2026-02-28, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Haha Linnea skickar ju allt till främlingar på nätet 😆 Blir bff direkt.

Jag har den men varför skulle jag skicka den till en annan Flashbackare som dig? Använder bara din logik.

Publicerar jag den är det vidrigt av mig o jag vill förstöra bara. Publicerat jag den inte finns den inte o man ljuger. Så ni jobbar och navigerar ständigt. Jag vet att några användare har videon inte helt 100 på alla men tex 111, Pino och Pinto. Skickar jag den till dig privat ljuger du att du inte fått den/ljuger att den inte går att öppna.

Mitt behov att du ska få videon är noll. Men kanske slänger upp den om han kommer ut och fortsätter bete sig som en riktig fitta.

Och nej jag skiter I om du eller Microsoft inte tror nån video finns och det bara är skitsnack.

Nä skicka inget till någon. Speciellt inte nu när det är uppenbart vilka som ingår i krossen av Anjo och Jocke.
Låt de inte provocera fram något.

På tal om när Chrippa kommer ut lär bli om några år. Deras plan lyckades inte.
Spelplanen är inte deras längre.
Citera
2026-02-28, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggvind
Jag hade helt missat att man faktiskt kan få rätt hårda straff för överträdelse av näringsförbud.
Lag (2014:836) om näringsförbud
Överträdelse av näringsförbud m.m.

Straff

47 § Den som bryter mot ett näringsförbud eller ett tillfälligt näringsförbud eller bryter mot ett villkor som har meddelats med stöd av 35 § tredje stycket döms för överträdelse av näringsförbud till fängelse i högst två år eller, om brottet är ringa, till böter eller fängelse i högst sex månader.
Nu hann ju åklagaren stoppa Chrippa från att sälja alltför många kepsar, men detta kommer säkerligen att leda till åtal. Han (eller snarare hans familj) ska vara glad att han häktades.

Det läggs till mer till 2025:s olagligheter.

Chrippa får säkert träffa lite folk för han lär ju redan blivit förhörd kring det.

Linnéa också antar jag.

Det ska bli så intressant att få veta om det har varit fler inblandade.
Ska vi gissa någon ur Linnéas familj?
Citera
2026-02-28, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Hon säger mycket men visar aldrig nåt. Hon säger att hon har en UL-bild men har inte visat upp den, bara kanten på nåt ul som kan vara vad som helst.
Hon säger att hon har en bula men använder bylsiga tröjor så det inte ska synas..

Nja. Den här graviditeten kom lite väl lägligt med tanke på att de sa att de gjorde två aborter pga risken för häkte och allt vad det var.
Då borde man se till att skydda sig ordentligt så det inte krävs ytterligare en abort.
Men nu går det tydligen bra att vara gravid när den ena riskerar längre straff och den "ömma modern"också riskerar straff.

För det kan väl inte vara så att de utnyttjar/fejkar en graviditet för att få lindrigare straff??
*sarkasm*

Med tanke på att Chrippa sa till Julia att han inte vill ha fler barn och inte ville ha familj samtidigt som Linnéa skulle vara gravid är ju helt galet.
Antingen visste han inte det Linnéa senare sa eller så är han ett svin som säger så till Julia.
Samtidigt, vad skulle han vinna på att ljuga om en sån sak.
Kan ju vara så att Linnéa ville se till att hålla kvar honom med rädsla att Chrippa skulle gå tillbaka till Julia.
Jag vet att det finns ett brev som Chrippa skulle ha skrivit.
Låt säga att han gjort det. När har han skrivit det?
Är det verkligen han? Jag är tveksam. Jag är lika tveksam att det är en graviditet.

I förhöret med Linnéa i tingsrätten sa hon att hon knappt äter något. Är det rimligt om hon är gravid?

Nu plötsligt är hon sååååå sugen på massa glass.
Bylsiga kläder när hon annars är så noga att visa upp sin magra kropp.

Det är så mycket som talar för att det återigen är en lögn. Ett spel.
Citera
2026-02-28, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakow20
Det har hon redan börjat med. Men det syns absolut inte i vecka 11 😂😂

Nä det gör det inte. Hon har väl inget att dölja eftersom hon är så lycklig. De flesta kvinnor ÄLSKAR sin lilla bula när den äntligen syns.
Men det är klart, tror man att den redan ska synas och vill dölja att den inte syns är det ju lämpligt att ändra sin outfit.
Citera
2026-02-28, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Med tanke på att Chrippa sa till Julia att han inte vill ha fler barn och inte ville ha familj samtidigt som Linnéa skulle vara gravid är ju helt galet.
Antingen visste han inte det Linnéa senare sa eller så är han ett svin som säger så till Julia.
Kan ju vara så att Linnéa ville se till att hålla kvar honom med rädsla att Chrippa skulle gå tillbaka till Julia.
Är det verkligen han? Jag är tveksam. Jag är lika tveksam att det är en graviditet.

I förhöret med Linnéa i tingsrätten sa hon att hon knappt äter något. Är det rimligt om hon är gravid?

Ja det känns som det.
Det är jätteviktigt att äta när man är gravid, gärna varierad kost och speciellt måste man se till att få i sig mer av vissa vitaminer och mineraler som d-vitamin, folsyra, järn, omega-3.

Hennes ord i tingsrätten rimmar illa med alla bilder hon la ut under dessa perioder, de åt ju jämt.
Citera
2026-02-28, 08:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Haha Linnea skickar ju allt till främlingar på nätet 😆 Blir bff direkt.

Jag har den men varför skulle jag skicka den till en annan Flashbackare som dig? Använder bara din logik.

Publicerar jag den är det vidrigt av mig o jag vill förstöra bara. Publicerat jag den inte finns den inte o man ljuger. Så ni jobbar och navigerar ständigt. Jag vet att några användare har videon inte helt 100 på alla men tex 111, Pino och Pinto. Skickar jag den till dig privat ljuger du att du inte fått den/ljuger att den inte går att öppna.

Mitt behov att du ska få videon är noll. Men kanske slänger upp den om han kommer ut och fortsätter bete sig som en riktig fitta.

Och nej jag skiter I om du eller Microsoft inte tror nån video finns och det bara är skitsnack.

Du behöver varken nia mig eller klumpa ihop mig med andra. Det om något är delulu.

Att någon inte delar dina åsikter betyder inte att de tillhör någon klubb för olikatänkande.

Jag har inte ens kommenterat videons befintlighet men så hårt som du går ut så kan man ju börja misstänka att du ljuger. Du har liksom inte särskilt hög trovärdighet som det är.
Citera
2026-02-28, 08:44
Medlem
kajnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DinMama
Jag tror inte svenska folket sett maken till mer iq befriade människor än Chrippa och Linnea. Begår brott och skryter om det på sociala medier för att sedan skylla på okunskap. Kräks på dessa individer. Vi kan bara hoppas att denna graviditet är ett påhitt eller att hon får ett "änglabarn" pg av alla droger hon verkar knapra. Par med downs syndrom skulle ta bättre hand om ett barn än vad detta par någonsin skulle göra.

Sveriges sämsta människor med andra ord.
Senast redigerad av kajnus 2026-02-28 kl. 08:46.
Citera
2026-02-28, 09:10
Medlem
Citat:
Nä det gör det inte. Hon har väl inget att dölja eftersom hon är så lycklig. De flesta kvinnor ÄLSKAR sin lilla bula när den äntligen syns.
Men det är klart, tror man att den redan ska synas och vill dölja att den inte syns är det ju lämpligt att ändra sin outfit.

Det är enormt pinsamt. Nu har hon "råkat" beställa blöjor också. 🫣Att hon börjar med tick tack igen, är ju endast för folk ska tro att det kommer en "banger" och det har ju hänt exakt 0 ggr på 2 år. Lyssnade på Chatten igår. Det här är ingen frisk tjej, hoppas hon får bra hjälp innan hon ska bli mor.
Citera
2026-02-28, 09:26
Avstängd
Citat:

Jag är 99 % säker på att hon inte är gravid och 70 % att hon lurat i honom det.
Citera
2026-02-28, 09:28
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakow20
Det är enormt pinsamt. Nu har hon "råkat" beställa blöjor också. 🫣Att hon börjar med tick tack igen, är ju endast för folk ska tro att det kommer en "banger" och det har ju hänt exakt 0 ggr på 2 år. Lyssnade på Chatten igår. Det här är ingen frisk tjej, hoppas hon får bra hjälp innan hon ska bli mor.

Och hon tar upp paketet med blöjor som att de låg i samma påse som matbutikens, sen kastar hon iväg dem och stönar och suckar.

Hörde jag KONTÄNNTT på fostret? (läs på skånska)

Blöjorna lär ju passa henne själv. Och nej man köper inte blöjor när man är i vecka 11. Man får gratisprover via MVC eller skickade till sig som reklam från olika märken lite längre fram i graviditeten om det är samma som när jag väntade barn.

Nu är det nog dags att avfölja.
Citera
2026-02-28, 09:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Du har liksom inte särskilt hög trovärdighet som det är.

Från dig ja. Du är ingen talesperson för tråden 😆
Citera
2026-02-28, 09:31
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Man behöver inte hata Jocke för att ogilla honom och hans pedofila böjelser.

Undrar om han slutat köpa runkmaterial över nätet nu när det är olagligt att köpa sexuella tjänster digitalt.

Runkmaterial med minderåriga dessutom.

Hur kan vuxna människor överhuvudtaget gilla en sådan person?

Till mod: Detta är inte OT då det är ett svar på ett inlägg med påståenden om att det är avundsjuka att ogilla Jocke.

Vad har jockes eventuella sexuella fantasier för nytta i denna tråd?
Fortsätt förtala Jocke du

Hur kan vuxna personer gilla en person som hinken som falskt anmäler sig pojkvän o sen leker Allan Ballan på nätet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in