Citat:
Ursprungligen postat av
DeValera
Jag kan tåla kritik. Detta är ett diskussionsforum där olika åsikter och tankar utbyts. Jag har aldrig kritiserat din åsikt. Däremot hur du tilltalar folk.
Då kan du lägga ner för det biter inte.
Citat:
Vad som är gångbart vet vi först i framtiden. Kanske kommer Trump att ses som en brottsling, eller som USA:s största statsman som förenade Grönland och Kanada med moderlandet. Som jag skrev i tidigare inlägg så består hela USA av erövrad eller förvärvad mark.
Inte fan skulle han ses som nån som "förenade moderlandet".
Vad lever du i för nationalromantisk tidsera?
Eller är det nån specifik ideologi som gör att du också låter som en gammal kvarleva?
Det är iaf märkbart att du inte är uppdaterad i hur debatten gått.
Dels angående senatorer och repr när det kommer till hot mot Danmark, Grönland, Nato eller Europa som handelspartner.
ELLER tagit del av polls som kommit fortlöpande bland annat om hans urbota korkade imperialism och hot mot Grönland samt skitsnack om Kanada delstat 51.
Det är omåttligt impopulärt och endast nån ingrodd inom personkulten MAGA skulle väl ha tilltro eller vilja se tiden an när det kommer till imperialism.
Det är nämligen inte ett normalt resonemang.
För vem fan står på tur nästa gång gubben blir sugen på att vidga sitt "moderland" och invadera nåt land.
Bah...