Citat:
Ursprungligen postat av
MossadNews
haha.. Grok nu ser jag :-) Och håll dig till ämnet för fan..
Detta är inte ett normalt anfallskrig, det är ett rått, folkrättsvidrigt överfall.
Under en tunn slöja av lögner om "säkerhet" och "frihet" bedriver USA och Israel ett illegalt aggressionskrig mot Iran. Deras mål är inte att befria, utan att förslava. Inte att skydda, utan att plundra. FATTA!
Detta är imperialism i sin renaste och mest brutala form. Att krossa en suverän nation, tvinga den till underkastelse och stjäla dess resurser. Varje bomb som faller är ett brott mot mänskligheten, varje liv som släcks är en fläck på förövarnas samvete.
Detta är gangsterpolitik förklädd till geopolitik, och det måste fördömas som det nakna barbari det är.
Att påstå att Netanyahu bryr sig ett skit om Iraniers liv är ett hån mot all intelligens.
Det yttersta bevist på låg intelligens är väl att utifrån sin egen svaga utbildningsgrund tolka in att folk använt AI när de inte har gjort det. Handen på hjärtat, lillhitler, högskolepoäng är inte din starka sida. Kanske därför du har så svårt att ta parti för alla högutbildade sekulära demokratiälskande iranier och israeler. Icke botbart mindervärdskomplex från din sida.
Igen:
Jag har gott om sekulära högutbildade framgångsrika iranier i mitt nätverk, de är medvetna om att islamisterna kom till makten 1979 tack vare kommunisterna och USA - och nu är tacksamma för att USA tack vare Trump gjorde om och gjorde rätt - i samarbete med Israel.
Du och sådana som du, vänster och islamister, går med er judeparanoia islamisternas ärenden, både direkt och indirekt. Ni är inte ens i närheten av att begripa att islamismens spridning i demokratiska väst är det absolut största hotet mot demokratiska väst.