2026-02-28, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Jo, så är det. Då jag var ny i branschen trodde jag det var just ensamma män som skulle bli den stora kundgruppen.

Det blev precis tvärtom.
Tråkigt är allt jag kan säga. Önskar människor kunde hitta det tillsammans istället.
Men om en annan människa är triggern blir det svårt.
Citera
2026-02-28, 19:12
Medlem
Citat:
Jag är sexarbetare. Jag vet att män mår bättre av att få en stund med mig.

Sedan vet jag inte hur de känner inombords av att ha fått betala för det och blivit lite fattigare. Och dessutom gjort sig skyldig till en brottslig handling. Sånt frågar jag inte om.

Men sexuellt förlösta har de blivit.😺😺

Du kanske har räddat livet på några män med dina tjänster 🙂
Citera
2026-02-28, 19:18
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goobleyzook
Tror TS möjligen att män skulle må bättre om de nyttjas oftare som ett litet äventyr för att sedan bli dumpade gång på gång? Jag ledsnade..
Du har nog siktat lite för högt i rang? Ingen i min bekantskapskrets kör "töm och glöm" och det var inte heller många som gjorde det när vi var yngre. Dom jag vet som gjorde det raggade i första hand lite äldre nyskilda milfs på dansrestauranger och dom var nog nöjda med upplägget.

Så du raggar nog på fel ställen och på fel hanar.
Citera
2026-02-28, 19:21
Medlem
Snygga tjejer är värdelösa knull. Fakta alla oskulder inte förstår.
Citera
2026-02-28, 19:30
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pa.Forever
Jag är inte avundsjuk på en gamnal horbock som knullat 40+ kvinnor!!!!!!

LUDER kan killar som knullar runt kallas. Precis som ett kvinnligt luder som knullar runt.

Men alla tycker väl olika. En del att det är coolt att knulla många, medans jag tycker det är för trash personer.
Hur högt body count man har kan ju vara relaterat till hur gammal man är och om man varit gift/i ett stabilt förhållande större delen av sitt vuxna liv också.

Det är skillnad på en 20-åring som lägrat 40 stycken och någon nära pensionsåldern som levt som singel och uppnått samma antal.

För att ansluta till TS så mår män absolut bra av regelbunden sex, liksom kvinnor gör, men det ska nog vara i en relation där båda får ut något av det och är nöjda för att det ska bli bra. ONS med okända och betalsex tror jag oftast är symptom på dåligt mående i någon form.
Citera
2026-02-28, 19:39
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Du kanske har räddat livet på några män med dina tjänster 🙂

Så har jag aldrig tänkt.

Jösses.😆😅😂🤣
Senast redigerad av Lill-Ann 2026-02-28 kl. 19:43.
Citera
2026-02-28, 20:04
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Många män får inte ligga alls så vi kan ju börja där.
Citera
2026-02-28, 20:06
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DmtLaser
Snygga tjejer är värdelösa knull. Fakta alla oskulder inte förstår.

Surt sa räven om rönnbären liksom.

Nej, att ha ett snyggt ansikte i bingen gör ju så att knullet alltid känns lyckat enligt mig.
Citera
2026-02-28, 20:15
Medlem
Jag skulle vara nöjd om jag kunde lyckas ha sex en endaste gång med en medioker eller ful tjej.
Citera
2026-02-28, 20:20
Medlem
Citat:
Så har jag aldrig tänkt.

Jösses.😆😅😂🤣

Det är ändå helt tänkbart, sex är väldigt viktigt för alla män.

Tänk en gift man, hans äktenskap är dåligt. Han och hans frus sexliv är lika dött som bockstensmannen. Sen träffar han dig så kommer hans livsgnista tillbaka och han börjar höra musik igen och kanske visslar han glatt bakom ratten när han kör till jobbet på måndagarna 🤗👍😘
Citera
2026-02-28, 20:21
Medlem
Citat:
Jo, så är det. Då jag var ny i branschen för några år sedan trodde jag det var just ensamma män som skulle bli den stora kundgruppen.

Det blev precis tvärtom.

Incels köper nästan aldrig sex. Dom är generellt för rädda för det mesta i livet, då vågar man inte köpa sex.
Citera
2026-02-28, 20:45
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Det är ändå helt tänkbart, sex är väldigt viktigt för alla män.

Tänk en gift man, hans äktenskap är dåligt. Han och hans frus sexliv är lika dött som bockstensmannen. Sen träffar han dig så kommer hans livsgnista tillbaka och han börjar höra musik igen och kanske visslar han glatt bakom ratten när han kör till jobbet på måndagarna 🤗👍😘

Ja, eller så ser jag glädjen i hela hans ansikte om vi träffas igen och det handlar om en stammis.😺😺
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in