2026-02-26, 14:37
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
🎯.. 🤘
Vi får väl inget veta idag men vet du när domen klubbas?

Om två veckor från idag tror jag. Såvida det är sista dagen.

Btw, Skarp advokat Linnea skaffar, helt efterblivet att han uttalar sig såhär…

Citat:
Det är vedertagna betalkanaler, det är känt varifrån pengarna kommer, hon ser att Christofer har aktiviteter på sociala medier som ger intäkter. Poängen med influencers är att man lever ett liv som sticker ut från mängden. Ingenting ger en kvalificerad omständighet som säger att Linnéa borde ha reagerat på att det är någonting konstigt med det här. Det vore snarare konstigt om det inte var Thailand, Marbella och liknande ofta, och stora summor pengar i omlopp, säger Viktor Banke.

Citera
2026-02-26, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Vad har du för bevis på att de använder barnet som ett argument i hovrätten bara?

Vad vet du om hon är ensam i Lindköping eller inte?

Jag uppfattar dig som en aning svagbegåvad med tanke på dina påståenden.

Vet du nåt som ingen annan vet?
Varför avslutar du alltid dina inlägg med en förolämpning mot användare? Håll dig till ämnet i tråden.
Citera
2026-02-26, 14:39
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Trist att de använder barnet som ett argument i hovrätten bara. Om det nu bara angår dem.
Ovanligt att man berättar före v 12 att man är gravid öht.
Men vi får väl hoppas att hon klarar att uppfostra barnet själv. Hon är ju rätt ensam nu där i Linköping.

Håller med, deras barn används som en bricka i ett spel redan nu när det inte ens är fött, vidrigt. Får hon fängelse blir det väl omhändertaget direkt, karma för att hon anmält Julia till soc på falska grunder så mycket såfall.
Citera
2026-02-26, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Om två veckor från idag tror jag. Såvida det är sista dagen.

Btw, Skarp advokat Linnea skaffar, helt efterblivet att han uttalar sig såhär…

Undrar om de har med i bevisen när Linnea tipsar Chrippa om vem mer som kan hjälpa till att ta in pengar på sitt konto....?
Citera
2026-02-26, 14:42
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Håller med, deras barn används som en bricka i ett spel redan nu när det inte ens är fött, vidrigt. Får hon fängelse blir det väl omhändertaget direkt, karma för att hon anmält Julia till soc på falska grunder så mycket såfall.
Nej, får barn i fängelse så kan hon få behålla det hos sig.
Citera
2026-02-26, 14:42
Medlem
Citat:
Vet inte mycket om dig.
Vet dock att du utrycker dig väldigt anmärkningsvärt om en gravid kvinna och om dennes make.

Jag hoppas att hetsjakten på Linnea och barnet sansas. Skulle DU vilja bli utsatt för vad du själv utsätter andra för?

Om Linnea slutar läsa Flashback och tar bort möjligheten till kommentarer på Snapchat, slutar livea på Tiktok med kommentarsfält, så slipper hon "utsättas" antar jag. Jätteenkelt.
Och om hon vill ha fler samarbeten, så borde hon jobba på sin charm helt enkelt.
Citera
2026-02-26, 14:49
Medlem
Citat:
Jag vet att en blivande moder inte behöver stressas av yttre påfrestningar vilket ett internet drev kan vara.
Förolämpningar? Det är så jag uppfattar dig.

Om du ska försöka lägga en mäktig kommentar så måste du sluta särskriva.
Det stavas internetdrev.
Citera
2026-02-26, 14:50
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Undrar om de har med i bevisen när Linnea tipsar Chrippa om vem mer som kan hjälpa till att ta in pengar på sitt konto....?

Undrar om Linnea själv sagt att dom ska skylla på Kräftan i slutpläderingen eller om den smarta advokaten tänkte det på egen hand. Blir kul för kräftan att sitta ensam med sina tankar ikväll

Citat:
Den egentliga frågan i det här målet, är, hade vi suttit här om Christofer Lundström hade deklarerat sina inkomster och redovisat sina dispositioner? Det tror jag vi alla känner, att nej, det hade vi inte. Han citerar åklagaren under hennes sin plädering: "Verksamheten hade kunnat bedrivas lagligt. Att vara influencer är oproblematiskt i sig."
Citera
2026-02-26, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Vet att någon la ut alla datum/händelser om det som händer i rätten nu...hittar inte det?

Citat:
Om Linnea slutar läsa Flashback och tar bort möjligheten till kommentarer på Snapchat, slutar livea på Tiktok med kommentarsfält, så slipper hon "utsättas" antar jag. Jätteenkelt.
Och om hon vill ha fler samarbeten, så borde hon jobba på sin charm helt enkelt.

Ja det har du rätt i, jätteenkelt. Hon behöver jobba med insidan fram till födseln. Senaste samarbetet blev hon ju av med också.
Citera
2026-02-26, 14:57
Medlem
Citat:
Chrippa verkar klara av häktestiden bättre än vad fibrokärringarna som sitter och tokhatar på Linnea skulle göra det.

Det lutar såklart åt fängelse för Chrippa.

Gammelskräcken och ni andra som sitter och hatar på Linnea är i mitt tycke riktigt sjuka personer/person som troligtvis gillar barn i gummistövlar som har en cigg i mungipan.
Detta får du gärna utveckla. Jag ogillar Linnea men gillar inte barn i gummistövlar med en cigg i munnen. Är det Joakim Lundell du vill diskutera så är du i fel tråd. OCH, just OCH: Joakim Lundell har lämnat sitt destruktiva liv bakom sig och är numera en gift 3-barnsfar. Han är inte dömd för någon pedofili vilket han skulle ha blivit om så vore fallet!
Kan du släppa detta nu???
Citera
2026-02-26, 14:57
Medlem
Nejellervas avatar
Väl rutet Hanna!
Citat:
Åklagare Hanna Nilsson ber om en kort replik
Åklagare Hanna Nilsson ber om en kort replik.

- Barnkonventionen är inte tillämplig på foster, säger åklagare Hanna Nilsson.

- Jag delar inte den uppfattningen eftersom det här handlar om när straffet i så fall vinner verkställighet, säger advokat Viktor Banke.

Linneas advokat
Citat:
Han menar också att det, på grund av att det efter sommaren kommer att födas ett barn, är någonting som hovrätten bör ta i beaktande när de bestämmer om påföljden för Linnéa Lundström - eftersom det i så fall kommer att drabba barnet, så kallad tredjemanshänsyn.

- Barnets bästa ska beaktas, säger Viktor Banke.
Citera
2026-02-26, 15:03
Medlem
Citat:
Undrar om Linnea själv sagt att dom ska skylla på Kräftan i slutpläderingen eller om den smarta advokaten tänkte det på egen hand. Blir kul för kräftan att sitta ensam med sina tankar ikväll

Ja jeez, där slängdes Chrippa under bussen, verkligen!

Tycker det faktiskt vore lite intressant om Chrippa släpps från häktet.
Hur mycket mer han lyckas göra bort sig innan han ska inställa sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in