och med blivit på tjocken med ett random ONS, byttes bort mot en yngre kvinna eller sitter hon i ett hus hon lyckats få en man bra yngre än mig att köpa för henne att bo i?
Vi kan säga som så att hade jag sett ut som min mamma hade jag bett karln att istället hjälpa mig led diet, gymkort och plastikoperationer.
Det är vad män som dig inte vill få in i huvudet, alla går inte efter utseendet.och därmed är kvinnors utseenden inte något som väger tyngre än männens. Alla kvinnor söker inte heller efter elaka män utan många föredrar de som är snällare mot dem än andra.
Men snälla män och fula kvinnor, det är en ekvation som inte går ihop för dem som använder snoppen att tänka med.