Citat:
Ursprungligen postat av
cyberhawk
Det var roligt att driva med dig i början men nu är det inte kul längre för du är ju faktiskt förståndshandikappat.
Att kalla en annan människa lat, obegåvad och vulgär mm utan att komma med ett anda belägg för det säger inget om den personen men allt om dig.
"kommer fram kriminella handlingar"?? Vilka jävla kriminella handlingar, din dumme fan!
Det mest tragiska av allt är att det är så här du bemöter ett inlägg där det bl.a står:
Ni är bara bittra idioter som inte har någon kritik att komma med, ni kommer bara med plumpa personangrepp... Nu bekräftade du exakt det jag skrev, igen!.

Du hänvisar ofta till din egen begåvning som är begränsad avsevärt.
Min åsikt om Sofias roll och personlighet den står jag för helt själv,vad det gäller lat,obegåvad,vulgär.
Kriminella handlingar är det när det kommer till prostitution. I Sverige är det förövarna,dvs de som köper sex som är kriminella. I USA är det både köpare och säljare som är kriminella. Har Barbro gänget ägnat sig åt att stå för säljande av flickor/studenter i USA,då är det kriminellt.
Är Sofia en del av detta,då är hon att betrakta som en kriminell person.Går man vidare med Patrick Sommerlath thai massage historia,så är det kriminell handling om sexköp begåtts.Nu lämnade han landet förvisso,men det förminskar inte gärningen.
Kungen,som kan begå vilket brott han vill,döms aldrig för det,eftersom det står i lagen att han ej kan dömas.Kaffeflickor,fortkörning,bordellbesök...myck et som vanlig Svensson skulle dömas för.
Din förbannade urblåsta jävla idiot.