2026-02-26, 12:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dagflickan
Roligt att se Bianca i Wahlgrens värld igen och intressant att se så mycket content från rättegången. Två avsnitt ute nu.

Ryktena är att Wahlgrensvärlden tappade stora siffror, likaså Biancas kändisskap.
Därför ser vi henne tillbaka i rutan.
Citera
2026-02-26, 12:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pommel
Incelklubbens ordförande tycker till minsann...

Har aldrig sagt att Bianca är ihop med mannen i Zürich. Bara att de dejtar. Hennes senaste vlogg har titeln: ÄR JAG KÄR??

https://www.youtube.com/watch?v=QsnuP6qd66o

Herregud, du påstår att du är en företagsledare vars företag samarbetar med hennes, bästa kompis med hennes "närmsta".
Sedan hakar du upp dig på vad TITELN är på hennes vlogg och hänvisar till den
Du avslöjar dig själv.

Här snackar vi psykopat stalker som tror att denne befinner sig i Biancas sfär.
Citera
2026-02-26, 15:07
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Syftade inte till att hon dejtade flera samtidigt men det kanske hon gör.
I nåt avsnitt av Wahlgrens värld så nämnde hon två olika killar och fick förklara vem hon menade som hon spenderat natten med så det tyder ju på att flera kan vara aktuella för henne.
Det jag menade var att efter Phillipe så har det ju varit i alla fall ett par killar som hon pratat mer om i Wahlgrens värld, hintat om i social medier, rest med osv. Hade skvallerpressen varit som förr så hade någon av dem fångats på bild med henne. Så sker ej nu.
Jag har sett alla avsnitt av Wahlgrens värld och Bianca har inte pratat om några killar eller hintat om några killar i sociala medier.
Citera
2026-02-26, 15:14
Medlem
Biancas lägenhet ute till försäljning på Hemnet https://www.hemnet.se/bostad/lagenhet-2rum-ostermalm-stockholms-kommun-sibyllegatan-50-21671983
Citera
2026-02-26, 17:07
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Kampanjbilderna finns i flera EU-länder.

Alla i EU-länderna kan läsa dina verklighetsfrånvända inlägg så du borde nog sluta överdriva så mycket.

Du talar dessutom ofta om incels har vi märkt men du talar mkt sällan om femcels av någon anledning?

Hon har varit singel i 4 år och verkar inte kunna finna en stadigvarande pojkvän? Det går inte att skylla ett så pass långt singelskap på männen, problemet ligger ofta hos singelkvinnorna själva med orimliga krav och överdrivna förväntningar. Vad rekommenderar du för singelkvinnor som inte kan hitta en karl?
Citera
2026-02-26, 20:04
Medlem
Tack vare denna stalker så fick wahlgrens något mer att göra tv av och därmed mer uppmärksamhet till sina egon.
Citera
2026-02-26, 20:18
Medlem
Citat:
Kampanjbilderna finns i flera EU-länder.

Nej det gör dom inte din idiot ! Och definitivt inte i Italien, den svenska Ingrosso klanen är niente i det landet, även om korkade svenskar som du tycks tro annat !
Citera
2026-02-26, 20:45
Medlem
Biancas tråd är sååååååå lång så jag ber om ursäkt om detta står redan. Är Biankas dömda stalker släppt från fängelset?
Citera
2026-02-26, 21:13
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Underfucked
Biancas tråd är sååååååå lång så jag ber om ursäkt om detta står redan. Är Biankas dömda stalker släppt från fängelset?
Ja han är ute nu, sedan en månad ungefär.
Citera
2026-02-26, 22:10
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Jag har sett alla avsnitt av Wahlgrens värld och Bianca har inte pratat om några killar eller hintat om några killar i sociala medier.
Du kan inte vara särskilt uppmärksam
Det har hon visst.
De är flera gånger som hon pratat med sina assistenter och Pernilla om någon kille som hon träffat/träffar men inga namn sägs och det hela är väldigt hemligt för oss utomstående.
Detta har hänt flera gånger både i Wahlgrens värld och på hennes Youtube-kanal.

Jag såg det sista avsnittet av Wahlgrens värld nyligen från senaste säsongen (där hon ska intervjua Sex and the City/And just like that-tjejerna) och kan bjuda på konversationen citerad eftersom jag har avsnittet här framför mig på HBO MAX:

Säsong 18 avsnitt 12. Börjar ca 20 min in i avsnittet.
Bianca: Jag hade samlag...
Assistent/kollega: Har du haft samlag?
Bianca: I helgen.
Assistent/kollega: Med vem?
Bianca: Han som jag hade samlag med på (pipljud) i höstas.
Assistent/kollega: Aha ja.
Bianca: Det var inte toppen... Jag tror att jag blev utbjuden på dejt på söndag.
Assistent/kollega: Av samma kille?
Bianca: Nej.
Assistent/kollega: Av?
Bianca: Han den andra.
Assistent/kollega: Han den snygga?
Bianca: Mm.

Bianca i syncen: Ah men jag, jag är ju lite intresserad av honom och han har erbjudit sig att umgås inom saker som man kan eller inte kan se som en dejt.
[...]
Bianca: Vet du vad han den andra gjorde? Jag vaknar upp, han tar en dusch.
Assistent/kollega: Vem av dem?
Bianca: Kokobängbäng från... (pipljud). Vem går in i badrummet för att ta en dusch istället för att gå ut i hallen och gå?
Assistent/kollega: Alltså hemma hos dig?
Bianca: Ja.

Och så fortsätter snacket. Det finns alltså flera killar i omlopp och hon måste specificera vem av dem som hon legat med.
I rest my case.
Citera
2026-02-26, 23:48
Medlem
DeppJohnnys avatar
Nej han är inte halvsvensk

Citat:
Ursprungligen postat av Sveaswe
Han är ingen babbe i den klassen du tänker. Han är halv svensk
Citera
2026-02-27, 00:42
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Han är presenterad för Pernilla och Saba.

Övriga familjen, Worge, Vanessa, Emilia, Caia-folk och x antal andra i hennes närhet har fått se foton och filmer.

Vad sedan ett gäng losers här tror skiter Bianca & co fullständigt i.

F.ö. pratar hon engelska med sin dejt.

Citat:
Lägg ner... Hon har heller aldrig sagt att han är svensk.

Citat:
Han är inte svensk.

Jo Bianca har sagt att han är svensk i flera intervjuer.

https://www.hant.se/noje/svenska-mannen-ar-bianca-ingrossos-kille/11294541
"Samtidigt avslöjar hon att mannen som hon träffar är svensk men bor i Schweiz."

https://nyheter24.se/noje/kandisar/1462817-pernilla-wahlgrens-avslojande-om-bianca-ingrossos-nya-kille
"Det har ryktats att mannen är schweizare, men i en ny intervju med Hänt så förklarar Bianca att mannen är svensk men bor i Schweiz."

Hörde att några hade blandat ihop den nuvarande med en hon höll på med förr, DJ Tiësto (Nederländerna) men det var när hon var 18 år som de höll på, hon har däremot pratat om honom då och då genom åren så det är väl därför det blivit en missuppfattning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in