2026-02-28, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Antar att alla sett videon där eskortens efterblivne prins blir misshandlad utomlands och där skriker eskorten "Snälla älskling sluta för min skull!". Ja, för hennes skull då hon aldrig kunnat bli en prinsessa om hennes efterblivne prins dog till följd av misshandeln.

Tråden handlar om prinsessan Sofia.

Inte om någon eskort vars prins blir misshandlad.
Citera
2026-03-01, 06:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Tråden handlar om prinsessan Sofia.

Inte om någon eskort vars prins blir misshandlad.

Detta klarade antagligen inte din källa AI av.
Ovanstående händelse handlar precis om prinsessan Sofia och Carl Philip. När och var kommer jag inte ihåg, men troligtvis innan bröllopet någonstans på någon lyxresort? Filmades antagligen av någon privatperson. Några killar gick hårt åt CP utomhus för hans mycket dåliga val av flickvän. Har för mig att snutten kom i Expressen.
Vi skall hålla oss till sanningen om Carl Phlip. Han är inte efterbliven, men har mycket dåligt omdöme. Jag skyller faktiskt på hans tidigare skyddade tillvaro, och han var hjärntvättad av Sofia och lyssnade inte på andra närstående.
Citera
2026-03-01, 06:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajamaja
Ovanstående händelse handlar precis om prinsessan Sofia och Carl Philip. När och var kommer jag inte ihåg, men troligtvis innan bröllopet någonstans på någon lyxresort? Filmades antagligen av någon privatperson. Några killar gick hårt åt CP utomhus för hans mycket dåliga val av flickvän. Har för mig att snutten kom i Expressen.
Vi skall hålla oss till sanningen om Carl Phlip. Han är inte efterbliven, men har mycket dåligt omdöme. Jag skyller faktiskt på hans tidigare skyddade tillvaro, och han var hjärntvättad av Sofia och lyssnade inte på andra närstående.

AI? Har jag använt en enda gång som källa. Och då hade jag som sagt kollat upp att informationen stämde med ursprungskällorna. Så lägg ner ditt sarkastiska dravel.

Sofia är Inte eskort. Har Inte varit eskort. Beviset är att hon klarade SÄPOs säkerhetskontroll. Hade hon varit eskort, så hade hon setts som för stor säkerhetsrisk (tex för utpressning). Och det hade inte blivit något giftemål. Försök nu att förstå detta enkla.

I övrigt vore det passande att länka en källa till påstådda film.

Varför skulle i övrigt några män misshandla CP för hans val av flickvän? Ville de själva ha Sofia? Kåta på vad de sett i Slitz och PH kanske? Eller sa de något förolämpande och det var CP som började att slå?

Som sagt. Länka filmen. Att män skulle slåss för att de tyckte prinsens val av flickvän är dåligt låter Ytterst långsökt. Inte fan slåss män för en sådan sak, inte!
Citera
2026-03-01, 07:08
Medlem
Citat:

Vadå "hjärntvättad"? Är du avundsjuk för att Sofia fick en stilig prins, trots utvik i Slitz och deltagande i PH, och att du inte fick en prins, trots att du försökt att leva kysst? Eller vad är det frågan om? De är inte hjärntvättade. De är uppenbart kära.

I övrigt:

Er beskrivning av händelsen är felaktig. Hade inget med Sofia att göra, alls. Den som slog verkar inte ens vetat om att det var CP denna slog. Jag fann källan själv:

......

"Prins Carl Philip attackerades utanför nattklubben Baoli i Cannes under natten till lördagen.
Öppna bild i helskärm
Det var vid tretiden på fredagsnatten som bråket utanför nattklubben Baoli i Cannes på Franska rivieran startade.

Prins Carl Philip var där med flickvännen Sofia Hellqvist och bråket startade utanför klubben.

– Mannen var helt obekant för sällskapet. Prinsen har blivit utsatt för det här helt oprovocerat. En främmande person rusade helt oprovocerat fram på honom utanför den här klubben, säger Bertil Ternert, informationschef på hovet, till Expressen.se.

Slag med knytnävar
Flera norrmän blev vittnen till händelsen och de berättar för VG att det hade varit lugnt på nattklubben under kvällen fram till slagsmålet.

– Plötsligt kom det ett helt gäng från utestället och då ser vi att den svenska prinsen hamnar i bråk med ett okänt gäng. Han drar sig lite tillbaka och det är då han får slaget mot huvudet, säger ett vittne till VG.

– Flera av tjejerna i gänget ropar: Sluta, det är Sveriges prins! fortsätter vittnet.

På en videofilm som VG har tagit del av syns slagsmålet och Sofia Hellqvist försöker gå emellan.

Annons

Hon skriker flera gånger "sluta" och "vi går" till prinsen. Det syns också på filmen när prins Carl Philip får ett slag mot huvudet.

– Prinsen mår bra. Han mår efter omständigheterna väl. Han behövde inte uppsöka någon läkare, säger Bertil Ternert till Expressen.se.

Kungafamiljen informerad
Nu ska hovet titta närmare på det här.

– Vi får titta mer på vad det här är frågan om, säger Bertil Ternert.

Kungafamiljen är informerad om vad som har hänt. Prins Carl Philip ringde och berättade för Bertil Ternert under lördagen.

– Jag pratade med honom i går och han konstaterade att han inte hade några skador av det här och han beskrev situationen. Han är kvar i Cannes, säger Bertil Ternert.

Under kvällen när det hände var det "Crazy Angels Party" på Baoli och alla gäster var klädda i vitt.

– Nattklubben Baoli är ett fint ställe, med strandtema. Men det är inte så lyxigt. Jag märkte aldrig något konstigt eller att det var våldsamheter där, säger svenska Nathalie, 26, till Expressen.se."
Citera
2026-03-01, 07:29
Medlem
Citat:
Vadå "hjärntvättad"? Är du avundsjuk för att Sofia fick en stilig prins, trots utvik i Slitz och deltagande i PH, och att du inte fick en prins, trots att du försökt att leva kysst? Eller vad är det frågan om? De är inte hjärntvättade. De är uppenbart kära.

I övrigt:

Er beskrivning av händelsen är felaktig. Hade inget med Sofia att göra, alls. Den som slog verkar inte ens vetat om att det var CP denna slog. Jag fann källan själv:

......

"Prins Carl Philip attackerades utanför nattklubben Baoli i Cannes under natten till lördagen.
Öppna bild i helskärm
Det var vid tretiden på fredagsnatten som bråket utanför nattklubben Baoli i Cannes på Franska rivieran startade.

Prins Carl Philip var där med flickvännen Sofia Hellqvist och bråket startade utanför klubben.

– Mannen var helt obekant för sällskapet. Prinsen har blivit utsatt för det här helt oprovocerat. En främmande person rusade helt oprovocerat fram på honom utanför den här klubben, säger Bertil Ternert, informationschef på hovet, till Expressen.se.

Slag med knytnävar
Flera norrmän blev vittnen till händelsen och de berättar för VG att det hade varit lugnt på nattklubben under kvällen fram till slagsmålet.

– Plötsligt kom det ett helt gäng från utestället och då ser vi att den svenska prinsen hamnar i bråk med ett okänt gäng. Han drar sig lite tillbaka och det är då han får slaget mot huvudet, säger ett vittne till VG.

– Flera av tjejerna i gänget ropar: Sluta, det är Sveriges prins! fortsätter vittnet.

På en videofilm som VG har tagit del av syns slagsmålet och Sofia Hellqvist försöker gå emellan.

Annons

Hon skriker flera gånger "sluta" och "vi går" till prinsen. Det syns också på filmen när prins Carl Philip får ett slag mot huvudet.

– Prinsen mår bra. Han mår efter omständigheterna väl. Han behövde inte uppsöka någon läkare, säger Bertil Ternert till Expressen.se.

Kungafamiljen informerad
Nu ska hovet titta närmare på det här.

– Vi får titta mer på vad det här är frågan om, säger Bertil Ternert.

Kungafamiljen är informerad om vad som har hänt. Prins Carl Philip ringde och berättade för Bertil Ternert under lördagen.

– Jag pratade med honom i går och han konstaterade att han inte hade några skador av det här och han beskrev situationen. Han är kvar i Cannes, säger Bertil Ternert.

Under kvällen när det hände var det "Crazy Angels Party" på Baoli och alla gäster var klädda i vitt.

– Nattklubben Baoli är ett fint ställe, med strandtema. Men det är inte så lyxigt. Jag märkte aldrig något konstigt eller att det var våldsamheter där, säger svenska Nathalie, 26, till Expressen.se."

Bertil Ternert, kungens tidigare presschef , en av hovets felrekryteringar. Ternerts uppgift var att försvara händelsen. Det gick inte så bra. Allt finns på film och någon här kan säkert hitta den filmen. Sedan Elisabeth Tarras - Wahlbergs uttågande från kungahuset har det mesta gått åt xxxxx. Kungahuset skulle ha tagit tillbaka Tarras - Wahlberg. En ytterst kompetent person.
Citera
2026-03-01, 07:31
Medlem
Citat:
Bertil Ternert, kungens tidigare presschef , en av hovets felrekryteringar. Ternerts uppgift var att försvara händelsen. Det gick inte så bra. Allt finns på film och någon här kan säkert hitta den filmen. Sedan Elisabeth Tarras - Wahlbergs uttågande från kungahuset har det mesta gått åt xxxxx. Kungahuset skulle ha tagit tillbaka Tarras - Wahlberg. En ytterst kompetent person.

Länka filmen.
Citera
2026-03-01, 09:40
Medlem
Rikskrim08s avatar
Fortfarande inget uttalande om hur sofia försörjde sig på manhattan. Borde vara rimlig uppgift för journalist att ta fram sofias inkomsuppgifter före, under och efter det året
Citera
2026-03-01, 11:59
Medlem
Citat:
Länka filmen.
Inget som tillför: men filmen finns, såg den också, via en flashbacklänk.
Uppfattade inte att angreppet gällde CP:s val av flickvän, snarare ligister som fjantade sig. Utdelade inte prinsen också en snyting…?
Citera
2026-03-01, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Inget som tillför: men filmen finns, såg den också, via en flashbacklänk.
Uppfattade inte att angreppet gällde CP:s val av flickvän, snarare ligister som fjantade sig. Utdelade inte prinsen också en snyting…?

Jag hittade den på Youtube. Men man hör inte vad någon säger, utan det spelas en låt av Rammstein istället för ljudupptagning.

Ser ut som ett oprovocerat angrepp, ja. Någon som ville slåss och gav sig på random person, vilken nu råkade vara CP. Kunde inte se om CP delade ut någon snyting dock.

Att det skulle ha med Sofia att göra ser jag som föga troligt. Precis som du skriver. Ser helt oprovocerat ut.

Dessutom låter det ju rätt bissart om män skulle slå en qnnan man för hans val av partner och att man tycker det är dumt val. Om det inte rör svartsjuka då, och männen själva vill ha mannens partner. Och tuppar sig.
Citera
2026-03-01, 16:43
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molins
Du är så fruktansvärt blåst att grundskolan måste ha varit ett helvete för dig!
Sofia är inget annat än lat,obegåvad,vulgär,extremt konstig bakgrund.
Det kvittar vad du tycker,för kungahuset har valt att ta bort henne från uppdrag.Det säger en del.Det är inte bara den svenska pressen som visat intresse utan främst den tyska,men också världen över och gjort kopplingar mellan hennes nakenbilder och hur hon "hamnat"hos Epstein.
Det får hon leva med.
Det kommer kanske mer uppgifter framöver och då är hon i granskning igen.
Det här är inget som flashback tar upp och undrar över,det här är vad som händer när representanter som lever på skattemedel får finna sig i när det kommer fram kriminella handlingar.
Förmodligen bor du inte i Stockholm för där har det alltid diskuterats om Sofias olämpligt och annat som är det Barbro står för.

Det var roligt att driva med dig i början men nu är det inte kul längre för du är ju faktiskt förståndshandikappat.
Att kalla en annan människa lat, obegåvad och vulgär mm utan att komma med ett anda belägg för det säger inget om den personen men allt om dig.
"kommer fram kriminella handlingar"?? Vilka jävla kriminella handlingar, din dumme fan!

Det mest tragiska av allt är att det är så här du bemöter ett inlägg där det bl.a står:

Ni är bara bittra idioter som inte har någon kritik att komma med, ni kommer bara med plumpa personangrepp... Nu bekräftade du exakt det jag skrev, igen!.
Citera
2026-03-01, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Det var roligt att driva med dig i början men nu är det inte kul längre för du är ju faktiskt förståndshandikappat.
Att kalla en annan människa lat, obegåvad och vulgär mm utan att komma med ett anda belägg för det säger inget om den personen men allt om dig.
"kommer fram kriminella handlingar"?? Vilka jävla kriminella handlingar, din dumme fan!

Det mest tragiska av allt är att det är så här du bemöter ett inlägg där det bl.a står:

Ni är bara bittra idioter som inte har någon kritik att komma med, ni kommer bara med plumpa personangrepp... Nu bekräftade du exakt det jag skrev, igen!.
Du hänvisar ofta till din egen begåvning som är begränsad avsevärt.
Min åsikt om Sofias roll och personlighet den står jag för helt själv,vad det gäller lat,obegåvad,vulgär.
Kriminella handlingar är det när det kommer till prostitution. I Sverige är det förövarna,dvs de som köper sex som är kriminella. I USA är det både köpare och säljare som är kriminella. Har Barbro gänget ägnat sig åt att stå för säljande av flickor/studenter i USA,då är det kriminellt.
Är Sofia en del av detta,då är hon att betrakta som en kriminell person.Går man vidare med Patrick Sommerlath thai massage historia,så är det kriminell handling om sexköp begåtts.Nu lämnade han landet förvisso,men det förminskar inte gärningen.
Kungen,som kan begå vilket brott han vill,döms aldrig för det,eftersom det står i lagen att han ej kan dömas.Kaffeflickor,fortkörning,bordellbesök...myck et som vanlig Svensson skulle dömas för.
Din förbannade urblåsta jävla idiot.
Citera
2026-03-01, 17:18
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molins
Du hänvisar ofta till din egen begåvning som är begränsad avsevärt.
Min åsikt om Sofias roll och personlighet den står jag för helt själv,vad det gäller lat,obegåvad,vulgär.
Kriminella handlingar är det när det kommer till prostitution. I Sverige är det förövarna,dvs de som köper sex som är kriminella. I USA är det både köpare och säljare som är kriminella. Har Barbro gänget ägnat sig åt att stå för säljande av flickor/studenter i USA,då är det kriminellt.
Är Sofia en del av detta,då är hon att betrakta som en kriminell person.Går man vidare med Patrick Sommerlath thai massage historia,så är det kriminell handling om sexköp begåtts.Nu lämnade han landet förvisso,men det förminskar inte gärningen.
Kungen,som kan begå vilket brott han vill,döms aldrig för det,eftersom det står i lagen att han ej kan dömas.Kaffeflickor,fortkörning,bordellbesök...myck et som vanlig Svensson skulle dömas för.

Att det bara är dina egna åsikter var ju exakt det jag konstaterade, pucko.
Det finns inga kriminella dokument om Sofia!.... Suck, bara suck. eller för att citera en känd stor tänkare: Din förbannade urblåsta jävla idiot.
Visa nu att du klarar av att skriva mellanslag efter skiljetecken, fast det är att begära för mycket av dig.
Senast redigerad av cyberhawk 2026-03-01 kl. 17:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in