Citat:
Ursprungligen postat av
InterNetsson
Och jag känner inte brottsoffret överhuvudtaget. Jag står henne inte nära, jag vet inte vem hon är och jag har absolut inget intresse av att varken stalka henne eller dra egna 'hemmasnickrade' slutsatser om hennes identitet – till skillnad från vad flera av er andra här verkar gå igång på
Du verkar väldigt upprörd du kanske skulle vila lite? I princip alla här har räknat ut att det är en otrohet hon ångrar som hon förvandlat till en våldtäkt uppenbar efterhandskonstruktion. Domstolens kriterier för vad som är en trovärdig berättelse motsägs av forskning, det som rätten menar är en trovärdig historia är tvärtom enligt forskning tecken på att historien är påhittad och inövad liksom tjejens version i detta fallet, ja han är dömd eftersom det inte behövs några bevis för att dömas för våldtäkt inte för att det finns bevis, hörsägen får inte ens användas i riktiga rättsstater bara i vår bananrepublik det tyder blir avgörande för en fällande dom det är rättsosäkert och kommer inte i närheten av bortom rimligt tvivel, det är bara kolla på denna tråden så många hade inte varit kritiska om det var ställt bortom rimligt tvivel på riktigt