2026-01-14, 05:25
Medlem
Män skulle må bra att ligga med vilka kvinnor som helst.

Anledning är tror jag att det skär ner avståndet mellan män och kvinnor och de gillar varandra bättre.

Fast man måste samtidigt ha iden att de ska bli en bättre relation ,man kan inte ha iden att man ligger bara för sin eget nöje ,utan man måste få partnern att vina på det hela.
Citera
2026-01-14, 06:29
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pa.Forever
Jag är inte avundsjuk på en gamnal horbock som knullat 40+ kvinnor!!!!!!

LUDER kan killar som knullar runt kallas. Precis som ett kvinnligt luder som knullar runt.

Men alla tycker väl olika. En del att det är coolt att knulla många, medans jag tycker det är för trash personer.

Nej, att vara avundsjuk på någon som springer till prostituerade ska man väl inte vara. Men en kvinnokarl som lagt 40 attraktiva vanliga kvinnor är nog de flesta med lågt BC allt lite avis på tror jag, dock kanske inte alla som vill erkänna det?
Citera
2026-01-14, 06:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Det är klart att män skulle må bättre om dom fick ligga med snygga tjejer regelbundet.

Men det är ytligt, tycker kvinnor. Kvinnor själva vill ligga med snygga män. Då är det inte ytligt.
Såg en film där kvinnan glatt medgav att så ser dubbelstandarden ut, hon tyckte inte det var konstigt alls.
Det här har jag själv sett irl och på ett annat forum som jag hängde på.
Senast redigerad av scaryfoot 2026-01-14 kl. 06:58.
Citera
2026-01-14, 09:13
Medlem
barbabushs avatar
Universum vill inte se dig förlora och lura dig. Kvinnor attraheras av trygghet, säkerhet och livsglädje... Mannen föds med begär för kvinnan, och vägleds att bli trygg, säker och lycklig.
Internalisera det!
Citera
2026-01-14, 10:36
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Men det är ytligt, tycker kvinnor. Kvinnor själva vill ligga med snygga män. Då är det inte ytligt.
Såg en film där kvinnan glatt medgav att så ser dubbelstandarden ut, hon tyckte inte det var konstigt alls.
Det här har jag själv sett irl och på ett annat forum som jag hängde på.

Ja, det där har med kvinnors brist på logiskt tänkande att göra.
Citera
2026-02-28, 17:49
Medlem
Lill-Anns avatar
Jag är sexarbetare. Jag vet att män mår bättre av att få en stund med mig.

Sedan vet jag inte hur de känner inombords av att ha fått betala för det och blivit lite fattigare. Och dessutom gjort sig skyldig till en brottslig handling. Sånt frågar jag inte om.

Men sexuellt förlösta har de blivit.😺😺
Citera
2026-02-28, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Jag är sexarbetare. Jag vet att män mår bättre av att få en stund med mig.

Sedan vet jag inte hur de känner inombords av att ha fått betala för det och blivit lite fattigare. Och dessutom gjort sig skyldig till en brottslig handling. Sånt frågar jag inte om.

Men sexuellt förlösta har de blivit.😺😺
Det är ju toppen du kan ta betalt för något du gillar göra, eller hur? Och är snygg.

Men det är väl inte mest incels du arbetar med? Eller är det min fördom?
Citera
2026-02-28, 18:15
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Det är ju toppen du kan ta betalt för något du gillar göra, eller hur? Och är snygg.

Men det är väl inte mest incels du arbetar med? Eller är det min fördom?

De allra flesta har sambo eller är gifta. Någon enstaka ensam man, men om han är incel i betydelsen att ingen vill ligga med honom vet jag inte och heller inget som intresserar mig.
Citera
2026-02-28, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
De allra flesta har sambo eller är gifta. Någon enstaka ensam man, men om han är incel i betydelsen att ingen vill ligga med honom vet jag inte och heller inget som intresserar mig.
Det var det svar jag förväntade mig. Lite sorgligt att få så rätt. Står det så illa till bland hushållen med pappisarna? Tydligen
Citera
2026-02-28, 18:23
Medlem
Citat:
Det var det svar jag förväntade mig. Lite sorgligt att få så rätt. Står det så illa till bland hushållen med pappisarna? Tydligen

De ska göra slut i ett sådant läge. Så fort frun/sambon börjar använda sex som ett vapen då är det bara att kasta ut henne.
Citera
2026-02-28, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellefant775
De ska göra slut i ett sådant läge. Så fort frun/sambon börjar använda sex som ett vapen då är det bara att kasta ut henne.
Men det gör de tydligen inte. Iaf inte vissa.
Tycker bara det är sorgligt att sådant händer.
Sen förstår jag att det säkerligen finns många förklaringar bakom.
Citera
2026-02-28, 18:28
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:

Jo, så är det. Då jag var ny i branschen för några år sedan trodde jag det var just ensamma män som skulle bli den stora kundgruppen.

Det blev precis tvärtom.
Senast redigerad av Lill-Ann 2026-02-28 kl. 18:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in