Citat:
Ursprungligen postat av
Filip600
PPP ville vill till att hon var som en 4 åring i sinnet men var då 22-23 och skyllde då på hennes ålder att hon var hårdhänt mot Essie. dom allra flesta små barn har någonting som heter empati. Empati är medfödd, men måste odlas för att växa. . Här har det brustit vill jag påstå I föräldrar ansvar, och båda dessa föräldrar är förutom föräldrar , ansvariga för företaget som anställer assistenter som skall ge A 24 /7 tillsyn. trots detta tycks Essie misshandlats / plågats för att sen "försvinna" eller förlåt kidnappas.. man kan ju undra i sitt stilla sinne hur Assitenterna som tydligen filmade och påtalade missförhållande känner sig. Båda föräldrarna är deras chefer båda föräldrarna som jag anser har knappast lärt sin vuxna dotter ta hänsynoch visa empati, måste ha kännts hopplöst att påtala att A den vuxna dottern (som enligt ppp är ett barn i sinnet) Plågar Essie ,och detta fall lägger polisen ner??? detta är för mig en gåta?? all heder åt dom assistenter som försökte påtala missförhållanden.
Jag funderar på om inte detta vore någonting för knanalen RIKS att ta upp.? dom är rätt bra på at granska och det skaver mig i att man la ner detta fall efter ett år? mitt i semestern? jag undrar varför? fadern var ju ut i rikspress och tiggde pengar till ny hund, Hur kan detta läggas ner TV4 och rikspress stog fadern med krokodiltårar och snyftade,