2026-02-28, 00:23
Medlem
HomoDeuss avatar
Mn gissning: En bajsturk utan hjärna vet inte hur man beter sig i trafiken i Thailand. Åker på en väg, fixar inte rytmen (för komplex för turken som blir stressad) och börjar tränga sig framför andra moppar när han ska byta fil. En av mopparna han tränger sig före tutar på turken, varpå turken blir tokig.

Inte nog med att turken känner sig förolämpad av insikten att han inte ens klarar av att köra moppe i Thailand, en jävla gubbe till britt hånar honom till råga på allt. Alfababianen i honom tar över och han ska jämna ut pinsamheterna genom att örfila gubben och känna sig lite macho igen.

Hoppas att han får 5 år på kuk (fängelse på thailändska) så att han börjar bråka med andra fångar och fixar sig en rejäl förlängning av sin vistelse.
Citera
2026-02-28, 05:15
Medlem
hazey1526s avatar
kolla på bild 2 av 4 så det ni mannens glasögon flyga i luften. Gud ha nåd...
Citera
2026-02-28, 07:55
Medlem
Tycker verkligen inte det ser ut som att han slår särskilt hårt, så maximal otur.

Sen var det ju tur i oturen att det hände i Thailand och att vi blir av med denna person ett bra tag nu.
Citera
2026-02-28, 10:49
Medlem
Karate chop? Jag tycker mer att det ser ut som en bitch slap?
Uppenbarligen en jävligt hård sådan men knappast ett dödligt slag, om britten skulle ha landat mjukt och inte slagit bakhuvudet.
Citera
2026-02-28, 10:51
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4shoshin
Karate chop? Jag tycker mer att det ser ut som en bitch slap?
Uppenbarligen en jävligt hård sådan men knappast ett dödligt slag, om britten skulle ha landat mjukt och inte slagit bakhuvudet.

Men nu gjorde han det, han blev bitchslapad till döds.
Citera
2026-02-28, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ulf-Knulldell

Vågar du betta pengar på att han dog av slaget och inte av att han slog bakhuvudet i gatan som jag skrev?
Citera
2026-02-28, 11:01
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Vilket sätt att dö på egentligen, stackars sate.
Citera
2026-02-28, 11:01
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4shoshin
Vågar du betta pengar på att han dog av slaget och inte av att han slog bakhuvudet i gatan som jag skrev?

Aa men vafan det är väl klart att dödsögonblicket är när bakhuvudet träffar betongen!
Men.
Han blev ändå bitchslappad till döds, det sista han kände var en handflata sen blev han knocked the fuck out..
Citera
2026-02-28, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Sicket jäkla skitsnack. Vad var brottsoffret skyldig till menar du? Att inte vara så tuff? Väx upp.

Inget skitsnack. Det är som GW Persson sagt i ett tidigare avsnitt i veckans brott (om ett helt annat ärende för längesedan) - brottssoffren för gatuslagsmål är oftast inte så oskyldiga som de vill framstå.

Snubben som slog har uppenbarligen gjort fel. Men det är också så det kan gå om man är kaxig mot fel person. Sker hela tiden tyvärr. Däremot så dör inte alla vilket var maximal otur för den omkomne.
Citera
2026-02-28, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Det vet du iofs ingenting om. Det framkommer inte vem det var som trängde sig i trafiken, eller hur ordväxlingen gick till. Eller om engelsmannen var lite slirig eller inte (han såg inte ut att vara på så stadiga ben redan innan örfilen).

Alldeles oavsett vilket så spelar det ingen roll. Bajsturken var den aggressive parten som slog. Och det räcker.

Det är sant. Blivit några inlägg i detta ämne nu men har skrivit tidigare att det är en gissning, dock framgick det inte i den texten som citerades här. Den som misshandlat är en person som gjort fel och kommer förhoppningsvis lagföras.

Det är spekulationer om det var oprovocerat eller inte. Men min gissning är att han varit kaxig på ett sätt mot en väldigt lättkränkt person, i trafiken när de trängdes.
Citera
2026-02-28, 11:45
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grannendarborta
Det är sant. Blivit några inlägg i detta ämne nu men har skrivit tidigare att det är en gissning, dock framgick det inte i den texten som citerades här. Den som misshandlat är en person som gjort fel och kommer förhoppningsvis lagföras.

Det är spekulationer om det var oprovocerat eller inte. Men min gissning är att han varit kaxig på ett sätt mot en väldigt lättkränkt person, i trafiken när de trängdes.

Yes. Vi är överens. Och jag håller med. En tuta och ett eventuellt tillhörande finger kan nog vara väldigt kränkande.
Citera
2026-02-28, 12:50
Medlem
Citat:
Aa men vafan det är väl klart att dödsögonblicket är när bakhuvudet träffar betongen!
Men.
Han blev ändå bitchslappad till döds, det sista han kände var en handflata sen blev han knocked the fuck out..

Du läste alltså inte vad du svarade på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in