2026-03-01, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ten
Från en bootleg av Sagan om ringen eller vadå?
Det kanske var ett mail mellan Trump å Putin till och med. Inser du hur imbecillt ditt inlägg var?
Kommer inte ihåg var jag läste det. Tror det var någon intervju med en polis eller något.

Men är det något med det som du menar är omöjligt eller vadå?
Citera
2026-03-01, 15:51
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamerunHunter
Kommer inte ihåg var jag läste det. Tror det var någon intervju med en polis eller något.

Tycker du att rättsväsendet ska syssla med gissningar?
Citera
2026-03-01, 15:52
Medlem
Citat:
Tycker du att rättsväsendet ska syssla med gissningar?
Jag ser inte riktigt vad min åsikt om det har med saken att göra.
Citera
2026-03-01, 15:52
Medlem
Citat:
Ok, så alla som raderar en fil är en förövare.
Jag raderar många gamla odugliga bilder, jobbmail, mm mm som då jag inte anser vara övergreppsmateriel, men du anser alltså att allt raderat mareriel avser övergrepp. Inser du hur sjuk du är?

Det är bara och läsa och bilda din egna uppfattning. Man behöver väl inte vara Einstein att fatta om man blivit mött av Dumpen på gatan så springer man hem och rensar allt vad man kan för att dölja sina spår.

Att fly utomlands är nog ett alternativ med.

Men har är 2st arbeten:

https://mau.diva-portal.org/smash/get/diva2:1772689/FULLTEXT03.pdf

https://lup.lub.lu.se/luur/download?func=downloadFile&recordOId=9132769&fileO Id=9133355
Citera
2026-03-01, 15:56
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ok, så alla som raderar en fil är en förövare.
Jag raderar många gamla odugliga bilder, jobbmail, mm mm som då jag inte anser vara övergreppsmateriel, men du anser alltså att allt raderat mareriel avser övergrepp. Inser du hur sjuk du är?
Din läsförståelse är under all kritik. Hur lyckades du förstå det så??
Citera
2026-03-01, 16:14
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamerunHunter

Tänk en gång till, varsegod.
Citera
2026-03-01, 16:21
Medlem
Citat:
Tänk en gång till, varsegod.
Intressant kommentar från någon som alldeles nyss tyckte att man inte ska hålla på med gissningar.

Med tanke på hur du totalt missförstådde Hugos inlägg så ser jag det som hyfsat sannolikt att du även har missförstått något här.
Citera
2026-03-01, 16:22
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Din läsförståelse är under all kritik. Hur lyckades du förstå det så??

Ja du Kalle.
Du borde läsa saker två gången kanske, då kanske du förstår.
Beklagar att jag överskattade dig.
Citera
2026-03-01, 16:33
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ja du Kalle.
Du borde läsa saker två gången kanske, då kanske du förstår.
Beklagar att jag överskattade dig.
"Ja, det är vad jag menar. Dumpen fungerar som en varningssignal till gäddan om att hen är ökänd och uthängd. Samtidigt har Dumpen ingen rätt att göra husrannsakan så gäddan har alla möjligheter att gå hem i lugn och ro för att rensa/formatera hårddiskar m.m. samt eventuellt kasta dessa i hamnbassängen. Skulle Polisen ha skäl till att misstänka en gädda så gör de husrannsakan direkt utan att stå och varna gäddan på en parkering."

Hur man än gör, så kan man inte tolka det där som "Alla som raderar något är förövare"
Citera
2026-03-01, 16:42
Medlem
Citat:
ok, du är på den sidan. Lycka till ned Dumpen 2.0.

Vad menar du här? Vilken sida? Har du ens läst arbetet? Dom är ganska sakliga i sin rapport.
Citera
2026-03-01, 16:55
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
"Ja, det är vad jag menar. Dumpen fungerar som en varningssignal till gäddan om att hen är ökänd och uthängd. Samtidigt har Dumpen ingen rätt att göra husrannsakan så gäddan har alla möjligheter att gå hem i lugn och ro för att rensa/formatera hårddiskar m.m. samt eventuellt kasta dessa i hamnbassängen. Skulle Polisen ha skäl till att misstänka en gädda så gör de husrannsakan direkt utan att stå och varna gäddan på en parkering."

Hur man än gör, så kan man inte tolka det där som "Alla som raderar något är förövare"

Så alla ska bara luta sig tillbaka i soffan sp blir allt bra?
Citera
2026-03-01, 16:56
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Så alla ska bara luta sig tillbaka i soffan sp blir allt bra?
Hur fungerade ens samhället innan 2021 i din värld? Problemet har alltid funnits och alltid bearbetats. Dumpen kan inte göra ett skit åt det (och det gör dom inte heller, dom gör det värre).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in