2026-02-25, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Kalle, som Linnéa föreslog i penningtvätt-härvan eller kanske Kalle i pannan? Haha

Ja han vägrar inse att han agerat fel. Han kommer nog aldrig att lära sig heller.

Jag tänkte först att det rörde sig om "chefen" som ordnade fram anställningsavtalet, men han heter Christian.
Citera
2026-02-25, 21:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Bevisa att Anahit ljög istället för att slänga ut skitpåståenden.

Det kommer du inte få. Bara här för att spy ut obefogat hat på Julia.
Citera
2026-02-25, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Härligt! Då får man toppa med den imorgon. Bara några timmar kvar nu.
Funderade på om han kommer få sitta på Klass 3-anstalt, dvs öppen anstalt?
Dom verkar se honom som rymningsbenägen. Eller inte nu med väntande bebis?

Han stack trots att han hade sin lilla tös, inte sjutton stannar han i Sverige för att hon är på tjocken. Då sticker dom båda 2. Han skrev ju nyss på Lu**ens insta att dom ses snart. Helt övertygad om att han drar om han blir utsläppt.
Citera
2026-02-25, 21:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Newton555
Det är helt obegripligt att Chrippa och Linnea inte skäms. I denna dysfunktionella familj är det ständig kaos. Hur mycket har de kostat samhället? Lögner om hur rik han var, men har nu en skuld på 6 miljoner. Men de verkar inte skämmas.

Jag hade gått in i rättssalen med en handduk över huvudet, och inte lämnat en enda kommentar. Och jag hade velat sjunka ner i jorden och försvinna av skam.

Det blir inte roligt för dottern när hon växer upp, och kan läsa om sin pappa. En skattesmitare och fängelse. Och flera tusen negativa kommentarer på Flashback. Och skulle de få barn är det samma sak. De lär nog inte vara stolta över sin pappa, speciellt inte om de får höra talas om vissa sexvideor. Men så långt tänker väl inte Chrippa, utan lever i sin egen skrikande egoistiska bubbla. Och Linnea går före dottern.

Du glömmer att Chrippa är en ängel men Jocke förstört hans liv 😇😆
Citera
2026-02-25, 21:18
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Nu har jag missat nått...vilka svar kommer i morgondagens förhandling? Trodde straffet skulle bestämmas i Mars? Får man veta imorgon om han blir kvar i häktet eller? Linnea?

Vet inte men det är ingen häktningsförhandling eller?
Citera
2026-02-25, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Vet inte men det är ingen häktningsförhandling eller?
Inte en aning...trodde du visste vad som komma skulle 🙂
Citera
2026-02-25, 21:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Krakow20
Han är ju precis kokt, har får ju INTE spela in videos efter bokningar. Pratar hans advokat inte med honom och förklarar saker och ting för honom ?

Du tror det går in i huvudet på VDn eller?
Citera
2026-02-25, 21:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Skattesskulder
Magkänslan säger mer att han får sitta tills Hd avkunnar sin dom
Och sedan direkt till anstalt.

Inte bara magkänsla utan det är princip fakta.
Citera
2026-02-25, 21:28
Medlem
Vet att någon la ut alla datum/händelser om det som händer i rätten nu...hittar inte det?
Citera
2026-02-25, 21:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av lebronx
Ursäkta, men vad händer på torsdag? Jag tittar bara in här då och då, så jag har helt missat det

Sista dag i HR.
Citera
2026-02-25, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Vet att någon la ut alla datum/händelser om det som händer i rätten nu...hittar inte det?
26e, 27e reservdag
Citera
2026-02-25, 21:54
Medlem
om räkish och linnea tror hans släpps är dom precis så vilse som dom brukar vara. säger det i slowmotion k o m m e r a l d r i g h ä n d a.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in