2026-02-24, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Italo
Jag kan hålla med Vanessa att pliten var riktig feg när han på morgonen inte ville medge vad han sagt om Angelica. Han är en fegfitta, och med denna intima del nämnd, betvivlar jag att Vanessa har en. Hon är nog betydligt mera välhängd än pliten, men jag vill helst inget veta om det ! Nowaleya var skön att vila ögonen på.
Ja Nowaleya får gärna komma hit.

Men Vanessa kan gott och väl stanna hemma
Citera
2026-02-24, 01:00
Medlem
Italos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nodraketen
Ja Nowaleya får gärna komma hit.

Men Vanessa kan gott och väl stanna hemma
Hoppas att Vanessa ryker, varje gång jag ser henne får jag kräkreflexer.
Citera
2026-02-24, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Italo
Hoppas att Vanessa ryker, varje gång jag ser henne får jag kräkreflexer.
hon blir ju första kämpe nu, hon är en fegis det vet vi sedan innan så kan tänka mig hon väljer amanda.

Där får nog amanda det tufft ifall det blir någon form av fysik, sedan får vi se om det blir bosse eller angelica som någon av dem får möta. Så tror jag iaf.

Hur tror du vanessa väljer?
Citera
2026-02-24, 01:53
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Varför är Niklas kläder censurerade (FOX - motocrossmärke) men inte Alex "Outlaw Clothing"?
Såg ut som han hade en Atari-logga på ett annat klädesplagg som också var censurerat.

Sen har han ju en tatuering på axel/skuldran typ som är censurerad. Undrar vad det kan vara för tatuering. Jag gissar på en liten balle eller volvo-logga.
Citera
2026-02-24, 01:56
Medlem
Italos avatar
Citat:
hon blir ju första kämpe nu, hon är en fegis det vet vi sedan innan så kan tänka mig hon väljer amanda.

Där får nog amanda det tufft ifall det blir någon form av fysik, sedan får vi se om det blir bosse eller angelica som någon av dem får möta. Så tror jag iaf.

Hur tror du vanessa väljer?
Jag tror att hon väljer Amanda.
Citera
2026-02-24, 07:58
Medlem
Citat:
Japp vara en BTBTQ eller vånster/feminist verkar vara det största idealet idag med låtsastårana och sin ny stickade offerkofta som de fått i uppdrag sticka innan de åker till farmen av produktionen.

Starka individer som inte är hyenor dvs flockdjur blir alltid kritiserade och attackerade i sådana här program, i det här fallet steffi.

Det roliga är hon är nog den enda där som hade klarat av driva en farm på riktigt, men det är inte det viktigaste längre det viktigaste är vem det är mest synd om idag.

Ja, Steffi är bra. Kontrasten till Vanessa är enorm.

Steffi är stark på riktigt, är sig själv, säger vad hon tycker, får saker gjorda.
Vanessa är motsatsen. Dag ett i Farmen började hon berätta för de andra deltagarna om hur "stark" hon var när hon "kom ut" inför sin familj osv. Sedan har hon mest bara gnällt, lipat och skvallrat.

Men trots att Steffi är den klart duktigaste av årets deltagare så är det tveksamt om man orkat med att umgås med henne privat. Hon verkar vara lite för mycket. Nej, då föredrar jag nog Nowaleya.
Citera
2026-02-24, 08:46
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Hon lägger sig i allt hela tiden och försöker vända det till sin fördel sådana personer vill ingen ha i sin närhet inte ens hennes bögkopmis kevin, och det säger en hel del

Fast Kevin körde ju dubbelspel mot henne och det var därför han inte orkade att umgås.
Citera
2026-02-24, 09:02
Medlem
brunnsangs avatar
Tyckte Angelica var rätt skön tills hon stod och åt av allt hon bakade/lagade och sedan sög av resterna från sina fingrar. Otroligt vidrigt att stoppa in fingertoppen i munnen och suga på den som en tvååring.

Amanda hmm, jätterädd för att bli vald till andrakämpe och känner sig sviken/lurad av Vanessa som "lovat" att inte välja henne. Vad fan gör man i farmen om man inte vågar tävla? Såg ju förra året i finalen hur det gick när en av dom svagaste spelarna kom till final för att ingen såg henne som ett hot. Hade inte den inspelningen varit riggad så hade hon fortfarande suttit kvar i sin lilla eka fastfrusen i sjön nu.

Nä fy fan, tack för Tysken hon är på riktigt. Folk är livrädda för henne.
Citera
2026-02-24, 09:28
Medlem
Kan man få en fingervisning genom att kolla deltagarnas sociala medier för vilka som gick långt?
Citera
2026-02-24, 09:59
Medlem
Jag tror att Steffi spikade slarvigt med flit, hon är en perfektionist och kan säkert spika rakt.

Storbonden glömde säga att de skulle virka mormorsrutor och inte halsdukar. Det blir icke godkänt för virkuppdraget.
Citera
2026-02-24, 10:43
Medlem
Det kanske ingår i det sociala spelet att man sprider rykten, snackar skit bakom ryggen på dom andra, att man inte står för det man sagt o c v. Att man ljuger och skapar kaos, obehag, rykten, konflikter, sedan får man se vem som orkar med allt.
Citera
2026-02-24, 11:30
Medlem
Nej. Hon är inte händig. På Torpet har det visats mycket när hon bygger. Katastrof. Håller hammaren fel och nästan inga spikar slogs in rakt.
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Jag tror att Steffi spikade slarvigt med flit, hon är en perfektionist och kan säkert spika rakt.

Storbonden glömde säga att de skulle virka mormorsrutor och inte halsdukar. Det blir icke godkänt för virkuppdraget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in