2026-02-27, 03:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avvelicious
Är det den Luca Modric som är väldigt mörk och kletig?
nej, denna är färsk och smulig i konsistensen mörk utsida ljus insida
Citera
2026-02-27, 20:55
Medlem
jewclaws avatar
Kan rekommendera OG kush-plattan, den med en stor inte så tilltalande dödskalle på
Fin smulig och småkletig, lite åt det söta hållet. Helt klart en godkänd sift med tanke på plockpriset. Har för mig att plattorna ligger på ca 7.5. Var längesen jag stötte på något riktigt dåligt nu.

Är vi äntligen förbi lamousse-stadiet?!
Citera
2026-02-28, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jewclaw
Kan rekommendera OG kush-plattan, den med en stor inte så tilltalande dödskalle på
Fin smulig och småkletig, lite åt det söta hållet. Helt klart en godkänd sift med tanke på plockpriset. Har för mig att plattorna ligger på ca 7.5. Var längesen jag stötte på något riktigt dåligt nu.

Är vi äntligen förbi lamousse-stadiet?!

Tror jag inte men betydligt flera användare har äntligen slutat köpa skiten och la moouse plattorna är nere i normal pris igen, man kan få en platta för 3000-3500kr.

Köper hellre 30g bra Dry för runt 3k än 100g la moouse alla dagar i veckan.

Finns även mycket bra grönt i landet.

Köpte ett par Lemon Tart 120u ägg (samma ägg som finns med en hund på, både klistermärken är sådana 3d/spegel klistermärken) för 1000kr/ägget men fick lite rabatt men 10 ägg/100g kostar runt 8500kr. Bra bang for the buck, klarade mig på 5g i 10 dagar. Har rökt dessa ägg i några veckor nu och blir fortfarande stenad varje gång. Bubblar mycket bra, bland det bästa jag stött på det senaste året i denna prisklass.
Citera
2026-02-28, 13:42
Medlem
Nån som testat black Cherry eller Tiramisu
Citera
2026-02-28, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julux
Nån som testat black Cherry eller Tiramisu
Black Cherry är fin dry med, prisvärd också, bubblar fint luktar starkt och smälter sig fint i bowlen
Citera
2026-02-28, 16:36
Medlem
jewclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gelato33
Tror jag inte men betydligt flera användare har äntligen slutat köpa skiten och la moouse plattorna är nere i normal pris igen, man kan få en platta för 3000-3500kr.

Köper hellre 30g bra Dry för runt 3k än 100g la moouse alla dagar i veckan.

Finns även mycket bra grönt i landet.

Köpte ett par Lemon Tart 120u ägg (samma ägg som finns med en hund på, både klistermärken är sådana 3d/spegel klistermärken) för 1000kr/ägget men fick lite rabatt men 10 ägg/100g kostar runt 8500kr. Bra bang for the buck, klarade mig på 5g i 10 dagar. Har rökt dessa ägg i några veckor nu och blir fortfarande stenad varje gång. Bubblar mycket bra, bland det bästa jag stött på det senaste året i denna prisklass.
nice. ska testa om jag kommer över något
känns så jävla fint att sitta och puffa på redig zutt efter att ha rökt massa thca (koncentraten är dock jävligt nice). Tillgången hos mig har varit under all kritik senaste året tills nu typ
Citera
2026-02-28, 19:25
Medlem
Sjuka sorter i skåne nu.
Äkta static, trippel filtre, mm.
Låg på typ 500 kr gr(!) så tror definitivt det är äkta. Cherry lemonade 90u , och en annan med blågul klistermärke och ”3 x filtered” . 250-300 kr g. Full melt..
Citera
2026-02-28, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardkårr
Sjuka sorter i skåne nu.
Äkta static, trippel filtre, mm.
Låg på typ 500 kr gr(!) så tror definitivt det är äkta. Cherry lemonade 90u , och en annan med blågul klistermärke och ”3 x filtered” . 250-300 kr g. Full melt..
Hoppas du inte tror att det är äkta static, allt på gatan 100kr/g pratar vi om worker dry, Cherry, prestige, Sinaloa, caramel dd inga statics, eller vilken sortt menade du för 500kr/g såg äkta static innan för 600kr g men de va hash force one 🙂
Citera
2026-03-01, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janer2k
Hoppas du inte tror att det är äkta static, allt på gatan 100kr/g pratar vi om worker dry, Cherry, prestige, Sinaloa, caramel dd inga statics, eller vilken sortt menade du för 500kr/g såg äkta static innan för 600kr g men de va hash force one 🙂

Pratar inte om de ni nämnt här innan, och jag kan skillnaden på alla olika sift-metoder och har rökt premium flertal ggr under alla år.

Premium static concrete tror jag va den bästa, de är tre nya jag såg. O en av dom går på 550 kr o är en full melt
Senast redigerad av hardkårr 2026-03-01 kl. 00:18.
Citera
2026-03-01, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardkårr
Pratar inte om de ni nämnt här innan, och jag kan skillnaden på alla olika sift-metoder och har rökt premium flertal ggr under alla år.

Premium static concrete tror jag va den bästa, de är tre nya jag såg. O en av dom går på 550 kr o är en full melt
My bad, Concrete har jag hört talas om, såg dock inte inrikes kanske någon får in de snart
Citera
2026-03-01, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jewclaw
nice. ska testa om jag kommer över något
känns så jävla fint att sitta och puffa på redig zutt efter att ha rökt massa thca (koncentraten är dock jävligt nice). Tillgången hos mig har varit under all kritik senaste året tills nu typ

Ja det verkar äntligen komma in lite ok röka nu och förhoppningsvis mindre utblandat men ser fortfarande dagligen utblandat Dry på Signal men man brukar se det på videon, som vissa sorter som finns som smälter lika bra som full melt men bubblar inget utan bara smälter (stor varningssignal) och kostar runt 100kr/g.
Citera
2026-03-01, 16:01
Medlem
jewclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gelato33
Ja det verkar äntligen komma in lite ok röka nu och förhoppningsvis mindre utblandat men ser fortfarande dagligen utblandat Dry på Signal men man brukar se det på videon, som vissa sorter som finns som smälter lika bra som full melt men bubblar inget utan bara smälter (stor varningssignal) och kostar runt 100kr/g.
Berätta mer om det som smälter men inte bubblar, hur ser det ut? Tror inte jag har stött på något sådant
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in