Citat:
Ursprungligen postat av
Exspektans
Tycker synd om alla influenser som tror att de jobbar 😂 welcome to the reality! Va fan! Har hunnit med mer i mitt liv på två månader än vad denna h gör på ett år. Fånigt är det. Saknar verklighetsförankring totalt.
Men just h verkar så avtrubbad från den RIKTIGA verkligheten och det är så konstigt med folk som tror att h bryr sig om svar på content, nä, h har levt hemma i typ 10 år, hon vet inte vad att gå till jobbet innebär o fixa med allt annat. Inkluderar såklart fler än h. Men ja.
Ja hon lever verkligen i en riktig bubbla. Jag skulle vilja se henne gå med mig en vanlig dag på mitt jobb som är inom den offentliga sektorn, då skulle hon få se hur det är att jobba på riktigt. Man hinner inte sitta på rumpan många minuter på en dag. Dessutom får huvudet jobba så man knappt vet vad man heter ibland. Vissa dagar hinner man inte ens tänka tanken att man nog skulle behöva på toaletten. Man är så trött ibland så man knappt orkar ta sig hem. Hennes "to do list" är ju bara skrattretande att se, att tvätta, det gör man ju mellan varven medan man gör allt annat.