2026-03-01, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Purplepanic
Det är faktiskt väldigt svårt att vara konsekvent med en lögn speciellt när man är påverkad de första gångerna man berättar och sedan nykter och fortsätter berätta exakt samma sak utan skillnader

Nej det är inte ett dugg svårt det kan vilken idiot som helst göra, fejkgråta också för den delen också, nä rätten har lidit av kraftig bias till fördel för kvinnan precis som du
Citera
2026-03-01, 08:39
Medlem
Citat:
För att inte tala om att hon inte ens ville anmäla från början - uppenbarligen skämdes hon (som alla våldtäkts offer gör) och ville bara begrava det och inte gå igenom det andra övergrepp som förhör och rättegång är

Hon skäms för att hon är en lösaktig slampa och för att slippa kännas vid att hon är det så anmäler hon för våldtäkt det är uppenbart
Citera
2026-03-01, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larstreiber
Hon skäms för att hon är en lösaktig slampa och för att slippa kännas vid att hon är det så anmäler hon för våldtäkt det är uppenbart
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
horan får lära sig att inte vara så lösaktig

Jag förstår verkligen inte varför ni hela tiden kallar henne för hora, slampa, slyna, luder och lösaktig i alla era inlägg. Har ni fått nobben av alla tjejer ni träffat så ni ska ta ut det på en 18-åring tjej ? Som vid tillfället var 17 år ? Utgår från att ni båda är oskulder och ni har en bedrövlig kvinnosyn.
Citera
2026-03-01, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Magoo21
Jag förstår verkligen inte varför ni hela tiden kallar henne för hora, slampa, slyna, luder och lösaktig i alla era inlägg. Har ni fått nobben av alla tjejer ni träffat så ni ska ta ut det på en 18-åring tjej ? Som vid tillfället var 17 år ? Utgår från att ni båda är oskulder och ni har en bedrövlig kvinnosyn.

Jag är gift sedan 40 år det handlar om att hon är en lösaktig slampa
Citera
2026-03-01, 09:44
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ficuscarica
Frågan är vad hovrätten nu kommer ha för dom. När en man är rusad av kokain som påverkar hjärnan på det sättet att hans förmåga att förstå kommunikation minskar, även hans förståelse för empati minskar plus att hans egocentricitet ökar. Väldigt farlig kombination i detta sammanhang.

Det blir ju omöjlig för honom att hävda att han uppfattat samtycke, eftersom han inte fysiskt klarar av att göra det, även om så vore.

Har du läst vittnesmål om hur han uppfattades av tjejen?
Citera
2026-03-01, 09:50
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Jo jag har haft sex utan att va våt en gång:
När jag blev våldtagen och fick åka till sjukhus för att få ett stygn i fittan efter.

”Pang på rödbetan” kanske är skönt för dig MEN INGEN TJEJ tycker det är skönt att ha sex utan att va kåt (våt).
Vad tror du tjejer får sprickningsr och blödningar för under våldtäkter?
Så som denna tjej sagt att hon blödde dagarna efter?
Men vi ska väl inte tro henne om det heller antar jag att ni som är så otroligt opartiska och därför bara tror honom anser?

Så om du nu talar sanning är du ju kraftigt biased i dessa fall som du är med och diskuterar. Att du blivit våldtagen behöver ju inte betyda att alla blir våldtagna.

Om du verkligen tror på det fetade du skrev och är seriös så är jag nästan benägen att be min fru ta en diskussion med dig så får vi se om ditt resonemang spricker på en gång.
Jag är en bit över 50 och har en hel del sexuell erfarenhet och jag kan säga dig att det inte behöver spricka och blöda även fast man inte haft något förspel.
Citera
2026-03-01, 09:54
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Nej men det är du som säger att du ofta har sex utan förspel där tjejen inte är kåt (våt).

Det är du som säger att sex alltid måste föregås av förspel och eftersom det inte har gjort det i Visbyfallet så anser du det som ett bevis på att det är en våldtäkt.

Jag kan säga dig att min fru gillar att "överraskas" av en snabbis utan förspel. Om du tänker att hon måste vara sjuk eller onormal på grund av det (eller kanske t.o.m. att du tänker att jag nog våldtar henne då) så skulle jag kunna tänka mig att du får fråga henne personligen för att fastställa om det verkligen kan vara så. Och jag kan säga dig att hon inte är den första kvinnan i mitt liv som jag träffat som tycker så.
Citera
2026-03-01, 09:58
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ge mig exempel, från henne berättelse som visar på att det är en efterhandskonstruktion. Själv hittar jag ingen. Tvärtom så borde hon ju berättat en mycket mer "bättre" historia om hon ville sätta dit honom för våldtäkt.

De robusta bevis i detta fall som jag ser det är:
Hans blodprov med Bensoylekgonin i blodet som diskvalificerar honom att hävda att han fick samtycke.
Spermaprovet med hans dna som fanns i hennes ansikte/öga som samstämmer med hennes berättelse men inte med hans.

Finns det en möjlighet att hon placerat sperma där efteråt? Hon kanske hade sperma på handen och sedan kliade sig eller svepte bort hår från ögonen efteråt och då hamnade det där?

Är detta scenario helt uteslutet?
Citera
2026-03-01, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Så om du nu talar sanning är du ju kraftigt biased i dessa fall som du är med och diskuterar. Att du blivit våldtagen behöver ju inte betyda att alla blir våldtagna.

Om du verkligen tror på det fetade du skrev och är seriös så är jag nästan benägen att be min fru ta en diskussion med dig så får vi se om ditt resonemang spricker på en gång.
Jag är en bit över 50 och har en hel del sexuell erfarenhet och jag kan säga dig att det inte behöver spricka och blöda även fast man inte haft något förspel.
Samma här löjligt att kalla mig incel för jag kritiserar domen jag är gift sedan 40 år och har tre ungar men bruden är lösaktig som har sex efter 20 minuter man måste få kalla en spade för en spade liksom
Citera
2026-03-01, 16:50
Medlem
Citat:
Finns det en möjlighet att hon placerat sperma där efteråt? Hon kanske hade sperma på handen och sedan kliade sig eller svepte bort hår från ögonen efteråt och då hamnade det där?

Är detta scenario helt uteslutet?

I detta fallet så har hon ju berättat före provtagningen vad som hände till läkaren, att J sprutade henne i vänster öga och vänster lår. Provtagningen togs därför i dessa områden och bekräftar att hennes berättelse stämmer.
Citera
2026-03-01, 17:01
Medlem
Citat:
Har du läst vittnesmål om hur han uppfattades av tjejen?

Ja, och detta citat är det som jag tänker på i första hand.

"Var du rädd?
Kanske lite. Jag vet inte, för han var så mycket större och äldre och han var så på. (fet text av mig) Jag försökte ta mig ur och det gick inte så bra"

Hennes försök att undvika det hela klarade inte J under kokainrus att förstå samt att kokainet gjorde honom väldigt "på" som hon säger.
Citera
2026-03-01, 17:40
Medlem
Citat:
Ja, och detta citat är det som jag tänker på i första hand.

"Var du rädd?
Kanske lite. Jag vet inte, för han var så mycket större och äldre och han var så på. (fet text av mig) Jag försökte ta mig ur och det gick inte så bra"

Hennes försök att undvika det hela klarade inte J under kokainrus att förstå samt att kokainet gjorde honom väldigt "på" som hon säger.

Ja att han kan ha varit pådrivande ifrågasätter jag inte men det gör inte hennes frivilliga agerande ogiltigt och de sexuella handlingar till våldtäkt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in