2026-02-26, 20:27
  #97
Medlem
klemenzas avatar
Fortsatt jämnt i Scandinavium. SKE tar tyvärr ledningen ... men jag tycker att VF spelar upp sig lite till.
Ser fram emot 3dje.
2026-02-26, 20:27
  #98
Medlem
liten.igelkotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Vårt PP är typ sämst i ligan topp 3 sämst i alla fall. lär inte hände något

Tror att Brynäs har sämst BP. Men det har blivit bättre den senaste tiden.
2026-02-26, 20:28
  #99
Medlem
Va fan kör Dahlens syster både på SVT och Tv4?
2026-02-26, 20:30
  #100
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Va fan kör Dahlens syster både på SVT och Tv4?

I studion är det ej Dahlens syster utan Johanna Lagus från Hockeymorgon. ex SDHL spelare
2026-02-26, 20:30
  #101
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmlandskorven
Tur för FBK att Leksand är rötna i pp

Vi är väl sämst i SHL på PP tror jag
2026-02-26, 20:30
  #102
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
I studion är det ej Dahlens syster utan Johanna Lagus från Hockeymorgon. ex SDHL spelare


hahah Jaha . Tänkte väl det där hade nog inte SVT gillat
2026-02-26, 20:33
  #103
Avstängd
Varmlandskorvens avatar
Jasså det är Ulf Dahlens dotter i studion? Hon ser bra ut
2026-02-26, 20:34
  #104
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
hahah Jaha . Tänkte väl det där hade nog inte SVT gillat

Det blir Hockeykväll kl 22.00 ikväll på Svt. Johanna Dahlen bor ju normalt i Ängelholm Med ex spelaren Nick Sörensen.

Hoppas på LHC förlust
2026-02-26, 20:34
  #105
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmlandskorven
Jasså det är Ulf Dahlens dotter i studion? Hon ser bra ut

Nej Johanna Lagus
2026-02-26, 20:36
  #106
Medlem
Riksreptilens avatar
"Malmö måste trycka på.
Spela lite snabbare med pucken".

TV4 valde rätt match för "nästan gratis" visning.
2026-02-26, 20:36
  #107
Avstängd
Varmlandskorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Nej Johanna Lagus

Ok aldrig sett eller hört talas om innan men hon ser bra ut och verkar duktig
2026-02-26, 20:43
  #108
Medlem
Riksreptilens avatar
Stiligt mål och det är tvåmålsledning för Örebro i Rödhöksboet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in