2026-02-27, 00:49
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Du kan inte vara särskilt uppmärksam
Det har hon visst.
De är flera gånger som hon pratat med sina assistenter och Pernilla om någon kille som hon träffat/träffar men inga namn sägs och det hela är väldigt hemligt för oss utomstående.
Detta har hänt flera gånger både i Wahlgrens värld och på hennes Youtube-kanal.

Jag såg det sista avsnittet av Wahlgrens värld nyligen från senaste säsongen (där hon ska intervjua Sex and the City/And just like that-tjejerna) och kan bjuda på konversationen citerad eftersom jag har avsnittet här framför mig på HBO MAX:

Säsong 18 avsnitt 12. Börjar ca 20 min in i avsnittet.
Bianca: Jag hade samlag...
Assistent/kollega: Har du haft samlag?
Bianca: I helgen.
Assistent/kollega: Med vem?
Bianca: Han som jag hade samlag med på (pipljud) i höstas.
Assistent/kollega: Aha ja.
Bianca: Det var inte toppen... Jag tror att jag blev utbjuden på dejt på söndag.
Assistent/kollega: Av samma kille?
Bianca: Nej.
Assistent/kollega: Av?
Bianca: Han den andra.
Assistent/kollega: Han den snygga?
Bianca: Mm.

Bianca i syncen: Ah men jag, jag är ju lite intresserad av honom och han har erbjudit sig att umgås inom saker som man kan eller inte kan se som en dejt.
[...]
Bianca: Vet du vad han den andra gjorde? Jag vaknar upp, han tar en dusch.
Assistent/kollega: Vem av dem?
Bianca: Kokobängbäng från... (pipljud). Vem går in i badrummet för att ta en dusch istället för att gå ut i hallen och gå?
Assistent/kollega: Alltså hemma hos dig?
Bianca: Ja.

Och så fortsätter snacket. Det finns alltså flera killar i omlopp och hon måste specificera vem av dem som hon legat med.
I rest my case.

Hörde det också, men det är typiskt Bianca att släpa hem någon på fyllan och sedan vilja att han ska försvinna.
Ibland måste hennes assistent komma till undsättning (har hon berättat i media.)

Förstår inte poängen med att Bianca måste framhävas som nästintill oskuld när hon själv berättar om alla ONS och aborter mm.
Pinsamt.
Citera
2026-02-27, 01:31
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Tack vare denna stalker så fick w*hlgrens något mer att göra tv av och därmed mer uppmärksamhet till sina egon.

Exakt min tanke också, jag brukar inte kolla på serien men igår kväll gjorde jag det eftersom jag är förkyld och har varit bunden till hemmet.

Det finns knappt någonting mer att berätta som inte vi redan vet utan den där stalkern måste mjölkas ut till sista droppen i brist på annat.

Man visste redan på förhand av reklamen vad programmet skulle handla om istället för att vända blad och gå vidare redan förra året.
Citera
2026-02-27, 09:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av britterik2510
Biancas lägenhet ute till försäljning på Hemnet https://www.hemnet.se/bostad/lagenhet-2rum-ostermalm-stockholms-kommun-sibyllegatan-50-21671983

Haha.
Där ser man.
De lyckades inte få det sålt privat så de var tvungna att slänga upp annons.
Fattigt.
Det märks att hon inte är relevant längre.

Visar hur illa bostadsmarknaden är i innerstaden.
Eller hur överprisad lgh är.
Citera
2026-02-27, 09:36
Avstängd
Bianca berättar i GOS i avsnitt två att hon går i terapi för sin alkoholkonsumtion.
Citera
2026-02-27, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagflickan
Bianca berättar i GOS i avsnitt två att hon går i terapi för sin alkoholkonsumtion.

Hoppas hon fortsätter och tar hjälp för substans konsumtionen.

GOS är jag däremot inte intresserad av att titta på då det är totalt substanslöst med ett icke existerande underhållningsvärde.
Citera
2026-02-27, 11:29
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagflickan
Vad är GOS? När jag googlar på det får jag: femininum av det hebreiska namnet Gabriel, Guds kämpe.
Citera
2026-02-27, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Vad är GOS? När jag googlar på det får jag: femininum av det hebreiska namnet Gabriel, Guds kämpe.
IQ-nivån i denna tråd är fantastisk.
Citera
2026-02-27, 12:24
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Temporary5
IQ-nivån i denna tråd är fantastisk.
Du som är så intelligent kan väl säga vad GOS är.
Citera
2026-02-27, 12:43
Medlem
Citat:
Du som är så intelligent kan väl säga vad GOS är.

Det är faktiskt du som har högst IQ här för du har inte sjunkit så lågt att du har kännedom om programmet i fråga, som är ett riktigt bottennapp. Så ge dig själv en klapp på axeln🎖
Citera
2026-02-27, 13:43
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kopmannastan88
Det är faktiskt du som har högst IQ här för du har inte sjunkit så lågt att du har kännedom om programmet i fråga, som är ett riktigt bottennapp. Så ge dig själv en klapp på axeln🎖
Ok . Men vad f*n är det?
Citera
2026-02-27, 14:07
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ok . Men vad f*n är det?
Jag gillar på att det är en ryggdunkarpodd som heter Girls of STHLM eller något liknande klatschigt.
Citera
2026-02-27, 15:41
Avstängd
Citat:

Girls of Sthlm på Prime
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in