2026-02-28, 09:35
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Med tanke på att Chrippa sa till Julia att han inte vill ha fler barn och inte ville ha familj samtidigt som Linnéa skulle vara gravid är ju helt galet.
Antingen visste han inte det Linnéa senare sa eller så är han ett svin som säger så till Julia.
Samtidigt, vad skulle han vinna på att ljuga om en sån sak.
Kan ju vara så att Linnéa ville se till att hålla kvar honom med rädsla att Chrippa skulle gå tillbaka till Julia.
Jag vet att det finns ett brev som Chrippa skulle ha skrivit.
Låt säga att han gjort det. När har han skrivit det?
Är det verkligen han? Jag är tveksam. Jag är lika tveksam att det är en graviditet.

I förhöret med Linnéa i tingsrätten sa hon att hon knappt äter något. Är det rimligt om hon är gravid?

Nu plötsligt är hon sååååå sugen på massa glass.
Bylsiga kläder när hon annars är så noga att visa upp sin magra kropp.

Det är så mycket som talar för att det återigen är en lögn. Ett spel.

Hon sa för någon vecka sedan, precis innan det kom ut att hon var gravid kom jag precis ihåg att hon har börjat äta bättre och ordentligt eller något liknande och att hon gått upp i vikt pga det. Sen veckan efter är hon gravid och det är därför.

Samma sak med hennes dåliga hy att hon fick ett utspel nyligen för någon nämnde det och hon gapade att det är för hon nyss gjort abort och hormonerna från det osv. Sen ”kort” efter är hon gravid och det är pga det. Tycker allt känns fishy, men jag antar att time will tell 🤓
Citera
2026-02-28, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakow20
Det är enormt pinsamt. Nu har hon "råkat" beställa blöjor också. 🫣Att hon börjar med tick tack igen, är ju endast för folk ska tro att det kommer en "banger" och det har ju hänt exakt 0 ggr på 2 år. Lyssnade på Chatten igår. Det här är ingen frisk tjej, hoppas hon får bra hjälp innan hon ska bli mor.

Man "råkar" inte beställa blöjor på t.ex foodora market. Har du inte beställt det tidigare dyker det inte upp bland deals eller bland tidigare köp. Du måste specifikt gå in under kategorin blöjor ligger och klicka i. Hon har dessutom köpt fel storlek. Paketet ser ut att vara storlek 5, för barn som är runt 2 år.
Nog för att man kan förbereda och köpa på sig blöjor men det behöver ju inte gå till överdrift.. 😅
Citera
2026-02-28, 09:43
Medlem
HUR RÅKAR MAN BESTÄLLA NR 5 I BLÖJOR???? eller råkar beställa blöjor överlag???
nummer 5 är till bebisar på omkring 10-20 kg... typ från 16-> månader och framåt på ett barn..
ska hon föda en jättebebis?
Citera
2026-02-28, 09:44
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakow20
Det är enormt pinsamt. Nu har hon "råkat" beställa blöjor också. 🫣Att hon börjar med tick tack igen, är ju endast för folk ska tro att det kommer en "banger" och det har ju hänt exakt 0 ggr på 2 år. Lyssnade på Chatten igår. Det här är ingen frisk tjej, hoppas hon får bra hjälp innan hon ska bli mor.

”Råkat” 🤣 det var dessutom blöjor för 2-åringar.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Man "råkar" inte beställa blöjor på t.ex foodora market. Har du inte beställt det tidigare dyker det inte upp bland deals eller bland tidigare köp. Du måste specifikt gå in under kategorin blöjor ligger och klicka i. Hon har dessutom köpt fel storlek. Paketet ser ut att vara storlek 5, för barn som är runt 2 år.
Nog för att man kan förbereda och köpa på sig blöjor men det behöver ju inte gå till överdrift.. 😅

Citat:
Ursprungligen postat av Ladyjo
nummer 5 är till bebisar på omkring 10-20 kg... typ från 16-> månader och framåt på ett barn..

Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta

Gissar att det är rage bait och isf funkar det uppenbarligen.
Citera
Medlem
Har hört att häktet Chrippa är på är ganska nice. Kvinnliga plitarna särar ofta på benen!!
Citera
2026-02-28, 09:47
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta

Hon kanske tänker att bebisen ska komma ut med samma kroppsmassa och anabolamuskler som pappan 😂
Citera
2026-02-28, 09:48
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ladyjo

Det var väll ändå strl 6 blöjorna 13-20 kilo.
Nyfödda blöjorna är vita färglösa paket.
Kan det vara Chrippas gamla matkonto där han har köpt blöjor o välling till Chloe.
Chloe hade ju blöja o välling lååångt över normalt. Ungen har dessutom fortf napp snart 6 år gammal 💀 stackars unge. Men har man en vidrig lat och tjock whitstrash morsa så blir det ju så.
Citera
2026-02-28, 09:50
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Har hört att häktet Chrippa är på är ganska nice. Kvinnliga plitarna särar ofta på benen!!
Stämmer bra det. Det osar många rykten om kvinnliga anställda som har ihop det med de inlåsta.
Citera
2026-02-28, 10:00
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Gissar att det är rage bait och isf funkar det uppenbarligen.

Klart det är så och det funkar även om det så var dåligt sådant.
För mig var det helt tvärtom någon dilla i mig att det betydde
otur att köpa något till barnet innan barnet var fött så min kille fick panikköpa
allt när jag hade tryckt ut ungen
- What goes around comes around.
Vad ska hon hitta på nästa gång?
- Gravidtråden.
Citera
2026-02-28, 10:00
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Har inte Julia fått flickan att sluta med napp ännu?

Förvånar mig inte iof med tanke på att Julia är WT som du säger.

Motiverar man barn tidigt angående att sluta med napp så brukar de göra det självmant vid tre års ålder. Det har iaf bägge mina gjort.

Napp vid tre års ålder är också ganska sent så din åsikt säger inte mycket. Så fort flickan slapp vara i den toxiska miljön runt pappan och Linnea kunde Julia ge flickan tillräckligt med trygghet och comfort för att komma ikapp sin ålder.
Citera
2026-02-28, 10:03
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Klart det är så och det funkar även om det så var dåligt sådant.
För mig var det helt tvärtom någon dilla i mig att det betydde
otur att köpa något till barnet innan barnet var fött så min kille fick panikköpa
allt när jag hade tryckt ut ungen
- What goes around comes around.
Vad ska hon hitta på nästa gång?
- Gravidtråden.

Samma här, det blev stress när ungen väl var ute. Tog inte reda på vad min var för kön ens och var säker på att det var en pojke in i det sista, jag hade otroligt fel.

Tycker mest det är löjligt att råka köpa blöjor, har dock inte sett videon än där hon gör det, vill ha mitt kaffe sänkt innan jag ger mig in på liknande!

Edit. Såg nu, är hon verkligen gravid bör hon börja ta hand om sig själv. Så sliten 🫩
Senast redigerad av Nejellerva 2026-02-28 kl. 10:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in