Citat:
Ursprungligen postat av
Cyborg2030
Du fortsätter med dina lögner. I denna länk fanns det noll bevis om att Gud finns. De skriver:
Interpretation: We do not know why so few cardiac patients report NDE after CPR, although age plays a part. With a purely physiological explanation such as cerebral anoxia for the experience, most patients who have been clinically dead should report one.
Dvs. De vet inte varför en del har näradödenupplevelser. Ungefär som att säga: vi ver inte varför en del minns sina drömmar ibland, därför finns Gud.
Detta var din allra sista chans.
Vad snackar du om? detta var din sista chans?, vem tror du att du är, jultomten? Kommer jag inte få mina presenter nu?
Sen går ju hela din strategi ut på att tvinga mig att repetera faktan om och om igen. Nu tar jag det ännu en gång:
"The combination of the preceding nine lines of evidence converges on the conclusion that near-death experiences are medically inexplicable."
"NDEs are, in a word, real."
https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC6172100/
Nu får du väl ändå ta att ge dig. Du har faktan och studien precis där, sluta med dina utpressningsmetoder eller vad du nu håller på med.