Citat:
Ursprungligen postat av
Greaser
Temu är ju fantastiska. Dock har jag inte kollat tillräckligt för att veta vad 113 betyder. Jag borde kanske sluta hugga ved så jag har tid att hänga på jotobe. Om ingen vänlig vill upplysa en gubbe från landet?
Det finns en användare här på forumet med siffror 113 i användarnamnet. En gång så gick en
bedrucken tant till Rasks hem och grälade i natten med familjen Rask. Rask spelade in ljudet och släppte det på youtube och han blev typ ägd av tanten men utan att inse det i vanlig ordning.
Rask var övertygad om att det var den här användaren på Flashback som hade besökt honom, och han har i flera år försökt koppla ihop en oskyldig person med den användaren vilket är väldigt klandervärt för personen ifråga. Personen var oskyldig och inte den användaren, men kan omöjligt försvara sig för att denne saknar en plattform online. Medvikt m.fl. kommer då bevisa att Rask hade fel om denna användare, och han har hängt ut en oskyldig människa IGEN, och i solidaritet med användaren och personen så används siffrorna 113. Inom 10-12 dagar så kommer alla byta tillbaka användarnamn och ta bort 113.