2026-02-28, 16:47
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Han släppte den ju också i sin helhet för Jacke skulle gå ut med hela men tog enbart vissa delar av den. Glatt påhejad av Linnea som sa att ingen ville missa den för alla skulle bli chockad på en ny nivå.

Förstår inte gnället nu, det var ju okej när Jacke skulle gå ut med den och när Bosse gjorde det 🤷🏻‍♀️

Precis! Men åter igen, alla hatare här inne tål ju inte sanningen
Citera
2026-02-28, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Du borde ju lämnat den här tråden för länge sen då du gjort bort dig genom att påstå att att clownen skulle få fotboja🤣

Du kan ju även lära dig att formulera dig korrekt innan du skriver något.

”Chrippa sa, ”utan mig har ni inget att göra YouTube om och tjänar således inga pengar”…

”Chrippa sade, utan mig har ni inget att tillföra på YouTube och således tjänar ni inga pengar”

Gör om gör rätt.

Anjo släppte detta om chatten enbart pga av BG som förvred saker och ting, som klippte ur delar av chatten för WT parets fördel. Anjo visar allting vilket BG inte gjorde i dokumentären. Ingen behöver clownen för att tjäna pengar på YouTube.

Speciellt inte Anjo.

De där verkar se vem som kan komma på det värsta öknamnet på Anjo och Jocke. Verkligen moget.. Men man ska väl inte förvänta sig annat.

Båda lilla frun och Christofer (?) pushade ju chatten, så de borde ju bara vara nöjda nu, när den kommer ut i sin helhet. Är väl just det som stör, att den är i sin helhet.
Senast redigerad av Urtavlan 2026-02-28 kl. 17:22.
Citera
2026-02-28, 17:17
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Han släppte den ju också i sin helhet för Jacke skulle gå ut med hela men tog enbart vissa delar av den. Glatt påhejad av Linnea som sa att ingen ville missa den för alla skulle bli chockad på en ny nivå.

Förstår inte gnället nu, det var ju okej när Jacke skulle gå ut med den och när Bosse gjorde det 🤷🏻‍♀️

Beror nog på att Jacke självklart bara skulle ta med valda delar. Han är ju den som är mest grov i käften, hands down så det hade han ju inte tagit med. Blev nog en chock på ny nivå för dom att Anjo läser precis allt och inte utelämnar någonting. ⭐️
Senast redigerad av Summer24 2026-02-28 kl. 17:24.
Citera
2026-02-28, 17:51
Medlem
Citat:
Så pinsamt. Skulle skämmas om jag var Chrippa som släpade runt på den golddigern som tog vad som erbjöds i ”kändisväg”.

Christofer har inte vett att skämmas.
Linnea har kämpat hårt för att komma in i Svenska "kändislivet", hon fick nöja sig med botten skrapet. Hoppas hon är nöjd nu när även hon eventuellt kommer få ett fängelsestraff. Hon har ju fått Christofer dit hon velat hela tiden. Christofer skulle förlora vårdnaden ✔️, Dömas för Ekobrott ✔️.
Linnea såg ju framemot Torsdagen, var det för att Christofer skulle förbli häktad? Sannolikt var de det. Hennes Advokat menade ju på att Linnea kom in i en värld med många stora Influencer, vilket hon inte var van vid, enligt Advokaten.

Sanningen är att Linnea har velat bli känd, nu är hon Ökänd.

Vi får se vad Hovrätten kommer fram till den 13 Mars. Linnea la upp på Snapchat för nån vecka sen, det stod bara 13 Mars. Visst Christofer fyller år då men det är säker något annat Linnea ser framemot.
Citera
2026-02-28, 18:02
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Jag gjorde ett nån vecka efter att jag plussat och då räknade sköterskan ut att jag var i vecka 6-7ish.
Nästa UL gjorde jag flera veckor senare när var i vecka 19-20 och då kunde man se könet.

Om hon är i vecka 11 som det stod nånstans blev hon alltså gravid i slutet av december typ?
Och med två aborter innan med förklaringen pga risken att chrippa skulle hamna i fängelse. Nu finns en fängelsedom för chrippa och även hon riskerar det.
Så då går det bra att vara gravid tydligen.
Nix. Jag köper inte det. Bra att åklagaren ansåg att barnkonventionen inte bör gälla foster.

Nej hon blev gravid kring nyår då För man är inte gravid under 2 veckor av det som räknas i veckor. En graviditet är 38 veckor biologiskt men man säger 40 veckor pga att 2 spökveckor räknas med, vilket är utifrån mensens första dag.. det är så man räknar. Du som kvinna vet inte bättre. Pinsamt.

Jag gjorde ultraljud privat på crocus kliniken i Linköping när jag var gravid i v.5+2 man såg hjärtslag då.
Och eftersom hon hade en ultraljudsbild så är det ett bevis på att hon har gått privat. För man får inte en fysisk ultraljudsbild regionalt.. endast digitala bilder.. helt värdelös.
Senast redigerad av HeligaBritta 2026-02-28 kl. 18:04.
Citera
2026-02-28, 18:10
Medlem
Nejellervas avatar
Alla dessa bortförklaringar. Hon som är så jäkla stark borde väl kunna göra vad hon själv vill och inte lyssna på andra?

https://imgur.com/a/yBxyUau
Citera
2026-02-28, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Nej hon blev gravid kring nyår då För man är inte gravid under 2 veckor av det som räknas i veckor. En graviditet är 38 veckor biologiskt men man säger 40 veckor pga att 2 spökveckor räknas med, vilket är utifrån mensens första dag.. det är så man räknar. Du som kvinna vet inte bättre. Pinsamt.

Jag gjorde ultraljud privat på crocus kliniken i Linköping när jag var gravid i v.5+2 man såg hjärtslag då.
Och eftersom hon hade en ultraljudsbild så är det ett bevis på att hon har gått privat. För man får inte en fysisk ultraljudsbild regionalt.. endast digitala bilder.. helt värdelös.

Det är knappast ett bevis på att hon gått privat. Kan lika gärna vara en bild från nätet.
Citera
2026-02-28, 18:23
Medlem
Citat:
Alla dessa bortförklaringar. Hon som är så jäkla stark borde väl kunna göra vad hon själv vill och inte lyssna på andra?

Den där Snapchat Storien är ett bevis på att Linnea lusläser Flashback hela dagarna. Linnea som inte bryr sig om vad andra säger, hon är riktigt obehagligt.
Citera
2026-02-28, 18:25
Medlem
Citat:

Ja, och offerkoftan kom fram en sväng också. ”Alla uthängningar (och vad det var mer) de sista åren.” Och lilla mamsen har fått ta mycket, då hennes liv varit som det är, sista två åren.

Vem var det som startade allt och har fortsatt när det varit tyst? Jo, lilla frun, så sluta gnäll!
Citera
2026-02-28, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Den där Snapchat Storien är ett bevis på att Linnea lusläser Flashback hela dagarna. Linnea som inte bryr sig om vad andra säger, hon är riktigt obehagligt.

Tänkte exakt samma tanke. Lilla frun lusläser säkert varje ord. Är ju flera gånger något har nämnts här och senare har hon sagt eller gjort detsamma. Kan man bli mer patetisk?!
Citera
2026-02-28, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Det kanske är olika beroende på var man bor.

Exakt! När det är klappat och klart, då går det bra. Förvisso skulle/ska han ju frias 🙄
Eller så är det så att det inte gjorts några alls och det istället är snyfthistorier, ingen vet.
Men ”gravida”, har de ju varit flera gånger, varav åtminstone en gång med tvillingar.
Ropar man varg tillräckligt många gånger, är det ingen som tror på det till slut.

Kan avslöja att jag också bor i Linköping. 😁

Exakt! Hon ska inte sitta och sura över att folk ifrågasätter henne.
Citera
2026-02-28, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta

Jag skrev ju slutet av december, är inte det kring nyår?

Jag har inte sagt att jag vet allt, jag spekulerade bara utifrån mina egna erfarenheter. Jisses, chilla lite.
Jag fick en bild utskriven efter mitt första ul och jag gick på kvinnohälsan som är regional.
Men det är som sagt många år sen så det kan ju ha ändrats, vad vet jag.
Och den där ultraljudsbilden hon lade upp ger jag inte mycket som bevis när vi inte fick se hela bilden utan bara kanten med hennes personnummer. Kan ju likagärna vara ett annat ul hon gjort.
Jag fick t.ex en ul-bild utskriven på mina njurar och lever när de blev förstorade pga
Senast redigerad av TheyCallMeTK 2026-02-28 kl. 19:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in