Citat:
Ursprungligen postat av
afvongreve
Jag har sett alla avsnitt av Wahlgrens värld och Bianca har inte pratat om några killar eller hintat om några killar i sociala medier.
Du kan inte vara särskilt uppmärksam
Det har hon visst.
De är flera gånger som hon pratat med sina assistenter och Pernilla om någon kille som hon träffat/träffar men inga namn sägs och det hela är väldigt hemligt för oss utomstående.
Detta har hänt flera gånger både i Wahlgrens värld och på hennes Youtube-kanal.
Jag såg det sista avsnittet av Wahlgrens värld nyligen från senaste säsongen (där hon ska intervjua Sex and the City/And just like that-tjejerna) och kan bjuda på konversationen citerad eftersom jag har avsnittet här framför mig på HBO MAX:
Säsong 18 avsnitt 12. Börjar ca 20 min in i avsnittet.
Bianca: Jag hade samlag...
Assistent/kollega: Har du haft samlag?
Bianca: I helgen.
Assistent/kollega: Med vem?
Bianca: Han som jag hade samlag med på (pipljud) i höstas.
Assistent/kollega: Aha ja.
Bianca: Det var inte toppen... Jag tror att jag blev utbjuden på dejt på söndag.
Assistent/kollega: Av samma kille?
Bianca: Nej.
Assistent/kollega: Av?
Bianca: Han den andra.
Assistent/kollega: Han den snygga?
Bianca: Mm.
Bianca i syncen: Ah men jag, jag är ju lite intresserad av honom och han har erbjudit sig att umgås inom saker som man kan eller inte kan se som en dejt.
[...]
Bianca: Vet du vad han den andra gjorde? Jag vaknar upp, han tar en dusch.
Assistent/kollega: Vem av dem?
Bianca: Kokobängbäng från... (pipljud). Vem går in i badrummet för att ta en dusch istället för att gå ut i hallen och gå?
Assistent/kollega: Alltså hemma hos dig?
Bianca: Ja.
Och så fortsätter snacket. Det finns alltså flera killar i omlopp och hon måste specificera vem av dem som hon legat med.
I rest my case.