2026-02-28, 23:21
Medlem
MaleFeministWeasels avatar
Ni som vill bilda familj med kvinnor dubbelt er ålder. Gör det.
Ni tanter som går igång på snorvalpar, gör vad ni vill.

Berätta hur det gick om 15 år. Återkom till tråden.
Lycka till. Menar det. Lycka till och allt gott!
Citera
2026-02-28, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
När jag var runt 22år gick jag ofta på "mogendans" och koncentrerade mig på frånskilda milfs i 35-40åtsåldern. Fick hur mycket knulla jag ville utan att behöva gå på söndagspromenader och hålla hand eller bjuda ut på svindyra restauranger. Det var mer rakt på och knulla tills sängen brakade ihop.

Nu var det inte riktigt frånskilda milfs som TS syftade på men i alla fall.. En härlig tid!
Numera är jag en någorlunda stadgad gammal surgubbe.

Ja, tre år kan man nog tänka sig. Kanske tom. fem.
Men upplägget som Frankrikes regenter har är inte vanligt.

Det är som det är. Spelar ingen roll vad någon försöker argumentera.
Känner mig färdig här.

Ville väl mest förstå hur dessa människor resonerar och har fått vissa svar kring det.
Vet inte om jag är klokare.
Senast redigerad av MaleFeministWeasel 2026-02-28 kl. 23:26.
Citera
2026-02-28, 23:27
Avstängd
Yngre män ser fräschare och snyggare ut generellt. Att TS reagerar är för att det är ovanligt för människor att se kvinnor rata äldre eller jämnåriga för att det finns fördelar med yngre män.

Yngre kvinnor är snyggast, absolut. Men det gäller män också.

Däremot är det inte attraktivt med ett barnsligt ansikte men det är inte annorlunda mot att det inte är attraktivt med flint och ölmage heller. Skillnaden är att alla unga män inte har bebisansikten. Skäggväxt har många också.

Det handlar nog otroligt mycket om att kvinnor idag kan välja yngre mer generellt. Internet har gjort tillgången på ensamma män mycket stor. Sedan handlar det om att kvinnor lesbat på jämnåriga/äldre mön för att de varit allmänt dumma i huvudet ena efter den andre och så kommer det män i deras vägar som är mjukare och snälllare

Ni förstår, när flickor svarar att drömkillen ska vara snäll, ljuger de inte. Tänk då när samma kvinnor i decennier träffat alla stolpskott och inser att de plötsligt också kan tänka "snäll" igen.

Det handlar om att männen är fräschare och mindre stöddiga/otrevliga/vulgära.

Varför skulle kvinnor välja de fulare männen med sämst attityd bara för att de är kvinnor. Även kvinnor uppskattar det mottagliga könet som ser bra ut och som är trevliga samt tillmötesgående.
Citera
2026-02-28, 23:30
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaleFeministWeasel
Ni som vill bilda familj med kvinnor dubbelt er ålder. Gör det.
Ni tanter som går igång på snorvalpar, gör vad ni vill.

Berätta hur det gick om 15 år. Återkom till tråden.
Lycka till. Menar det. Lycka till och allt gott!
Som ung snorvalp var jag absolut inte sugen på att bilda familj, faktum är att jag väl inte ens var det när jag så såsmåning om gjorde vid 35+ Givetvis gick det åt helvete, som ungefär alla förhållanden gör när man är i den åldern. Sambo/gift kvittar. Det går åt helvete i 95% av fallen. Kan väl säga jag hade lite kul innan jag stadgade mig med familj.
Citera
2026-02-28, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Som ung snorvalp var jag absolut inte sugen på att bilda familj, faktum är att jag väl inte ens var det när jag så såsmåning om gjorde vid 35+ Givetvis gick det åt helvete, som ungefär alla förhållanden gör när man är i den åldern. Sambo/gift kvittar. Det går åt helvete i 95% av fallen. Kan väl säga jag hade lite kul innan jag stadgade mig med familj.

Du bevisar min poäng. Antar att du inte stadgade dig med en 20 år äldre kvinna.
Citera
2026-02-28, 23:35
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Du bevisar min poäng. Antar att du inte stadgade dig med en 20 år äldre kvinna.
Helt rätt antagande. Inte så dumt att leka romen av sig innan man stadgar sig.
Citera
2026-02-28, 23:43
Medlem
Citat:
Behöver inte vara så. Varken ang. utseende eller sexlust.

Fast det som är poängen här är att det inte spelar så stor roll vad du tycker.
Det är en kamp mot klockan och även om du är på din absoluta topp när du är 40 så är det snabbt utför sen.
Det blir oundvikligen tragedi efter ett tag.
Det blir inga bestående relationer med den dynamiken.
Men gör som du vill. Om några år blir det katter.

Man skulle kunna ta en bondfilm som exempel. Det är typ som att Bond skulle bli ihop med M/Judi Dench.
Fantasier kompis.

Det är eeextremt ovanligt att män stannar i relationer med kvinnor betydligt äldre än dem.

Vadå behöver inte vara så? Jag vet vad jag tycker är attraktivt. Och jag har tillräckligt med erfarenhet av äldre män för att aldrig välja dom igen. Jag orkar inte med gnället över min höga sexlust. Och dom orkar inte med min sexlust. Så bäst att vi håller oss ifrån varandra.

Det är hur lätt som helst att skaffa ligg vilket jag vet från äldre kvinnor. Är ju toppen om relationerna inte blir bestående, för killarnas ungdom är ju inte heller bestående.
Jaha där kom katt-kortet igen. Är inte det minsta intresserad av att skaffa katt.
Citera
2026-02-28, 23:52
Avstängd
Citat:
Lev i din fantasivärld. Förmodligen är det väl så att på gruppnivå är det generellt större chans för friskhet med ungdom oavsett kön. Det säger dock inget om enskilda fall. Många unga har sjuka barn som är assymetriska osv.

Men i alla fall.
Klockan tickar snabbare för kvinnor. Män KAN bli pappor vid 95 års ålder och få friska och vackra barn.
Det sker.
Kvinnor kan däremot INTE det. Det är omöjligt.
Nej det är inte en myt att det är en stor risk med äldre mor. Det finns ett gäng med tillstånd som ökar dramatiskt bara efter 30. Du önsketänker.

Men gör vad du vill. Mannen stannar ändå inte. Det är den hårda verkligheten. Letar du som 40-åring upp en toyboy på 24 så är du nästan 60 när han är i din nuvarande ålder. Då har han redan lämnat dig för en 27-åring och du har 12 katter.

Men gör vad du vill. Det är ditt liv, dina val och dina konsekvenser!
Lycka till!

Du har inte koll.
Klart att det blir större risker på gruppnivå oavsett kön.
Men faktan bevisar att mäns spermakvalitet har kraftigt sjunkit senaste årtionde.
Och det är i 9 av 10 fall där det blir missfall mannens sperma som är orsak.

Enstaka män kan få fram några simmare som håller måttet att knåpa ihop ett barn långt upp i ålder.
Men den risken skulle ingen vettig person ta.
Vem fan vill avla på en 95 åring?
Du kan läsa på om vilken åldersgrupp som får donerar sperma.
Citera
2026-02-28, 23:59
Medlem
Ni får göra vad ni vill.

Återkom till tråden om 15 år.
Citera
2026-02-28, 23:59
Medlem
Hookade upp med en 35-40 åring som 21 åring och med 2 st mellan typ 55-60 som cirka 25 åring och det var trevligt 😊 glömde en 40-45 åring när jag var 24 tror jag också, mycket trevligt var det 😊
Citera
2026-03-01, 00:12
Medlem
kalkryggars avatar
Det här är inget nytt. Jag har sett detta sen jag var tonåring. Har i kompiskretsen en å annan som lagt sig med äldre tanter. Han låg runt med massvis med tanter och njöt av livet.

Varför inte. Själv har jag aldrig varit för äldre tanter så jag låg istället med tjejer i min ålder eller lite yngre.

Men om det finns tanter som vill ha yngre killar och det finns yngre killar som vill ha tanter under täcket så är det väl fantastiskt att de träffas. Måste vi ha åsikter om det. Notera nu att jag inte vill förbjuda att ha åsikter om det. Men när det låter småaktigt formulerat som i trådstarten så undrar man vad problemet är.

Citat:

söka upp män som är bara kanske mellan 20-25.

Hur tänker en typ medelålders kvinna att det är lämpligt eller attraktivt för henne att vara ihop med någon som ser ut som ett barn i ansiktet

Nu låter du som en sån där gråtande kärring.

Att du får det till att killar mellan 20-25 år ser ut som barn i ansiktet gör att man inser att du känner någon slags avundsjuka som är så allvarlig att du skriver sånt här trams. Jobba på att fixa det istället är mitt tips.
Citera
2026-03-01, 00:19
Medlem
East.Clintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Men vilka bekymmer ni har, Fan, låt folk få göra det de själva vill. När jag var i tidiga 20 års åldern så hände det mer än en gång att jag hade relationer med snygga 40 åringar. Var ju givetvis inget man tänkte skulle vara livslångt, inte kvinnorna heller, men vi hade kul för stunden. De jag var med var välutbildade, kunde föra sig till skillnad från många brudar i min ålder. Å andra sidan har jag inte haft svårt att få kvinnor, jag var rätt biffig när jag var i den åldern och givetvis mycket intresserad av kvinnor.

Det jag gillade hos dessa kvinnor var just att de inte var ytliga, de hade livserfarenhet, var välvårdade och världsvana och hade stort självförtroende vilket är attraktivt om man kan bära upp det.

Nu är du tunnhårig medelålderssvenne med ölmage?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in