2025-09-06, 02:28
Medlem
Gothenburgers avatar
Såg Peter live 1990 helt ofiltrerad på ett gymnasiegig. Det var fan hysteriskt roligt mestadels. PK hade inte en chans mot honom redan då and we loved it. PRECIS ALLA LOVED IT

- jag menar sådana där riktiga amerikanska bögar......med skit upp till armbågarna.....inga fjollor som Gardell och sånt . [Story återgivning, ej citat]

Sedan så finns det en episod när Peter uppträder på Norra Brunn 1994 och drar nån anekdot om hur det är att uppträda på finlandsfärjorna eller nått.....och beakriver den aktuella punliken för tillfället (garvar nu). Helt galet roligt.

Fan vet om inte Jonas Gardell hade en version på samma tema?
Citera
2025-09-11, 13:36
Medlem
Kalla Kåres avatar
För väldigt längesen såg jag honom också på ett privatgig. Han var Dragan och skulle sälja en industridammsugare som råkade finnas vid sidan av scenen som kroppsmassageapparat till en kille. Han sög bokstavligen skjortan av kroppen på killen samtidigt som han körde full Dragan! Obetalbart!
Citera
2025-10-12, 01:16
Medlem
Är man så korkad att man inte insett att "höger eller "vänster" enbart är ett verktyg för att skapa motsättningar så lär man inte förstå mycket av Wahlbeck.😂
Citera
2025-10-15, 12:52
Medlem
Ulrik.Agrens avatar
Pajasen Wahlbeck gör parodi på sig själv:
https://www.youtube.com/watch?v=nK5Ef9FNZbA
Citera
2025-10-16, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ulrik.Agren

Vad har dessa skandaler ägt rum? Jag har inte läst nånstans om denna förställning
som stoppades av en militär(!)
Citera
2025-10-16, 16:26
Medlem
Peter W är frisk i huvudet. (med risk för att bli avstängd)
Citera
2025-10-17, 08:03
Medlem
Kinaskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rostochlok
Han är nog väldigt vänster.

Moderatkommunist.
Citera
2025-10-17, 10:30
Medlem
Citat:

Wahlbeck har helt fel taktik. Som kritiker av mångkulturen och massinvandringen ska man aldrig ta avstånd från någon "rasism" utan plocka ner och underkänna hela argumentationen. Det är bara vita människor som blir kallade för rasister, allt hat som finns hos andra raser och folkgrupper ignorerar man helt, så det man vill bekämpa är inte främlingsfientlighet per se, man vill klämma åt och tysta vita människor som står upp för sig själva. Det är pinsamt uppenbart.

Det är till och med bättre att double down och säga något som är uppenbart "rasistiskt" bara för att visa att de inte har makt över en och aldrig kommer att få det. Ingen sund svensk i dag är på allvar rädd att bli kallad rasist. Wahlbeck borde inte heller vara det. Svaret på att han kallas rasist borde vara fler blattekaraktärer, fler skämt om invandrare, mer drift med etablissemang och pk-samhälle.
Citera
2025-10-19, 08:37
Avstängd
Rikskrim08s avatar
Peter anser ju själv att han är ett geni med glimt i ögat, förhoppningsvis. För mig framstår han bara som en relativt kreativ dampunge. Tycker det mesta han gjort är talanglöst.
Citera
2025-10-19, 14:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Peter anser ju själv att han är ett geni med glimt i ögat, förhoppningsvis. För mig framstår han bara som en relativt kreativ dampunge. Tycker det mesta han gjort är talanglöst.

Det tycker inte jag.
Citera
2025-10-20, 01:10
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:

Han vill väl visa att han inte är någon rasist. Tror media det får han inga gig och blir som lika canclad som Jonas Inde. Tror väl inte att Wahlbeck är lika som Inde, men så fort man nämner något om invandring så blir det ju ett jävla liv. Nä, bättre var det förr innan allt blev så woke och PK.
Citera
2026-02-28, 17:29
Medlem
Kanske värt att nämna att Wahlbecks "samhällskritik" är lika tunn som hans girighet är bred. När massmigrationen begav sig 2015 så var Wahlbeck en av dem som skickade in en ansökan till mig.verket om att hyra ut sitt garage för dyra pengar som boende för migranter.

Mig.-verket tackade nej och SVT valde att ta upp hans ansökan i text-tv vid tillfället som det begav sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in