Citat:
Ursprungligen postat av
Karlsson05
Det är absolut ok om det skulle vara så. De har skapat opinion, så dumpen har verkligen legat bakom att politikerna nu kör det som valfläsk. Det är inte illa.
Bara där är du naiv.
Dom har hjärntvättat dig med barn som inte finns. Men det blir en het debatt då gubbslemen är äckliga!
Jag lovar dig att mina barn är jag inte ens orolig att de ska fastna i klorna på de som blivit uthängda på dumpen. Förutom ett ytterst fåtal. Dom riktiga peddosarn är redan där.
Varför har inte dumpen sprängt någon ring? Varför har inte deras HUNDRATALS fiskare lyckas få tag i folk som tex vill köpa barn för spela in barnporr. Dom finns där ute jag vet men varför finns inte EN ENDA efter flera år som aktiva?
Om vi tar brottsprovokation, du fattar att lagen gör kanske möjlig med all provokation?
Också ett sätt och rikta fokus ifrån något helt annat.
Du vet varför polisen inte använder sig av det idag och dömmer efter det idag? För dom vill inte skapa brott som inte finns.
Dumpen har inte skapat en opion dom blir utnyttjade åt andra hållet med.
Rätt eller fel det får tiden utvisa.
Dom gör det för pengar och hittat något som funkar. Sluta swisha och dom låser alla uthägningarna efter en vecka bakom en betalvägg tro mig.