Citat:
Ursprungligen postat av
TheyCallMeTK
Hon säger mycket men visar aldrig nåt. Hon säger att hon har en UL-bild men har inte visat upp den, bara kanten på nåt ul som kan vara vad som helst.
Hon säger att hon har en bula men använder bylsiga tröjor så det inte ska synas..
Nja. Den här graviditeten kom lite väl lägligt med tanke på att de sa att de gjorde två aborter pga risken för häkte och allt vad det var.
Då borde man se till att skydda sig ordentligt så det inte krävs ytterligare en abort.
Men nu går det tydligen bra att vara gravid när den ena riskerar längre straff och den "ömma modern"också riskerar straff.
För det kan väl inte vara så att de utnyttjar/fejkar en graviditet för att få lindrigare straff??
*sarkasm*
Med tanke på att Chrippa sa till Julia att han inte vill ha fler barn och inte ville ha familj samtidigt som Linnéa skulle vara gravid är ju helt galet.
Antingen visste han inte det Linnéa senare sa eller så är han ett svin som säger så till Julia.
Samtidigt, vad skulle han vinna på att ljuga om en sån sak.
Kan ju vara så att Linnéa ville se till att hålla kvar honom med rädsla att Chrippa skulle gå tillbaka till Julia.
Jag vet att det finns ett brev som Chrippa skulle ha skrivit.
Låt säga att han gjort det. När har han skrivit det?
Är det verkligen han? Jag är tveksam. Jag är lika tveksam att det är en graviditet.
I förhöret med Linnéa i tingsrätten sa hon att hon knappt äter något. Är det rimligt om hon är gravid?
Nu plötsligt är hon sååååå sugen på massa glass.
Bylsiga kläder när hon annars är så noga att visa upp sin magra kropp.
Det är så mycket som talar för att det återigen är en lögn. Ett spel.