2026-02-27, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paulabraun
Ja, det är bra. Dock är inte medviktarna rätt personer att kritisera rask.

Vill av principskäl inte slänga pengar på medviktarna. Känner förövrigt ett förakt mot människor som lägger youtube drama bakom betalvägg, släpp skiten för alla direkt är min åsikt.

Nu har jag inte sett mycket av Medvikt men förstår genuint inte vad du stör dig på?

Av vad jag sett riktar de fullt legitim kritik mot fittnyllet i Trosa, om än lite spydigt emellanåt men det kan han gott ha.

Ps
Glädjande besked till alla fattiglappar. De släpper dokumentären gratis, ett avsnitt i veckan.
Senast redigerad av Ralfhead 2026-02-27 kl. 18:03.
Citera
2026-02-27, 18:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Nej det är inte klart att de gör det för att bli kända. Snarare tvärtom. Men ok, du får tro det.

Eh, klart de gör det för att bli kända. Och absolut inte tvärtom, då hade de framträtt maskerade. Köp en introduktionskurs i logik.

Nej, jag får inte tro det. Det är du som inte får framföra dina försök till gaslighting obesvarat.
Citera
2026-02-27, 18:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av -Aftonbladet
Eh, klart de gör det för att bli kända. Och absolut inte tvärtom, då hade de framträtt maskerade. Köp en introduktionskurs i logik.

Nej, jag får inte tro det. Det är du som inte får framföra dina försök till gaslighting obesvarat.

Spelar anledningen någon roll?

Själv anser jag att de gör samhället en stor tjänst som visar upp parasiten som den hivsmittade cirkusapa han är.
Citera
2026-02-27, 18:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Spelar anledningen någon roll?

Själv anser jag att de gör samhället en stor tjänst som visar upp parasiten som den hivsmittade cirkusapa han är.

Håller med, och de drivs inte enbart eller kanske ens främst av att vilja synas och få bekräftelse, upplever dem som hyfsat genuina.
Citera
2026-02-27, 18:39
Avstängd
Citat:
Håller med, och de drivs inte enbart eller kanske ens främst av att vilja synas och få bekräftelse, upplever dem som hyfsat genuina.

Yepp och de har dessutom gjort detta på fritiden vid sidan om Robins heltidsstudier och Emilies jobb som hundfrisör.

Det blev ett större projekt än förväntat och vi får glädja oss åt flera timmars hånfullt Raskmaterial.
Citera
2026-02-27, 18:42
Medlem
Citat:

Om man gör en film eller musik eller liknande vill man ju självklart att det ska synas. Att andra ska ta del av skapelsen ingår liksom i konceptet. Man får göra skillnad på att vilja bli känd och att vilja visa upp sitt verk.
Citera
2026-02-27, 18:59
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Eh, klart de gör det för att bli kända.

Nej det är inte klart. Vad har du för belägg för ditt påstående?
Citera
2026-02-27, 19:05
Avslutad
Citat:
Nej det är inte klart. Vad har du för belägg för ditt påstående?

Jo, det är klart. Deras kanal, och deras videos på den är beläggen för detta. Dummerjöns.
Citera
2026-02-27, 19:06
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Jo, det är klart. Deras kanal, och deras videos på den är beläggen för detta. Dummerjöns.

Har du några belägg för ditt påstående?

Edit: Bara för att du tycker att det är bevis nog att de bara vill bli kända så räcker det liksom inte.
Citera
2026-02-27, 19:10
Avslutad
Citat:
Har du några belägg för ditt påstående?
Ja, läs föregående inlägg. Det framgår där.

T.ex. är det att jämföra med att någon har bajsat på sig, då är det belägg för saken att det luktar illa och personen har nerbajsade underkläder. Det är så att säga inneboende i sig självt vad det handlar om. Man behöver inte bevisa allt in absurdum.
Citera
2026-02-27, 19:11
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ja, läs föregående inlägg. Det framgår där.

T.ex. är det att jämföra med att någon har bajsat på sig, då är det belägg för saken att det luktar illa och personen har nerbajsade underkläder. Det är så att säga inneboende i sig självt vad det handlar om. Man behöver inte bevisa allt in absurdum.

Ok tack, så du har inga belägg. Då har vi diskuterat klart. Jag visste att du ljög.
Citera
2026-02-27, 19:12
Avslutad
Citat:
Ok tack, så du har inga belägg. Då har vi diskuterat klart. Jag visste att du ljög.

Nej, din slutsats är falsk, ungefär som dina föregående påståenden.

Vi har kanske diskuterat klart, men lögnerna är det du som stått för. Du har gått från att ljuga, till att ljuga om att andra ljuger för att försvara dina egna lögner. Grattis, du har vunnit en dumstrut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in