Citat:
Ursprungligen postat av
indirektreklam
Mitt raggningsknep har alltid varit att bli vän först.
Det låter som ett väldigt tidsoeffektivt sätt och dessutom lite olustigt ärligt talat. Då är "vänskapen" inte äkta utan bara en nästan manipulativ metod för att senare ragga.
Till TS så är mitt råd att undvika allt från nätdejting, speeddejting, krogen samt att random approchera någon på stan. Anledningen till det är att det helt enkelt inte kommer att fungera om man inte har ett "bra game". Detta har långtidsensamma killar per definition
inte och kommer alltså ha en extremt låg chans att lyckas. Kvinnor har en mycket bra radar för att pejla sådant och kommer bara leda till sämre självförtroende hos den ensamma killen.
Så igen - har man typ aldrig legat med en kvinna kommer chansen att ragga upp någon varken på stan eller på krogen vara
extremt låg.
Mitt råd är alltid att lära sig krypa innan man kan gå. Se till att komma till miljöer där det finns mycket kvinnor och lär dig att bara umgås med dem. INTE ragga. Bara lära dig hur man pratar med en kvinna och bli bekväm i deras sällskap. Se till att anmäla dig till saker som bokcirklar, målarkurser, musik, språk, dans och annat.
När du har ordnat denna basnivå finns det en god chans att gå vidare till nästa nivå.