Citat:
Ursprungligen postat av
Humbug69
Fast hon har ju tydligt visat att hon inte ville eller var intresserad av honom genom 3 tydliga nej. Att han sedan föser henne framför sig med ett grepp om hennes axlar, låser in henne i ett begränsat utrymme och drar av henne kläderna.
Det om något hade med all tydlighet önskvärdhet räckt som extremt tydliga signaler för normalt funtade personer att den andra personen inte vill ha sex.
Men har du läst FUP? För så gick det ju inte till. Hon hade kläder på sig, ville låna en T-shirt, gick med han i sovrummet, han frågade om en avsugning, hon sa nej, han accepterade. Han gick ner på henne med samtycke, han slickade henne, hon höll i hans hår och andades tungt som han tolkade att hon njöt. Efter några minuter va han klar, dom sa godnatt och hon sov kvar. På morgonen så kramades dom hejdå.
Om hon nu inte ville något, varför putade hon inte bort honom, varför skrek hon inte. Och varför sov hon ens kvar? Om man blir utsatt för något så sticker man väl så fort man får chansen. Väntat tills hans somnat för att sedan smyga ut. Nejdå, hon ville sova kvar i frun säng och sedan krama han hejdå.
För allas skull så skulle hon bara sagt på morgonen till Karl att detta inte va okej i så fall, pratat om det som vuxna människor. Nej, istället så ringer man sin kompis, vi vet inte vad dom sa. Sen tänkte hon 6 månader.
Hon har anmält en våldtäkt tidigare och är nog en sån tjej som tänker lite för mycket.
Jag har vaknat i fel säng flera gånger, men där och då gick jag ju med på de, men så klart ångrat mig i efterhand, men det är ingen våldtäkt att jag ångrar mig. Alla gör dumma val, speciellt på fyllan. Hörde även rykten om att hennes bästa tjej kompis som va med under kvällen också blev våldtagen samma kväll. Konstigt.