2026-02-26, 20:34
Medlem
Väger kannorna 25kg styck? Rätt brutalt isåfall. Tungt

Fan vad tråkig, intetsägande och töntig alex verkar vara. Saknar han bögarna och flatorna?

Vanessa är ju slut. Klagar på att folk inte säger nåt, alla är falska och fega. Sen ska hon spela tuff och hjälte och säger att alex inte ska skydda henne och hamna i skottlinjen. Jävla tönt.
Citera
2026-02-26, 20:41
Medlem
picapicans avatar
Angelicas jävla röst är enerverande.
Citera
2026-02-26, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lawless19

Fan vad tråkig, intetsägande och töntig alex verkar vara. Saknar han bögarna och flatorna?

Vanessa är ju slut. Klagar på att folk inte säger nåt, alla är falska och fega. Sen ska hon spela tuff och hjälte och säger att alex inte ska skydda henne och hamna i skottlinjen. Jävla tönt.
Jag vet inte men tror det är totalvikt 25 kilo
Citera
2026-02-26, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Där tog dina argument slut. När man har fel är bättre att hålla käften bara.
Du hade inget ifrån början förutom din älskling vanessas ord, som du värderar högre än alla andras
Citera
2026-02-26, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nodraketen
Du hade inget ifrån början förutom din älskling vanessas ord, som du värderar högre än alla andras
Det har aldrig handlat om Vanessa ditt inavel. Inte ens det kan du fatta.

Du börjar slänga ut massa teorier om både produktionen och Vanessa, sen säger du att bevisbördan ligger på alla andra som ifrågasätter dina teorier.

När Einstein hade en teori, ska han säga att bevisbördan ligger på alla andra som säger att han har fel? IQ fiskmås.
Citera
2026-02-26, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Det har aldrig handlat om Vanessa ditt inavel. Inte ens det kan du fatta.

Du börjar slänga ut massa teorier om både produktionen och Vanessa, sen säger du att bevisbördan ligger på alla andra som ifrågasätter dina teorier.

När Einstein hade en teori, ska han säga att bevisbördan ligger på alla andra som säger att han har fel? IQ fiskmås.
Det är ju som du hävdar du är en gubbkärring, ska jag dra ner byxorna på dig då och bevisa du inte är det, hur tänkte du här ditt missfosster
Citera
2026-02-26, 22:01
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Såg ut som han hade en Atari-logga på ett annat klädesplagg som också var censurerat.

Sen har han ju en tatuering på axel/skuldran typ som är censurerad. Undrar vad det kan vara för tatuering. Jag gissar på en liten balle eller volvo-logga.

Hans badshorts blev inte censurerade idag fast den enorma loggan var densamma som på tröjan.
Citera
2026-02-26, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lawless19

Citat:
Ursprungligen postat av TordNyman
Jag vet inte men tror det är totalvikt 25 kilo

Nej, de väger 25 kg styck, halvfulla med mjölk. En tom mjölkkanna väger nog ca 10 kg tom.
Citera
2026-02-26, 23:08
Medlem
Senast redigerad av Tilikum 2026-02-26 kl. 23:16.
Citera
2026-02-26, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cre8iv
Nej, de väger 25 kg styck, halvfulla med mjölk. En tom mjölkkanna väger nog ca 10 kg tom.
Ok om du säger det så..
Citera
2026-02-26, 23:52
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Bra fråga.

De andra vill ju inte heller åka ut, så varför är det "värre" att välja just Amanda?

"Nej Vanessa välj inte mig, för då åker jag kanske ut. Välj någon annan så du åker ut själv i stället".

Ologiskt resonemang. Men så är det nästan alltid i Farmen.
Det är jätteelakt att välja X. Men det är helt OK att välja Y.

Fattar inte heller varför vissa inte ska tävla?
Farmen är en tävling och som Stephanie säger är man inte någon värdig vinnare om man inte har tävlat.

Vanessa ska självklart ta den hon tror att hon har störst chans mot men om det blir Amanda så väljer hon gren och allt kan hända.

Må den bästa vinna helt enkelt!
Citera
2026-02-27, 00:01
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finalen15
Hemsk människa! Hur fn har man mage att stjäla mat som hon gör, dessutom skratta på det viset.fy om man hade haft en sådan kompis. Man är som man är o det visar sig i sådana här tider. Hon är likadan hemma

Håller med.
Usch för en sådan egoistisk människa.
Angelica Johnsen kommer för alltid vara Tjuven i mina ögon, ingen man vill bjuda hem.
Dessutom tycker hon att det är roligt och skäms inte ett dugg.
Pinsamt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in