Citat:
Tio procent av befolkningen + revolutionsgardet drivs genomgående av islamister som älskat att leva i det förtryckande kalifatet. Mycker mer krut och fler liksäckar behövs.
Flytta till ett land som drivs av islamister och återkom.
Citat:
Du kan inte jämföra dem med länder där folk gör revolution och i emfas vrålar ut att de vill att omvärlden ska ingripa.
Citat:
Du hade fel.
Citat:
Citat:
Två fel blir inte ett rätt.. De som motiverar egna massmord med ett annat brott är sjuka i huvudet. Att säga att Israels eller USAs masslakt och brott är befogat för att Iran är en diktatur är sjuk retorik, på samma nivå som på 30-talets tyskland. Du minskar inte terrorismen i och fanatismen i världen genom att själv bete dig värre än terroristerna.
Citat:
Tror nästan jag redan svarat på detta. Fortsatt diskussion med dig är meningslös eftersom din världsbild är indoktrinerad av rasistisk sionistisk propaganda. Du svamlar om demokrati samtidigt som du förordar att dina meningsmotståndare ska bombas, dödas! Vilket sker i Iran. Alla som slösar tid på dina inlägg upptäcker detta rasistiska hyckleri. Till skillnad från sionister och (tror jag) judar så välkomnar islam alla folk. I Israel tvångssteriliserades som bekant svarta judar. Bara en sån sak!!!
Färdigsnackat för min del.
Färdigsnackat för min del.
Att hata och ta avstånd från islam och islamister är inte rasism, det är mänskligt förstånd och självbevarelsedrift.
Iranska folket har gjort revolution, de har bett om hjälp. Islamister väljer alltid religionen och döden framför förhandling och nederlag. Vill Irans, Afghanistans och Syriens folk ha hjälp att bli av med sina islamistiska förtryckare så finns det bara en enda väg att gå - att döda tillräckligt många islamister till de drar sig tillbaka - och förhoppningsvis sammanstrålar i ett och samma islamistiska land.
Islam är en medeltidsreligion vars utövare spelar enligt medeltidens logik och skiter fullständigt i moderna resolutioner och konventioner. Islam är raka motsatsen till demokrati. Det går inte att blanda bokstavstrogen islam och demokrati.