Citat:
Du kan inte vara särskilt uppmärksam
Det har hon visst.
De är flera gånger som hon pratat med sina assistenter och Pernilla om någon kille som hon träffat/träffar men inga namn sägs och det hela är väldigt hemligt för oss utomstående.
Detta har hänt flera gånger både i Wahlgrens värld och på hennes Youtube-kanal.
Jag såg det sista avsnittet av Wahlgrens värld nyligen från senaste säsongen (där hon ska intervjua Sex and the City/And just like that-tjejerna) och kan bjuda på konversationen citerad eftersom jag har avsnittet här framför mig på HBO MAX:
Säsong 18 avsnitt 12. Börjar ca 20 min in i avsnittet.
Bianca: Jag hade samlag...
Assistent/kollega: Har du haft samlag?
Bianca: I helgen.
Assistent/kollega: Med vem?
Bianca: Han som jag hade samlag med på (pipljud) i höstas.
Assistent/kollega: Aha ja.
Bianca: Det var inte toppen... Jag tror att jag blev utbjuden på dejt på söndag.
Assistent/kollega: Av samma kille?
Bianca: Nej.
Assistent/kollega: Av?
Bianca: Han den andra.
Assistent/kollega: Han den snygga?
Bianca: Mm.
Bianca i syncen: Ah men jag, jag är ju lite intresserad av honom och han har erbjudit sig att umgås inom saker som man kan eller inte kan se som en dejt.
[...]
Bianca: Vet du vad han den andra gjorde? Jag vaknar upp, han tar en dusch.
Assistent/kollega: Vem av dem?
Bianca: Kokobängbäng från... (pipljud). Vem går in i badrummet för att ta en dusch istället för att gå ut i hallen och gå?
Assistent/kollega: Alltså hemma hos dig?
Bianca: Ja.
Och så fortsätter snacket. Det finns alltså flera killar i omlopp och hon måste specificera vem av dem som hon legat med.
I rest my case.
Det har hon visst.
De är flera gånger som hon pratat med sina assistenter och Pernilla om någon kille som hon träffat/träffar men inga namn sägs och det hela är väldigt hemligt för oss utomstående.
Detta har hänt flera gånger både i Wahlgrens värld och på hennes Youtube-kanal.
Jag såg det sista avsnittet av Wahlgrens värld nyligen från senaste säsongen (där hon ska intervjua Sex and the City/And just like that-tjejerna) och kan bjuda på konversationen citerad eftersom jag har avsnittet här framför mig på HBO MAX:
Säsong 18 avsnitt 12. Börjar ca 20 min in i avsnittet.
Bianca: Jag hade samlag...
Assistent/kollega: Har du haft samlag?
Bianca: I helgen.
Assistent/kollega: Med vem?
Bianca: Han som jag hade samlag med på (pipljud) i höstas.
Assistent/kollega: Aha ja.
Bianca: Det var inte toppen... Jag tror att jag blev utbjuden på dejt på söndag.
Assistent/kollega: Av samma kille?
Bianca: Nej.
Assistent/kollega: Av?
Bianca: Han den andra.
Assistent/kollega: Han den snygga?
Bianca: Mm.
Bianca i syncen: Ah men jag, jag är ju lite intresserad av honom och han har erbjudit sig att umgås inom saker som man kan eller inte kan se som en dejt.
[...]
Bianca: Vet du vad han den andra gjorde? Jag vaknar upp, han tar en dusch.
Assistent/kollega: Vem av dem?
Bianca: Kokobängbäng från... (pipljud). Vem går in i badrummet för att ta en dusch istället för att gå ut i hallen och gå?
Assistent/kollega: Alltså hemma hos dig?
Bianca: Ja.
Och så fortsätter snacket. Det finns alltså flera killar i omlopp och hon måste specificera vem av dem som hon legat med.
I rest my case.
Hörde det också, men det är typiskt Bianca att släpa hem någon på fyllan och sedan vilja att han ska försvinna.
Ibland måste hennes assistent komma till undsättning (har hon berättat i media.)
Förstår inte poängen med att Bianca måste framhävas som nästintill oskuld när hon själv berättar om alla ONS och aborter mm.
Pinsamt.

. Men vad f*n är det?