2026-02-26, 20:20
  #85
Medlem
Kuleå vinner andra perioden med 4-0, lite i underkant men klart godkänt.
2026-02-26, 20:21
  #86
Avstängd
Varmlandskorvens avatar
Hv71 är ju ett skämt haha
2026-02-26, 20:21
  #87
Medlem
Silverberg HAHAHAHAHAAHA



Jävla tomte
2026-02-26, 20:22
  #88
Medlem
perry2s avatar
Silverberg
En diva. som faller lätt, samt är lättstött ....
2026-02-26, 20:22
  #89
Avstängd
Varmlandskorvens avatar
Tur för FBK att Leksand är rötna i pp
2026-02-26, 20:23
  #90
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Silverberg HAHAHAHAHAAHA



Jävla tomte
Har han dåligt slipat och snubblar mycket ikväll igen?
2026-02-26, 20:23
  #91
Medlem
klemenzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmlandskorven
Känns ju lite konstigt att kolla på SHL nu efter OS det är många nivåer ner spelmässigt och i fart. Matchen USA mot Kanada var makalöst bra match

Du får kolla VF mot SKE
2026-02-26, 20:23
  #92
Medlem
Kom igen nu, Malmö.



LTJD
2026-02-26, 20:24
  #93
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steelclaw
Har han dåligt slipat och snubblar mycket ikväll igen?


Inte bara det, han käftar med domaren också Tro han är någon jävla viktig primadonna.

Men han har slängt sig en gång såhär långt efter 2 perioder.
2026-02-26, 20:24
  #94
Medlem
perry2s avatar
Skotten
Brynäs-Rögle

8---23
2026-02-26, 20:24
  #95
Medlem
Skäms över att hålla på Timrå ikväll. Fan vilken usel insats. Är rädd för att det kommer bli värre innan kvällen är slut.
2026-02-26, 20:25
  #96
Medlem
Silverberg får inte sin vilja käfta med domaren och åker på en 2:a av abuse

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in