Tror inte det blir nånting mer av det här en hotbrevet.
Svårt att försvara en pedofil som uttryckligen har erkänt tidigare övergrepp på barn, klart och tydligt är ute och söker träff med 11-åring samt har en dragning till djur.
Blir svårt att ställa sig i rätten och försöka förklara bort det med "han tänkte lite klumpigt".
Antagligen fick inte Bodströms advokatfirma hela historien berättad av pedofilen och nu när allt är publicerat och den negativa PRn som det gav, så tror jag inte att dom är så sugna på att försöka försvara det här.
Det spelar väl ingen roll vad han gjort, han har (såvitt jag förstår) juridiskt rätt att göra så utan att bli publicerad.
Jag förstår att du inte vill nämna nr men var det en sån där rolig och bisarr helt verklighetsfrånvänd chatt där Dumpen raggade överdrivet, du vet ju hur det brukar låta med tjockisarna på Saras blogg. Var han sen tidigare fittmagnet eller blev han det helt plötsligt i chatten?
Han är inte tjock eller socialt off, nej. Han kan nog anses se bra ut för de han faller i smaken.
Han är inte tjock eller socialt off, nej. Han kan nog anses se bra ut för de han faller i smaken.
Det var bara Gipsy som tyckte han var lika rolig med sin ironi som i den andra tråden. Han måste helt enkelt skriva här också. Han står i alla fall inte på "barnens" sida.
Det var bara Gipsy som tyckte han var lika rolig med sin ironi som i den andra tråden. Han måste helt enkelt skriva här också. Han står i alla fall inte på "barnens" sida.
Jag såg vinklingen i hans text. Men det finns ändå en relevant fråga i "kan den här mannen ens få jämnåriga kvinnor?" och där är svaret, uppenbarligen, ja, om han jag känner.
Advokatfirman är säkert extremt sugna på att få in arvode, men någonstans tycker man ju att dom bör sansa sej en smula, ta ett steg tillbaka och verkligen fråga sej om detta är något dom bör ta sej an. Det kan aldrig vara bra för affärerna att uppfattas som en pedofiladvokatbyrå i allmänhetens ögon. Oavsett vilket, nu har #744 valt att hota med advokat och därmed riktat uppmärksamheten mot sej själv betydligt mer än om han låtit bli. Ett riktigt genidrag, alltså. Den där Anders Sjögren borde för övrigt dra ner dumstruten långt ner över öronen.
Inte ens en brännvinsadvokat borde vilja ta i sånt radioaktivt avfall som 744. Men cashen måste ju in och en klient är ju en klient.
Kändes ändå lite uppkäftig situationen till trots, när Patrik avböjde till handslaget t,ex, eller hur han skulle ifrågasätta varför de trodde att han gjort något liknande tidigare eller hur de skulle komma i kontakt med eventuella tidigare offer.
Senast redigerad av SnutteFia03 2026-02-28 kl. 17:57.
Anledning: Skrev fel gädd-nummer.