2026-02-27, 16:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Sjukt att tycka att alla i hela världen som gör Onlyfans är porrskadade. Men ok, det får stå för dig.

Nä, varför det?
Citera
2026-02-27, 16:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 180mg
Dessutom så är dom väl inte ens särskilt vänster? Sinnessjukt att folk diskuterar här om att sprida dokumentären och sno para från Medvikt Media! Det här har vi ju väntat på i flera år!

Jag tycker det är härligt, varför skulle man betala för det där?
Citera
2026-02-27, 16:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Jag funderar på att erbjuda honom en femhundring för att se honom kolla Raskumentären medan han gråtrunkar och ropar på Jesus. Kan vi köra nån GoFundMe på något sätt?

Vilket fint initiativ, gillar hur du tänker!
Citera
2026-02-27, 16:06
Medlem
Spritnotas avatar
Det som ger dokumentären mest trovärdighet dagen mellan trailern och när den släpps, är hur desperat Rask försöker ghosta den. Uppenbart bevis på att Medviktarna gjort något rätt.
Citera
2026-02-27, 16:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Haha hårdrock mot rasism!! Låter lika töntigt som fru medvikt! Vilken uppmärksamhettönt hon är!

Exakt, innan "Medvikt" hade de en rätt så mysig kanal med van living/camping på engelska som aldrig lyfte, men som sagt var så var den mysig.
Citera
2026-02-27, 16:09
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 180mg
Dessutom så är dom väl inte ens särskilt vänster? Sinnessjukt att folk diskuterar här om att sprida dokumentären och sno para från Medvikt Media! Det här har vi ju väntat på i flera år!

Hur vänster de är, är relativt. Jämfört med mig är de extremvänster å det grövsta. Jämfört med vanliga människor jag känner som slentrianröstar S är de jävligt mycket vänster. Supervänster.

Men det har ju inget med dokumentären att göra.
Citera
2026-02-27, 16:23
Medlem
Nazbols avatar
Citat:
Jag funderar på att erbjuda honom en femhundring för att se honom kolla Raskumentären medan han gråtrunkar och ropar på Jesus. Kan vi köra nån GoFundMe på något sätt?

Det låter bra, 500 spänn är ju en fjärdedel av hans månadslön
Citera
2026-02-27, 17:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nazbol
Det låter bra, 500 spänn är ju en fjärdedel av hans månadslön

Tycker vi samlar ihop 250 kr till åt någon som får gå till Rasks hem och sätta 500-lappen på en fiskekrok och hänga den utanför hans fönster
Citera
2026-02-27, 17:25
Medlem
Ni är aldrig nöjda. I åratal har folk skrivit härinne att Rask ska ner, man ska minsann göra det ena och det andra för att få bort honom. Inget händer.
Sen kmr ett gäng okända, autistiskt envisa nystartade YouTubers och gör mer än nytta än någon annan lyckats med.
På ett år har de skakat och irriterat varenda en av sektmedlemmarna till utbrändhet.
Nej, de har inte fått bort någon (förutom VÄP) men de har fått upp ögonen på många och i det närmaste skapat en motståndsrörelse. Då gnälls det på att de är vänster, svarta och porrskadade?
Vad har det för betydelse? Man får jobba över alla möjliga gränser när man har ett gemensamt mål.
113-Jävla Baronjävel
Citera
2026-02-27, 17:39
Medlem
Temu är ju fantastiska. Dock har jag inte kollat tillräckligt för att veta vad 113 betyder. Jag borde kanske sluta hugga ved så jag har tid att hänga på jotobe. Om ingen vänlig vill upplysa en gubbe från landet?

Citat:
Ursprungligen postat av Badrumsbadkar
Ni är aldrig nöjda. I åratal har folk skrivit härinne att Rask ska ner, man ska minsann göra det ena och det andra för att få bort honom. Inget händer.
Sen kmr ett gäng okända, autistiskt envisa nystartade YouTubers och gör mer än nytta än någon annan lyckats med.
På ett år har de skakat och irriterat varenda en av sektmedlemmarna till utbrändhet.
Nej, de har inte fått bort någon (förutom VÄP) men de har fått upp ögonen på många och i det närmaste skapat en motståndsrörelse. Då gnälls det på att de är vänster, svarta och porrskadade?
Vad har det för betydelse? Man får jobba över alla möjliga gränser när man har ett gemensamt mål.
113-Jävla Baronjävel
Citera
2026-02-27, 17:47
Avstängd
180mgs avatar
Citat:
Temu är ju fantastiska. Dock har jag inte kollat tillräckligt för att veta vad 113 betyder. Jag borde kanske sluta hugga ved så jag har tid att hänga på jotobe. Om ingen vänlig vill upplysa en gubbe från landet?
Det finns en användare här på forumet med siffror 113 i användarnamnet. En gång så gick en bedrucken tant till Rasks hem och grälade i natten med familjen Rask. Rask spelade in ljudet och släppte det på youtube och han blev typ ägd av tanten men utan att inse det i vanlig ordning.

Rask var övertygad om att det var den här användaren på Flashback som hade besökt honom, och han har i flera år försökt koppla ihop en oskyldig person med den användaren vilket är väldigt klandervärt för personen ifråga. Personen var oskyldig och inte den användaren, men kan omöjligt försvara sig för att denne saknar en plattform online. Medvikt m.fl. kommer då bevisa att Rask hade fel om denna användare, och han har hängt ut en oskyldig människa IGEN, och i solidaritet med användaren och personen så används siffrorna 113. Inom 10-12 dagar så kommer alla byta tillbaka användarnamn och ta bort 113.
Citera
2026-02-27, 17:51
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Aftonbladet
Klart de gör det för att bli kända, det fanns inget ledigt jobb i Jockes kennel så de fick ta vad som fanns.

Nej det är inte klart att de gör det för att bli kända. Snarare tvärtom. Men ok, du får tro det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in